13 Şubat 2012 Pazartesi

Gerilim Korku Filmleri

Bahsedeceğim iki filmin türü gerilim ve korku.

İlk film İçerde orjınal adı Inside

Yönetmen : Alexandre Bustillo , Julien Maury
Senaryo : Alexandre Bustillo
Görüntü Yönetmeni : Laurent Barès
Müzik : François Eudes
Yapım : 2007, Fransa
Oyuncular
Béatrice Dalle (Kadın) , Alysson Paradis (Sarah) , Nathalie Roussel (Louise) , François-Régis Marchasson (Jean-Pierre) , Jean-Baptiste Tabourin (Matthieu)
Hamileyken bır trafık kazası gecıren Sarah esını bu kazada kaybeder,doğum yapmasına birgün kala da karsısına garıp bır kadın cıkmıstır.Bu andan ıtıbaren korku ve gerılım dolu anlar ızleyenlerı ve Sarah'ı beklemektedir.
Çok kanlı bi film,kana karsı alerjınız varsa kesınlıkle ızlemeyin.Ben çok kanlı filmleri sevmiyorum,onun dısında yüksek bi gerılım ıcınde ızlıyorsunuz filmi.Gerilim dozu gitgide artıyor ama sacma bı sonla film bitiyor.



İkinci filmimiz ise Ölüm Çığlığı orjınal adı Rec

Yapım: 2007, İspanya
Oyuncular: Manuela Velasco , Ferran Terraza , Carlos Lasarte , Akemi Goto , Ana Velásquez
Tv programı sunucusu Angela ve kameramanı Pablo,itfaiyecilerle ilgili bir program yapmaktadırlar,itfaiye binasında beklerken acil bi yardım telefonu alan itfaiye ekipi ve tv programcısı hemen olay yerine giderler,kendilerini gittikleri apartmanda korku ve gerılım dolu bır surprız beklıyordur.Gerılım dozu yüklü bir film ama bu filmin sonuda sacma bitti.Şimdiden söyliyimde sonrasında bana kızmayın eğer ızleyecekler olursa:)



Biricit ne zaman romantik filmleri izleyecek acaba?

Resımler alıntıdır

34 yorum:

  1. tayland yapimi shutter var ona takil

    YanıtlaSil
  2. hmmm bı bakayım o fılmede tskler Barney:)

    YanıtlaSil
  3. begenirsen soyle baska tavsiyelerde verebilirim.

    YanıtlaSil
  4. tamam ızleyınce yazısını yazarım buradan :)

    YanıtlaSil
  5. Gerilim filmi istiyorum, sıkı bir gerilim ama. Hani kan falan olmadan :)

    YanıtlaSil
  6. Aslıcım aynen bende tavsıyen olursa senınkınıde alayım :)

    YanıtlaSil
  7. tam spoiler oldu bu, sonlarını söyledin falan ama bana farketmiyor zaten, ben bu filmleri izlesem var ya, tuvalete gidemem gece tek başıma o derece. Of bütün kirli çamaşırlarımı da döktüm ortaya :P

    YanıtlaSil
  8. Anneler gününü izlemediysen tavsiye edebilirim :) Gerçi yorumlar çok köşeli ama ben beğenen kısmın içindeyim :)

    YanıtlaSil
  9. Hiçç bana göre değil gerilim ve korku filmleri.Müzikleri bile ürkütüyor:)
    Ama kızım ve küçük oğlum bana çekmemiş hastası:)Bir de gece biz yattıktan sonra seyrediyorlar.AYYY:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. Off ben de dün sinematvde bir film izledim... Gece gece... Sınırda diye assalak bir film... Kanlı canlı... Iyk..
    :D Gerilimlerde geril geril geriliyorum hakikaten.
    muck birici't'k

    YanıtlaSil
  11. Larien bazen bende korkuyorum ama fılmıne gore :))

    YanıtlaSil
  12. Zenovski ızlemedım galıba onada bakarım tskler :)

    YanıtlaSil
  13. SEVALCE LEZZETLER tabıı gece seyredeceksın zaten daha korkuyosun :))) ben sevıyorum ne bıleyım eğlencelı oluo :)

    YanıtlaSil
  14. NoNo evet yaa cok kanlı fılmler guzel olmuo gerılım daha guzel :) muck nonocum

    YanıtlaSil
  15. İnan aklıma gelen hiç yok, çünkü iyi bir gerilim uzun zamandır hiç izlemedim. Bulursam yazarım sana :)

    YanıtlaSil
  16. eskiden pek severdim korku filmlerini.seğretmediğim film kalmazdıı.şimdi ne oldu bana bilmem hiç seğredesim gelmip.allam bi tırsıyorum bi tırsıyorum.oysaki ben musallatı seğretmiş insanımşimdi yemiyo valla.hele o testere yi nasıl izlemişim gerçi ben 3üncü serisinden sonra koptum testereden .4 üncü serisinde sinemada resmen uyudum:))hele o otel ıyyyy ondada 2 den sonra koptum.yok yok bana ne korku ne vahşet kaldırmıyo bunyem artık:))

    YanıtlaSil
  17. yarın akşmki planım film izlemekti bende tür olarak genelde gerilim izliyorum. inside olabilir :) iyi denkgeldi bak ^^

    YanıtlaSil
  18. korku filmi tek başına izleyince korkutuyor insanı..3-5 arkadaş birlikte izlerken yapılan yorumlardan ortaya komedi filmi çıkıyor hep..
    Korku filmini komedi tadında izliyoruz öyle olunca :)

    YanıtlaSil
  19. Aslıcım denk gelırse bana da guzel bı fılm soylerım canım:)

    YanıtlaSil
  20. fortunacım musallat cıdden korkunctu,testere harıkaydı favorımdır,otelı beğenmedım:))

    YanıtlaSil
  21. bittercim bende aynen yarın ıcın korku fılmı ızlıcem en ıyı yontem :)))

    YanıtlaSil
  22. Dönence bırı yanında olunca korkulmuo tek basına ızleyeceksın o zmn korkuyosun :)))

    YanıtlaSil
  23. Hello my dear friend! I wish you a wonderful new week, with very smiles and peace. Greetings from Rio de Janeiro/ Brasil

    YanıtlaSil
  24. Nelson Souzza thank you very much,
    I wish you well and happy for a week
    love in Istanbul Turkey :)

    YanıtlaSil
  25. Tövbe yaa! Bugün hangi bloga baktıysam, ya korku filmi, ya da korku kitabı gördüm :) Korkuyorum ben. Siz nasıl korkmuyorsunuz :))

    YanıtlaSil
  26. 14subat oncesı gerılım yapıyoruz ıste ne yapalım bekar olunca boyle ahucum :)))

    YanıtlaSil
  27. sen o zaman bir de REC2'nin sonunu gör:) daha da saçmalıyorlar... ama bence güzel filmdi:)

    YanıtlaSil
  28. 2.cısınıde ızlıcem gordum ninicim bakalım o nasılmıs:))

    YanıtlaSil
  29. Ahh biricit ahh.. Naptın sen. Sadece afişlerine baktım :P Korku filmi hiç mi hiç izleyemiyorum. Şöyle söyleyebilirim "Hayalet Gemi" filminden bile korkup ilk gününde yatakta uyumaya çalışırken kıvrandığımı bilirim. Ama eğerki korku seviyorsan birazcıkta fantastik olsun diyorsan dizi tavsiye edebilirim. Supernatural izlemelisin kesinlikle belkide izliyosundur yinede söylemiş olayım :)

    YanıtlaSil
  30. wampırlı sevmıyorum canım :) mesela lost vardı bı zmnlar dızı olarak cok ızlerdım bı dızı daha cıkıomus cıktı mı bılmıyorumda lost kadrosu varmıs dıye duydum,korku fılmlerı guzelde manalı olacak cok kanlı olmayacak yoksa bı manası olmuo,gerılımlı olmalı:)) niasycim bende bazen ürperiyorum ama napayım alısmısım güzel gidio zevk meselesı ıste:D

    YanıtlaSil
  31. Rec kesinlikle harikadır ama ispanyol versiyonu harikadır :D Bende bugün bir çok film aldım, onun da vermiş olduğu bir mutluluk var tabi :)Onun dışında gerilim severler ve hala izlememiş olanlar için Stanley Kubrick'ten cinnet adlı filmi izlemelerini öneririm. Gerçekten çok başarılıdır. Orjinali Stephen King'in Medyum adlı kitabıdır. :)

    YanıtlaSil
  32. Aradia rec güzeldide sonu kotu bıttı ben mutlu sonlu korku fılmlerını sevıorum :)) dedığın fılmede bakıcam bırazdanda rec 2 yı seyretmeyı dusunuyorum sevgıler :)) onerılere devam:)

    YanıtlaSil