25 Mart 2012 Pazar

anneee ben sözlüktede yazıyorum


Çok eğlenceli sadece bloggerlar için bi sözlük açıldı,WEBLOG duydunuz mu arkadaslar,harika vakit geçirebileceğiniz,bağımlılık yaratan,eğlenceli bi yer hepinizi bekleriz.Biricit'te burada yazıyor ve hepinizin gelip bu eğlenceye katılmanızı istiyor:)
Bloggerlar kendi aramızda kaynasıyoruz,sıcacık bi aile ortamında,çok güzel bi yer arkadaslar,tavsiye ederim,paylaşalım kaynasalım:)) yan etkisi bağımlılık yapması,pc basından ayrılamıyorum kac gündür,evi temızlıcem oturduğum yerde kaldım,cok güzel bi yer çook:)

http://weblog.sozlukspot.com/  tıklayın,üye olun sözlükte yazın :)

Biricit weblog sözlüğü çok sevdi,cici weblog sözlük
resim alıntıdır

18 yorum:

  1. haftaya ben de bi' el atim şu sözlüğe, madem sevmiş biricitimiz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. el at canım cok guzel bı yer:) sınavların bıtınce gel yoksa her gece orda olursun:)

      Sil
  2. biricit, hala dağılacak şüphesiyle bakıp uzaktan izliyorum, sözlüğün birinde yazıyordum. Kuran kişi terk edip gitmişti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa nasıl bırakıp gıtmıs bılmıorum bızımkı pek dağılacak gıbı durmuo:) sen gel bı bak bakalım :)

      Sil
    2. Ben uzaktan bakıyorum ama hala samimiyetten uzak, çok yol alması lazım, insanların "reklam" kaygısı gütmeden yazması lazım. Yoksa bu gemi yol almaz, fareler öyle söylüyor.

      Sil
    3. ama sonucta bu blogcular ıcın ozel bısey bıze bı yararıda blogumuzun reklamını yapabılmemız,ama samımıyetten uzak derken neyı kastedıosun mesela?

      Sil
    4. Bana yanlış gelen ama buraya yazmak istemediğim :)

      Sil
    5. sözlüğe yazarsın o zaman :)) meraktayım

      Sil
  3. bu aralar bu webblogu her blogda gorur oldum ama ben sozluk sıtelerını pek sevmedıgım ıcın ılgısız kaldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sızıde beklerız,benım cok beğendığım bı yer oldu, bloguma hosgeldınız:)

      Sil
  4. keşke benim bir pc im olsaydı ben de yazsaydım orada :( çok merak ettim en kısa sürede ben de bakacağım :)

    YanıtlaSil
  5. bizzat geldim baktım gördüm imza attım.
    sende gel bak bi dokun azıcık oku yorum yap.. olmaz mı? :)

    hatta sonra bi daha gel.. falan filan :)

    YanıtlaSil
  6. seni niniyi ve huyum kurusunu okudum.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. demekkı gızlıden gırenlerden bırısın vavvv bız goruyoruz ordan mesela 3 kısı var sozlukte ama 10 kısı gorunuyor onlar bakanlar :))

      Sil
  7. Hayırlı olsuun canım, hemmen gidip okuyorum seni :)

    YanıtlaSil