10 Nisan 2012 Salı

Aradığınız Kişiye Şu An Ulaşılamıyor


Bugunkü konumuz goggle aramalarında nasıl cıkıyoruz ve maıllerımıze gelen sacma sapan maıller.Mesela bana sürekli yabancı ülkelerden mailler geliyor,yok suraya bılgılerınızı gonderın su kadar dolar kazandınız vb. bunlara ınanıpta gonderen var mı?Sakın ınanmayın bı dolandırıcı sebekesı bunlar sanırım.My Dearla baslayan yada Dear Friend ıle baslayan,Paullerden,Jasonlardan,Johnlardan,Ahmad Abulardan gunde bı mılyon tane maıl gelıyor spamımda duruyor.Fenalık gecırıyorum artık.Google aramalarında ise yine beni aramamışlar yahu beni niye aramıyosunuzda aşağıdakileri arayıp beni buluncada şaşırıyosunuz.Çok ilginç kelimeler ve cümleler var yine karşımızda.Hemen inceleyelim:))

kibar altin koltuklar klasik bi tarz koltuk modeli sanırım
arkadasimin olen annesine mesaj ooo cok sert hatta ıvana sert bı arama olmus
dubai nerede burdan dumduz gıdıosun gıderken sağda donerken solda
besiktask en buyuk takımdır
sonu sürprizli gerilim filmleri guzel olur
hedıye tam yerine geldin
cımla cımla ne bee:)) 
karikatürle gercekler gercekler karıkaturlere yansımıs ıste napacan
şiddete son  bencede son
evlenmek uzereyım cok heycanlıyım ahh bende bu aramada benım cıkmama heyecanlandım
adam ol baban gibi eşek olma karikatür  adam ol ya boyle aramalarla bana gelme
ayi ve kiz muhtesem ikilidir
biscolata erkeklerinin hepsi hepsi burada nokta com dıyecektım az kalsın:))
celik naz o bıle evlendı ben hala bekarım
erkekleri kim anlar ben anlamıyorum anlayan var mı?
evdeki uzaylı arkadaşları benımdır o kesın
sarisin insanlar neden güzel cekıcı oldukları ıcın
iki sevimli ayi yolda gıdıyolarmıs sende benı mı buldun bu aramayla
kadın ayıya sarılır haydaa niye ormanda falan mı acaba?ve bu aramayı bı ınsan nıye yapar acaba?
kalp ex oldu oo cok fena
hayat ne kadar tuhaf bencede cok tuhaf
hayatta ne gördünki daha evet sorarım sana ne gordun kı?
hıyar faydalı bı yıyecektır
o hediyenin anisi vardir bencede anısı olabılır
x fragile sendromu ne yapabilirim bence bi doktora gorun
yasemin ice flim izlecımla hmm hıcbısey anlamadımkı yardımcı olamıcımm
atışma tarzında mani mani mimi yaptık ya ondan bu arama geldi,huyumkurusunun manisi:)
mezun olmak zor bi olaydır
evim ister evim neler isterde
tipi baban o ne demek?
facebookda bir arkadasim vefaat ama inanmiyorum ıyıce bı ölümle ılgılı aramalarda cıkmaya basladım kendımı cenaze levazımatcısı hıssettım yani
hergün kil maskesi yapmak zararlı mıdır? haftada bir yap yada beş günde bir,hergün yapılır mı senin cildin nasıl cilt?
umutsuz ev kadınları elifin kolyesi kolyesi yok bileziği var olur mu?
duvara yazı yazma tamam  tamam yazmam:)
dubai'de otel  evet burası rezervasyon yapayım mı?
elif safak kilo ne alakası var bu aramanın?
evde ve okulda hangi kişisel bakımımızı yapıyoruz bence okulda yüzünü yıka,evdede uyku ıle bakım yap 
kavga eden insan karikatür o elimizde kalmadı garfield karıkaturu verelim
sevgiliyle yapılacak şeyler sevgiliyle yapılacak şey var yapılmayacak şey var
yarin, geri kalan ömrümün ilk günüdür ooo fena bu arama 
2011 yap?m? yabanc? sinemalar  tam yerine gelmişsin kardeşim
evdeki haşeratı terlikle öldüren kadınlar bu nasıl bir aramadır,bunu öğrenip ne yapacaksın onuda anlamadım yaa neyse,acaba hamam böceği öldürecek tetikçi kadın arayışı içinde misin?
evlilik ve hayat evlilik hayatımızı değiştirir
reklam beyaz atlı ayı   yazdım böyle bi yazı
bir avukata sorulabilecek röpörtaj soruları heh tam yerine geldin,ben nerden bileyim?
filmin adı:canım de bana    peki canım diyim,sen bana ne dicen?
sondurak kızları   son durak filmi diye arasan bulucanda
biscolata maximilian  olsada yesek
ece sukan is hayatinda nasil bi is kadini  iyi birisidir tahminimce
kadina siddete son  bencede son,kadına kalkan eller kırılsın!
korku filmleri  önerin varsa söyleyeydin iyiydi:)
aylar sonra arkadasimin resmini gördüm  valla mı nerde gördün?
azgin teke   hastalık o hastalık,görende psikolog sanacak beni:)
korğkuşufilmikistyorum   korkuşu mu öyle bi film türü henüz icat edilmedi ki?
biscolata erkeği   doğru yere gelmişsin:)
biscolata pia erkekleri aferin doğru yer:)
yasemin cogaloglulari  yaseminler çoğalmaktadır
yasemin cakal  yok artık dahada bişey demiyorum:))

Google aramalarında çakal diye bi aramadada çıkmışım ya artık hiçbir şeye şaşırmıcam diyen biricit kahve yapmaya gitti
resim alıntıdır.

39 yorum:

  1. cok guldum okurken hele dubaı nerede ve ece suka nasıl bır ıs kadını ay allahım ınsanlar ne kadar tuhaflar hahhahahha :)) bu arada bana da sacma sapan maıller gelıyor artık okumuyorum bıle ıyyy oluyorum cunku her seferınde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım nasıl google aramaları yapıolar bende saskın vazıyetteyım:))
      bende maıllere bakmadan sılıyorum spamları bıktım artık:))

      Sil
  2. hahahahaha :) hani şirketler bloglara reklam veriyorlar ya sana cenaze işleri ile ilgili şirketler, böcek ilaçlama, ve bicsolata gelir arama kelimeler süper yaaa :) Hayatım boyunca bu tarz aramalar yapmadım ama yapan çok.. Bana neler neler geliyor bir bilsen :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) tabıı sponsor buluyo musum cenaze ıcın hedıye cekı verıo musum yada bocek ılacı falan:D tahmın edebılıyorum canım cok sacma tuhaf seylerdır ben bazılarını yazmadım:))

      Sil
  3. Google'u bol bulunca saçmışlar olay biricit'e patlamış;DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) doğru dedın doctorsherlock ınternet artık rahatlık ya bol bulmuslar :)

      Sil
  4. resimdeki şirin şey çok tatlı :):) şaşkın şaşkın bakıyoooo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet cok tatlı dı mı:)) bende tesadufen buldum googledan cok beğendım:))

      Sil
  5. Evdeki haşeratı terlikle öldüren kadınlar
    duvara yazı yazma tamam
    Bu ikisine ve senin cevabına çok güldüm :DDDD
    Ne insanlar var ya :))
    Bu arada o maillerden ben de sıkıldım bana da geliyor sürekli :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) ınsanlar google aramalarında artık sasırmıslar ne aradıkları bellı:)o aradığınıda ne yapacaksa onuda anlamadım:) maıllerı hemen sılıyorum bende ck sıkıldım:)

      Sil
  6. ''dubai nerede burdan dumduz gıdıosun gıderken sağda donerken solda'' ahahaha:D
    bu arada biscolata yazıldığı anda ilk sayfada birinci sırada biricit çıkıyor galiba:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dubai aramalarındada ben cıkmısım ya:))) biscolata aramalarında ılk sıradayım sanırım bıscolatanın bana sponsor olması lazım:D

      Sil
  7. evdeki haserati terlikle öldüren kadinlarii bulup napicak acaba :)). Gercekten bu aramalar saka gibi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iş teklifi yapacak sanırım:)) cıdden saka gıbı aramalar bıde benım bu aramalarda cıkmamda enteresan:)

      Sil
  8. Komik oluyor bunlar çok :)
    Bende de ''yagmur ve romatizma'' arayanı
    ''yağmur ve romantizm'' yazıma göndermişlerdi, çok gülmüştüm :)
    Biricitim, avatarını şu sağdaki fotoyla değiştirsen diyorum. Tabii sen de uygun görürsen :)
    Öpüyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. romantizma ademden kalan bir yalan dıye bı soz var ya:))
      ılgınc olmus canım:)) avatarı yanı profıl resmını deıstırdım canım guzel olmus mu:))optum:)

      Sil
    2. Harikasın..
      Çok güzel oldu şimdi :)
      Bir daha öptüm...

      Sil
  9. ya o spam durumu bende de var, direk siliyorum hepsini, loto çıkacak da bana benim haberim olmıcak elin Jason'undan öğrencem, peeeh :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elin jasonu ıste cok bılıo maıl atıo:)) bende sılıyorum hepsını canım bakmıorumda artık:)

      Sil
  10. aylar sonra arkadasımın resmını gordum ne demek yaaaaa :))
    hakıkaten ılgınc seyler varmıs...
    yuzumuz guldu wallahı

    YanıtlaSil
  11. ahahha çok güldüm "korğkuşufilmikistyorum" bu nedir ayrıca :D bende mimin var :D beklerim

    YanıtlaSil
  12. O mesajlardan bana da geliyor.Merak edip birine cevap yazmıştım kız bana bir sürü fotosunu göndermişti hemde istemeden:)erkek sandı beni heral:D
    aramalarına da yıkıldım gülmekten:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))))) evt fotograf ısteyenlerde var kandıracak adam arıyolar sanırım:))

      Sil
  13. kikirikii.

    evlenmek heyecan.
    :))))
    biskolata.
    :))))

    bu foton daa iyiymiş.
    :))

    YanıtlaSil
  14. Ha haaa :)) Çok tatlısın bricit yaaa :)) Nerden geldi aklına yahu bunları yayınlamak ?? Ben de benim aramalarımı okuyup çok gülüyorum ama yayınlamak hiç aklıma gelmemişti :)) Süper :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben ara ara yayınlıyorum bı tek benım basıma gelıo sanıodum ama herkesın basına gelıomus:)) sende yayınla gulelım:D

      Sil
  15. http://olmadiibastan.blogspot.com/2012/04/sabah-sabah-mimim.html

    Mime cevap =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım sımdı gordum cok guzel yazmıssın:) topuklu nıye gıymıosun artık bakalım?:)

      Sil
  16. hahahaha! biricit yaa bunlar nee :)

    sevgiliyle yapılıcak şeyler, evlenmek üzereyim çok heycanlıyım, elif şafak kilo haha :)

    ay yasemin çakal ha? kızııım çakalsın işte! gugılda bile namın var hey hey! :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. puhahahah:)) ne bıleyım tatlım bende anlamadımkı tuhaf tuhaf aramalarda cıkmısım:)

      Sil
  17. ehehe :D ya stand up a gitme para verme boşuna gel buraya değil mi :D

    YanıtlaSil
  18. koptuuumm! benimkiler niye bu kadar komik değil:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen ciddi konulardan yazıosun ondan belkıde:) daha neler vardıda yazmadım 18uzeri

      Sil
  19. Süper yaaa, çok güldüm ben de :)
    Bi de o görsel ne şeker yaaa, yerim o gözlerini kocaman açmış bebiki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende cok guldum:)evet tatlım cok seker cok sevımlı bende cok beğendım:)

      Sil