16 Nisan 2012 Pazartesi

Ay Çok Şekersin Ödülü (MİM)



Hepinize bu çiçekleri gönderiyorum kalbimden gelerek:)
1) Mesleğin seni mutlu ediyor mu?
Ediyor tabiiki,insan mutlu olmadığı bir işte çalışamaz,çalışsada başarılı olamaz.
2) Dilediğin meslek miydi?
Küçükken Biricit aslında bilgisayar veya robot teknisyeni (ne demekse) olmak istiyordu.Hatta robot yapmıştım annemin parfüm şişesinden tek eksiği görünümü robot olan şeyin hareket etmemesiydi.Henüz elektrik,mekanik,fizik gibi kavramlardan haberim yoktu demekki,annemle babam çok sevindiler tabii aaa ne güzel olmuş dediler.
Ortaokulu bitirince süper liseye puanım yettiği hatta alındığım halde illaki ben muhasebeci olucam zengin olucam ooo yee diyerek,annemlere bir baskı beni ticaret lisesine yazdırın,onlarda dediğimi yapıp beni muhasebe okumaya gönderdiler.
Kısacası aslında muhasebe kökenliyim,üniversitedede okudum,ama hayallerimle gercek hayat aynı değilmiş,muhasebeden nefret ederek uzun süre iş aradığım mesleğimi bıraktım.Mağazacılık sektörüne geçtim belkide mecburendi,sonradan sevdim o işi hem yükselmekteydim kariyerimdede.Ama yaş ilerleyince mağazacılığın sartları ıyı gelmedi,bitmeyen vardıyalı calısma sartları,haftasonu calısmak.Sonra tekstıl sektorunde buldum kendımı,tekstılde yaptığım ısı, e-ticaret firmasında yapıyorum.E-ticaret sektörünü seviyorum.
3) Yalnız mı ilişkide yaşamayı mı tercih ediyorsun?
Yalnızlık bazen ıyıdır ama bazen sıkıcıdır,ilişkide yaşamak ve aslında hayata ilişik yaşamak en iyisidir.Can Dündar'ın dediği gibi 'Çok sahiplenmeden, Çok ait olmadan yaşayacaksın. Hem her an avuçlarından kayıp gidecekmiş gibi, Hem de hep senin kalacakmış gibi hayat. İlişik yaşayacaksın. Ucundan tutarak..'
4) Tatsız durumlardan kaçınmak için yalan söyler misin, dürüst ol?
Söyleyememe gibi bi durumum var,bunun dürüstlükle ilgisi yok,çenemi tutamamamdan ve haksızlığa gelemememden kaynaklanıyor bu durum.
5) Yabancı bir dil konuşuyor musun?
Kendi kendime konuşuyorum(deli miyim acaba)Burhan Altıntop tarzında yani Hey! What's Up Man?
6) Rüyandaki evde oturuyor musun? Taşınmak veye yurt dışına gitmek istiyor musun?
Rüyamdaki evde değilim malesef ve taşınma derdimiz var çözemediğimiz.
7) Mobilya değiştirmeyi sever misin?
Bayılırım,Allah bana para versin,ben değiştireyim 
8) Çevreye, hayvan korumaya hiç katkın var mı?
Yerlere çöp atılmasını sevmem,birini görünce napıosun hemşerim derim oda sana ne lann diye cevap verir böyle korumaya calısıyorum.Şarj edilebilir piller kullanıyorum diğer piller doğaya çok zarar veriyor.Genelde yakın yerlere yürüyerek gitmeyi tercih ederim.
Toplum olarak bilinçli yaşamalıyız,en azından kullandığımız kozmetik ürünlerini araştırmalıyız,doğaya zararları neler diye,buda bir bilinçtir.Eco sertifikalı kozmetik ürünlerini kullanalım(organik)
Hayvanları sevelim ve koruyalım(eski sevgililer hariç) Daha ağır cezalar verılmelı hayvanlara ezıyet edenlere dıye dusunuyorum.Sahiplenilmeler daha çok yapılmalı,bahçemizde apartmanımızın önünde bakabiliriz bu tatlı minnak yavrucuklara.
9) Televizyon ve filmleri sever misin?
Tabııkı ızlerım tvde sevdığım dızılerı ve haberleri takıp ederım,beğendığım filmleride ızlerım.
10) Bırakmak istemediğin kötü huyların var mı?
Bendeki bu arıza çekici antenimin yok olmasını,daha iyi,pozitif şeyleri kendime çekmeyi istiyorum.Bu çekim belkide benim saf salak olmamdan kaynaklanıyor olabılır,hemen ınsanlara değer vermemden insan yerıne koymaktan sanırım boyle davranılmamalı ınsanına gore davranılmalı.
Arkadas canlısı olmanın ve ınsanlara değer vermenin acısını sürekli cekiyorum.
11) Loto veya benzeri şans oyunu oynar mısın?
Yılbasında piyango bileti alırım.Genelde bloglardaki hediye çekilişlerinde şansımı deniyorum:)


Biricit bir mim yazısınıda kahve ile kutlayıp,üzerinden bi yük daha kalkmasını kutluyor
resimler alıntıdır

38 yorum:

  1. Teşekkür ederim canım çiçekler ve yanıtlar için :)

    YanıtlaSil
  2. Oooo may gaaad Yiiivruuum! diyorum o zaman ben de :))
    o sizin datlılığınız efenim! :)
    iki tane taslak oluşturmaya çalışırken, yaz kızım saçaklı üçüncüyü de oraya! (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) sıradaki mim diye yazarsın artık cok mım gelıo canım mim bana benden sana:))

      Sil
    2. harika mim hayatim en kisa zamanda cevaplicam insallah bu
      ara yeni desing harika olmus canim:)

      Sil
    3. tesekkur ederım tatlım mimide tasarımımı da beğenmene cok sevındım :)(dizaynımı yapan ipekböceğime sevgiler) beklıorum yazını:)

      Sil
  3. heyyyooo teşekkür ederim efendim... zaten tatilden sıkılmıştım.. boş oturanı allah sevmezmiş diye tatilimi yarım bırakmak istiyordum iyi ki görev verdiniz.. en kısa sürede mim görevimi tamamlayacağım...

    (diyerek patrona yağ çekmeyi ihmal etmeden görevime gidiyorum ama kafamda mim işçileri sendikası kurma planları da yapmaya başlıyorum...!!!!)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) patrona halil isyanı çıkarsa,patronda mim nakavtı yapabilir canım seni çok seviyorum ben yaa:))

      Sil
  4. hhhahhaha sen ne komıksın ya cok guldum vatsap men :)))....mımını tebrık ederımmmmmmmmmm pardon odulunu :) haha

    YanıtlaSil
  5. ay çok şekersin biricit :)

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim tatlım, çok şeker bir ödül bu.. En müsait zamanımda cevaplamaya çalışacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rıca ederım tatlım,beklıyorum musaıt zamanında yazını:) sevgıler

      Sil
  7. Mim için teşekkürler biricit :)

    YanıtlaSil
  8. çok teşekkür ederim canım mimlediğin için:D

    YanıtlaSil
  9. valla müthişsin.
    hepsine yetişiyosun.
    6-7 mim oldu yetişemiyom artık mimlere.
    :)
    what's up hihihi.
    :)

    YanıtlaSil
  10. yarına cevap yoldadır Biricitim, çok teşekkürler çok çok çok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beklıyorum merakla tatlım rıca ederım cok cok cok:))

      Sil
  11. Teşekkürler mim için biricikçiğiim.

    YanıtlaSil
  12. mim için tenk yu canım hemencik cevapladım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gordum canım elıne sağlık:)) ne demek canım benım muckk:)

      Sil
  13. Teşekkür biricit mimlenmiştim yazıyorum bende bu mimi yakında yayınlarım.:)

    YanıtlaSil
  14. teşekkürler ödül için so sweet :))

    YanıtlaSil
  15. :) senin mim cevaplarını okumayı çok seviyorum :) zaten şeker olan bir blog sahibi, bu ödülü almalı tabiki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bos vakıtlerımde bol bol mım cvplamaya basladım aslıcım:)) sende bu ödüle cok layıksın canım ama mim yazmadığın ıcın seni yazmadım yoksa kalbımın ayy çok şeker blog sahıbısın tatlım:)

      Sil
  16. Cevaplayacağım Biricit, teşekkür ederim :)) E-ticaret sektörünü hiç bilmiyorum ama işinin güzel olmasına ve işini sevmene sevindim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tanısaydın severdin:)) tesekkur ederım beklıyorum mım yazını :)

      Sil
  17. Bu ödül senin bloguna çok yakışmış ki :)) Ben de çok mutlu oldum mimli olduğumu görünce :)
    Cevapların yine çok cici olmuş hayvanları sevelim eski sevgililer hariç kısmında güldüm baya :D
    Bugün bir terslik olmazsa yapıcam bunu inşallah öptüm seni :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rıca ederım tatlım beğenmene sevındım sevgıler optum bende:)

      Sil
  18. birazcık geç olsa da cevapladım, teşekkür ederim tekrar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gec olsada cvplamanda guzel canım bende tskkurederım:)

      Sil