4 Nisan 2012 Çarşamba

Bahar Conceptli Blog Temam, Temamdır Yani :)


Blogumun tasarımını değiştirdim.Malum bahar geldi,kuşlar böcekler ötüşüyor,sevgililer elele geziyor,bende dedimki artık blogumada bahar gelsin,değişiklik olsun.
Bahar conceptli temamla sizlere 
merhaba diyorum bu sefer.Ben temamı nasıl değiştirsem diye düşünürken,kalp kalbe karşıymış diye düşünürüz ya İpekböceği karşıma çıktı,sanki kalbimi okurmuşçasına,tasarımını değiştirmek istersen bilgim olsun dedi ve bana gecelerini gündüzlerini ayırarak bu çok tatlı temayı yaptı,teşekkür ederim,sürekli yok bu olmaz bu olur şeklindeki sözlerime katlandı..
Ama içime sindi,beğendim,ipekböcüğüme buradan çok teşekkür ediyorum,bana değerli vaktini ayırdı.Çok güzel oldu bence.:)
Bridget Jones benim herşeyim zaten Türkiye'ye gelsede tanışsam,garfieldimide yerim:)
İpekböceğine buradan sevgiler ve çok çok teşekkür ederim.


Baharda geldi bakalım diyen Biricit bu bahar aylarında bi koca bulabilecek mi?

60 yorum:

  1. bayıldımmmmm kesinlikleeee buuuuuuuuuuu tatlım

    YanıtlaSil
  2. yavrum hakikaten güzel olmuş:)))güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş Biricit :)

    YanıtlaSil
  4. Ay çook güzel olmuş! ♥♥ :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğendığıne sevındım canım bencede cok guzel oldu:) ♥ :)

      Sil
  5. Evet evet güzel olmuş. Benmkinde de kuş muş var zaten :) Bahar yarasın. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene sevındım:)) bahar geldı kuslar bocekler otuyo zaten:)) bahar yarar ınsallah:)

      Sil
  6. Heheh ikimizde "temamdır" diyene kadar yapıcaktım elbette ki,yarı yolda bırakmak yok bizde;)
    ne mutlu ki gayette güzel ,eğlenerek virvirvir konuşarak yaptık birlikte,seni yansıtmasıydı önemli olan her noktada içine sinmesi lazım o nasıl bu nasıl demiyeceksem ne manası olurdu, kısaca özce sen bunu haketmiştin ve bunu daha da yakından gördüm bu vesile ile:**
    Çok mutluyum o yüzden,ben teşekkür ederim bitanem nice temalar yaparız biz:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh canım benım cok cok cok tesekkur ederım valla bana sevgılılerım dayanmıo sabrına hayran kaldım :) bende mutlu oldum canım seni tanımak ayrı bı guzeldı:) blogum cok guzel oldu harıkasın canım cok saol:) nıce nıce temalara ınsallah:D emeğıne ve yureğıne sağlık:)

      Sil
  7. çok çok güzel olmuş ^^ İpekböceğii'nin de ellerine sağlık yeni blogun mutlu haberlerle dolsun^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederım tatlım bende cok sevındım blogumun yenı halıne, ipekböceğinin ellerine sağlık harıka yaptı:)) ınsallah guzel seylerle dolacak canım:)

      Sil
  8. kavram karmaşası yaşattın bana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. neden ki? ama arada yapıorum oyle sanırım yan etki olarak:) bu arada seni takıbe alamıyorum google frıend connect eklersen ızleyıcılerın rahatca ıletısıme gecebılır:)

      Sil
  9. guzel olmus hafiz.

    YanıtlaSil
  10. yeni teman çok güzel olmuş. bahar geldi coştu içimiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederım meraklı adam:) bahar geldı bakalım:)

      Sil
  11. Tamamiyle seni yansıtan, çok özgün bir şey olmuş bu Biricitim. Çok beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederım canım :) bende beğendım:) beğenmenıde beğendım:)

      Sil
  12. bayıldımmmm.süper olmuş canım yaa :)) güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  13. harikaolmuş teman ipekböceğinin eline sağlık.Bahar gelmiş gerçekten de.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bencede harika oldu canım cok beğendım bende ipekböceğine cok tesekkur edıyorum:)bahar geldı bırıcıt hala bekar:))

      Sil
  14. geldim gördüm yorumumu da kondurdum.
    ahanda kanıtı:)

    YanıtlaSil
  15. biricitcim yeni teman super olmus :) yapanın da eline saglık :)
    vakit bulabilirsem ben de degısıklık yapmayı dusunuyorum ama nasıl bır sey olacagına karar vermedım hala :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederım canım ipekböceğinin eline sağlık cok yardımcı oldu:)
      değısıklık ıyıdır canım sende dene:) sade ama cekıcı bı sey yap kozmetıkle ılgılı:D

      Sil
  16. öncekine nazaran süper olmuş, kuşlar-kalpler falan çok sevimli, insanın içini açıyor.
    Ben de mi bir kelebek konduruversem acaba bloguma :))
    Temennine de katılıyorum umarım hepimiz bahar ayında aşk anlamında daha şanslı oluruz :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende cok beğendım eskısı cok ıcımı karartmaya baslamıstı:))
      değısıklık guzeldır canım:)
      ınsallah canım baharda ask bızı bulur:)

      Sil
  17. biricitim beni kıskandın dimi doğru söyle :P

    haha şaka bi'yana oh mis gibi bahar kokmuş bu blog! gülegüle kullan şeker. ipekin böcekin de ellerine sağlık pek bi'güzel olmuş! oooh :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kıskandım:)) beğenmene sevındım canım saolasın:)) ipekböceğinede cok cok tesekkur edıyorum:)

      Sil
  18. cok yakısmıs bıcır bıcır bır bahar blogu olmus
    ellerıne saglık tatlım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederım tatlım beğenmene sevındım:))baharı cağrıstıo:)

      Sil
  19. Bayıldım Biricitim , çok güzel olmuş canım , sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederım zeynepcım bende bayıldım canım :) sevgıler

      Sil
  20. cıvıl cıvıl olmuş harika=D

    YanıtlaSil
  21. çok cici, çok güzel olmuş Biricitim :) insanın içini açıyor, baharlık :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederım mayacım bahar havası geldı bızım buralara:)

      Sil
  22. ay zaten çok ferahtı daa ferah olmuş.
    :)
    iyi baharlar bilokuna.
    :)

    YanıtlaSil
  23. bloğunun yeni hali çok güzel olmuş,göz yormayan blogları okumayı çok seviyorum.insan bir kere okumaya başladı mı kendini kaptırıyor ne var ne yok diye incelemeye başlıyor.
    bol bol paylaşımlar yaparsın inşAllah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederım nergiscim beğenmene sevındım eskı halı cok goz yoruyodu bu daha sade anlasılır oldu:) ınsallah paylasımlara devam edeceğım canım:)

      Sil
  24. bricittttt, bayıllldımmm :) Çok güzel olmuş. İnsanın canı bricit izlemek istiyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkurler tatlım bende cok sevdım bu halini:)) yeni filmi cıksada izlesek:)

      Sil
  25. Canım, çok güzel olmuş, bayıldım...
    Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  26. Çok hoş olmuş buram buram biricit kokuyor:) blogdan tanıdığımız kadarıyla tabi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederım tatlım :) beğenmene sevındım kendımı ne derece yansıtabılıorum buradan bılemıyorum tabııkı:)

      Sil
  27. cok cıcı olmus ohhh cıvıl cıvıl..sevgıyle kullan..ıepgın elıne saglık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim tatlım:) ipek'inde eline sağlık cok guzel oldu:)

      Sil
  28. Çok güzel olmuş canım, mutlulukla kullan :)
    Benim de header yapmam lazım ama nasıl yapacağım konusunda en ufak fikrim yok maalesef :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım paıntten yapabılırsın ıstedığın resımlerı kesıp bıcıp :) bı ara ben cok uğrasıodum bana resımlerını at ben yapabılırsem denerım, beraber yapabılırız :) tesekkurler canım:)

      Sil
  29. Tam bahara uygun olmuş cıvıl cıvıl :) Güle güle kullan biricitim ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederım tatlım saolasın:)bende cok beğendım:D

      Sil