15 Nisan 2012 Pazar

Bekar Olmanın Avantajları


Ben bekarım aynı zamanda sevgılımde yok bı bakıma rahatım dıye dusunuyorum.Avantajlı olduğumu dusunuyorum.
Bekarlık Sultanlıktır,bekar olunca gercekten kendı kendınızın sultanı oluyorsunuz.
Ne yaptın,ne ettın,su saatte nerede kaldın,neredesın,ne yapıyorsun? gıbı hesap sormalarla muhatap olmuyorsun.
Hergun yemek yapma,sureklı temızlık derdı yok.Ne zaman canınız ısterse o zaman yemek yersınız yani karnınız acıkınca,ne zaman evınız pıslenırse o zaman temızlersınız,evde erkek olmadığı ıcın yok suraya kılını tüyünü döktü,surayı dağıttı gıbı bı derdınız yok.
Mini etek giyme rahatlığı,makyaj ozgurluğu,karısanınız olmadığı ıcın yok acık gıydın,degajen gorunuyo,makyajın fazla yok rujunu sıl dıyenınız yok,ıstedığınız gıbı gıyınebılıosunuz.
Yada tam tersı bugun süslenmek ıstemedım mı,makyajda yapmam,gıyerım kot pantolonumu daha rahatta olurum,ama sevgılım olsa kesın makyaj yapmam lazım uzerıme daha ozenlı bısey gıymem lazım..
Bekar olmanın tek dezavantajı kendını yalnız hıssetmek belkıde.. Yoksa bekar olmak aslında cokda zevklı,kız arkadaslarınızla bulusuyorsunuz bol bol,sınemalar,dedıkodular,hayat daha renklı gıbı.Kıtap okumak mesela yalnızken daha guzel.Çalışma hayatında işyerinde mesela yalnızsanız daha cok işinize konsantre oluyosunuz,yada okulda derslerinize.Biriyle ilişkiniz varsa tartısmalar yada heyecanlar iş yasamınızı ıyı yada kotu yonde etkıleyebılıyor.Sızın psıkolojınıze bağlı aslında.Evlı olupta sevgılısı olupta basarılı olan kadınlar yok mu tabııkı var,bu sıze bağlı.
İtiraf edıyorum kendımı tek bı cumlede anlatsaydım 'evde kaldım' derdım.Fakat bir kızın evde kalma nedeni 'şiddetli seçimsizlik'tir.Yaş ilerledikçe bu şiddetli seçimsizlik duygusu ise alıp başını gidiyor,kimseyi beğenmemeye başlıyorsunuz,beğenmemek değil aslındada hep bi olumsuz bişeyini buluyosunuz.
Evleniyorum yazmıştım ya 1Nisanda sanırım buradaki arkadaşlarımda bunu çok arzu ediyolar bakalım dua edinde ruh eşimi bulayım:))
Bir kitap yazsaydım birgün, adı 'Nasıl Evde Kaldım' olurdu,ayrıntılı olarak nasıl evde kaldığımı yazardım.

Biricit armudun çöpü üzümün çöpü diye diye iyice evde kalacak,aman evde kalmak dışarda kalmaktan daha iyidir diyen biricit bakalım beyaz atlı çokoprensini bulabilecek mi?
resim alıntıdır

58 yorum:

  1. çok şükür... diip gideceğim sadece :))

    YanıtlaSil
  2. biricir çokoprensini bulunca bütün bu saydıkları önemini kaybedecek. biricitime aşk lazım ve aşk bulununca ona çok iyi gelecek^^

    YanıtlaSil
  3. Bekarlık sultanlıktır sözüne tümüyle katılıyorum :) ama insan aşık olmakta istiyor veya yeniden bulmak Biricitim ya.

    Çayını yudumlarken Aslı, Beyazatlı prensini bulucak Biricitim, hemde kesinlikle dedi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evt yanlızlıktan dolayı o hısler yok mu hısler:))
      canım benım ınsallah sende bende hayırlı kısmetler karsımıza cıkar:)

      Sil
  4. Evlilik güzel şey biricit, bekarlik nereye kadar... Ama zorlamaya da gerek yok bir yerde, ummadık bir zamanda seni bulacaktır doğru kisi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğru dıosun belkıde :) ınsallah ummadığım anda cıksada bende sasırsam:) tskler zehra:)

      Sil
    2. Ben de yeni arayüze geçmişim ismim görünüyor :))) diyorum adımı nerden biliyor Hahaha... Sevgiler...

      Sil
  5. Şiddetli seçimsizlik doğru tanım olmuş.Bende de şiddetli güvensizlik ve benzeri duygular var.Bekarlık sultanlık değilsede evlenip hayatı bitenlerden de olmuyorsunuz bir nevi hayata umutla bakabiliyor mutsuzluğun içine hapsolmuyorsunuz.Mutlu bir evlilik bekarlıktan iyi olsada kim kaybetmişki biz bulalım durumu var.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynıları bendede var artık kımseye guvenemıyorum ama tabıı bıgun karsımıza cıkacak umutsuzda olmamak lazım mutsuz bı evlılıkten Allah korusun :)

      Sil
  6. bekarlığın sultan olmasa da rahatlık olduğu bir dünyada belanı aramak neden biricit?
    tamam iyi dilek olarak aşık ol, çokoprensini bul da daha iyi dilek dilemem gerekirse rahatlığından vazgeçirmeyecek bi çokoprense aşık ol! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benım yas gectı gıdıo :)) ınsallah canım asık olurum o cokoprensede hayat daha bı renklı olur:)

      Sil
  7. Öyle güzel anlatmışsın ki bekarlığı, acayip imrendim.. Bekar olasım geldi :) Bil bu günlerinin kıymetini tatlım, bir daha geri gelmiyor çünkü...

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım ben senı bekar sanmıstım bılıo musun:) bekarlıkta bı yerden sonra sıkıcı olmaya baslıo hele hele arkadaslar evlenınce tek tek bı bakıosun herkes evlenmıs:) hayırlısı canım bende sana mutluluklar dılerım omur boyu:)

      Sil
  8. very cute pics.... btw i love ur background so much
    if u like lets follow each other
    jessillesilv.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. tivıtır kuşunu vuramıyoz mu yaaaa, yok mu öle bi application ??? :D

    bekarlık iyidir yaaa takma kafana.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) hahah bılmıorumkı oyle bı aplikasyon var mı? bekarlık iyi tabiiki:)

      Sil
  10. Çokoprens biryerlerde Biriciti bekliyor , zamanı gelince karşılaşıp birbirlerinin ruh eşi olduklarını anlayacaklar ve çok mutlu olacaklar .
    Sevgiler .

    YanıtlaSil
  11. :)) enteresan bir bakış açısı olmuş. bekarlık sultanlıktır ifadesi ne kadar doğru tartışılır ama ülkemizdeki evliliklerin çoğunun sultanlık olmadığı da kesin. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) evlenmedığım ıcın bılemıorum bı ıyı bı kotu denılıo ama yasamadan bılenemeyecek bısey:)

      Sil
  12. yok yok öyle bir kitap yazdırmazlar sana merak etme, döner dolaşır bulu seni, o kimse artık.
    yazı da güzel, eline sağlık:)))öptüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) yazarsam alırsın kıtabı tatlım :)) bı bulsada bı gorseydık ıyıydı:)

      Sil
  13. Bende sultanım ama sultanlığımın birde veliahtı var :))

    YanıtlaSil
  14. Great picture:D
    U have a nicey nice blog:D
    Your blog is comfortable to read, too:D

    Following you:)
    It'll be so nice, if you follow me back:)

    Have a sparkling day!
    xoxo.

    YanıtlaSil
  15. bekar olmanin avantaji boldur dezavntaji ise ev isleridir. birde benim gibi ev islerinde yetenek fukarasi biriyseniz hepten sictiniz. simdi mutfakta biriken bulasiklari gorunce eski usul yapip lan hepsini cope atsam sonra yenilerini mi alsam diye dusunmeden edemiyorum ya da en guzeli plastik catal kasik tabak misali takilsam mi ne yapsam bilemedim.
    kim yakayacak bulasiklari kim temizleyecek ortaligi isyanlardayim.

    ps; simdi fark ettimde su konuda isyanimi kusmusum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senın acıl evlenme zamanın gelmıs barney:)) sozluktede yoksun uzun zmndr neden gel ozledık:))

      Sil
  16. Teselli etme teselli etme!! böhüüü kaldık işte bal gibi evde :'(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) aman kalırsak kalalım bebeğim ya :) demekkı karsımıza henuz cıkmadı beyaz atlı cokoprenslerımız:))

      Sil
  17. keşke bekar olsaydım sıkılsaydım diyorum bazen ama evlilikte güzel her ne kadar peşimden ayrılmayan küçük kızım olsada güzel hayat:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzeldir tabiiki bekarlığında evliliğinde kendine göre güzellikleri var sanırım:)

      Sil
  18. çok yakın kız arkadaşlarımın bekar olmasının avantajları geldi aklıma. şöyle ki canın istediği zaman arayabilmek, istediğimiz gibi kasmadan konuşmak, canımız istediği her an buluşmak falan geliyor aklıma. erkek arkadaşı olunca uzaklaşmaları fikrini hiç sevmiyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) tabi erkek arkadas araya gırerse uzaklasılır bıde evlense nısanlansa daha da uzaklasılıo malesef oyle ama erkekler ıcınde bu durum gecerlı:)

      Sil
  19. Sevdiğin ve tamamen tanıyarak yaptığın evlilik asıl sultanlık biricitim.İnş en kısa zamanda ruh eşini bulursun ve sana sultanlarrr gibi bakar..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ınsallah tatlım onemlı olan severek olması dedığın gıbı tanıyıp severek evlenmek:)

      Sil
  20. Ya bricitin o mutaasıp fotografını nerden buldunnn :)) Tam da uymuş yazına :) Dur daha, 5 sene daha evlenmezsen evde kaldım dersin. Henüz çok erken :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazıya gore fotoğraf bulmaya cok ozen gosterıyorum ahucum bılıo musun belkı saatlerce arıyorum:)) ıyı bakalım son 5senem kaldı evde kalmak ıcın:)

      Sil
  21. bekarlık sultanlıktır eğer gerçekten sevdiğin ve seni senin kadar seven birisi ile evlenmeyeceksen... dualarım seninle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederım canım,zaten sevmedığım bırıyle yada benım sevmedığımle evlenemem mantık yok bende yaa:)

      Sil
  22. evde kalmak deyince sanki sen çok aramışsın da onlar istememiş gibi anlaşılıyor. evde kalmış kadın yoktur, talipleri beğenmemiş kadın vardır oysa ki:D
    bu arada kesinlikle bekarlık sultanlıktır. ohh bende hep bekarım ama hiç takmıyorum:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet tatlım aslında bu dedığın cok doğru:) takılacak konu deıl zaten aslında:)

      Sil
  23. Yalnızız yuppi mi demeliyiz ki Biricit? :)

    Geç kaldım okumakta üzgünüm, yürekten diliyorum ruh eşini bulmanı Biricitim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) yuppieee demelıyız hatta:D
      olsun canım sen derslerını ıhmal etmede sonradanda okusan olur ınsallah canımcım:)

      Sil
  24. ha ha ha katılıyorum yürekten.
    bi ruh eşi olsa ve karışmasa yazdıklarının hepsini de yapabilsek en güzeli.
    :)

    YanıtlaSil
  25. Çok sevdim yazını canım :) walla bekarlık sultanlık doğru demişsin ;)

    YanıtlaSil
  26. Kısmet canım ya hem bekarlığın hem insanın bir sevgilisinin olması ya da evli olmasının kendilerine göre güzellikleri vardır :) İnşallah sen de kafa dengin, seni mutlu edecek, herbişeyine karışıp seni strese sokmayacak üzmeyecek biriyle tanışır ve mutlu oluursun canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ınsallah sevdacım darısı senınde basına:)) uzmeyecek mutlu edecek ınsanlar cıkar ınsallah karsımıza:)

      Sil
  27. Kocaman bir aminnnnnn diyorum Biricit'im :)

    YanıtlaSil
  28. Umarım beyaz atlı çokoprensini bulursun biricitim canı gönülden istiyorum bunu inan bak.:)
    Ayrıca kesinlikle katılıyorum bekarlık sultanlıktır :) Yalnız kalma kısmı arkadaşlarla doldurulabiliniyor ama her zaman arkadaş da olmuyor tabi :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ınsallah tatlım:) tabıı canım her arkadas aynı deıldır guvenecek dost bulmak dunyada en zor seylerden bırıdır.

      Sil