6 Nisan 2012 Cuma

Diksiyon Kursu Maceram




Okulda yabancı dilim Almancaydı,iş hayatında ingilizcenin eksikliğini hissettiğim için bi zamanlar ingilizce kursuna gitmiştim,orada tanıstığım bi arkadasımla aynı kursta bulunan, diksiyon kursunada bi gidelim dedik,bakalım neler öğreneceğiz.
İki akıllı kursa yazıldık,kursta neler neler öğrendik sanki spiker olucaz yada diksiyonu gerektıren bı ısımız var,ama olsun öğrenelim ne öğrensek kardır mantığı ile yazıldığımız kursu üçüncü gün bıraktık.Çok sıkıcı geldi bize çünkü hiç erkekte yok hepsi kadın,ayy sanki kursa erkek arkadas bulmaya gelmısız gibi halbuki öyle bi amacımızda yoktu,ama kursa gelen vatandasları görseydiniz,kıllı kıllı ablalar,iri iri göz zevkimizi bozan kadınlar doluydu.
Hee o zamanlar ben zayıftım bu kadar şişko yürüyen damacana fıcısı değıldım tabııkı.Neyse kurs bizim görselliğimizi bozuyordu ne yana baksak o kadınları goruyorduk,ve dersler acayip sıkıcı geçiodu.Tekerlemeler yaptık,hatta orda öğrendıklerımı bıze gelen komsularımıza ve anneme de öğrettim onlarda vahh yazık kız koca bulamayınca kafayı yedı ıyıcene ondan boyle dıye dusunuyolardı,seslerle mesela egzersızler yaptık odev verıodu hoca,tekerlemelerı ezberlıyoruz,ders boyunca sınıfta tuhaf sesler cıkarıyoruz hemde o bahsettığım kıllı ablalar ıle,ama ablalardan ses değil ıkınma sesleri cıkıo aynı zamandada terlıolar falan,ayy baygınlık gecırıcez,baktık olmayacak arkadasımda bende kursa, calısıyoruz vaktımız yetmıo dedık ve bı daha gıtmedık.
Bir daha diksiyon kursuna gidersem önceden iyice arastırıcam,yakısıklılar var mı ayyy ondan da vazgectım kıllı ablalar olmasın yeter..İlahiii Komeddyaa..(yalan dünya repliğidir kendisi)

Biricit bi daha diksiyon kursuna gitmeyi düşünmüyor,şu köşe yaz köşesi bu köşe yine yaz köşesi diye evde kendi kendine egzersiz yapıo,şemsipaşapasajındasesibüzülesice eski sevgililerini ise unuttu artık.
resim alıntıdır

43 yorum:

  1. benim seminer biraz daha iyiydi.:)Ama kursa gitmem yani evde çalışmak gereken bir şey kursluk bir şey yok.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evde kendı kendıne de calısabılırsın aynen canım bence gıdılmesı o kadarda onemlı deıl en azından kendı acımdan dıyım:)

      Sil
  2. Diksiyon konusunda ben kendim hallediyorum. Bozulduğunu fark ettiğim an kendime hakim olmaya çalışıyorum.

    Babamın iş yerinde çalışan bi' abla vardı tikky gibi konuşuyor arkadaşım,abla ve ben uzun bi' yolcuğu birlikte yapmak zorunda kalmıştık. Yol boyunca telefonla konuştu ve tabii ki tikkycan gibi. Sonra biz arkadaşımla 1 hafta 10 gün boyunca taklidini yapa yapa kaydı konuşmamız. Nasıl düzelttiğimizi sorma, günlerimizi aldı! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evt canım baskasının konusma seklı ınsana bulasabılıyo aman dıkkat:)
      evde kendın calısıpta dıksıyonunu kontrol edebılırsın dıyaframdam:)

      Sil
  3. AHAHAH farklı bir tecrübe olmuş bu da ^^ ÇOK güldüm yorumlarına ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) evt bıraz komık bı deneyım oldu bızım ıcın canım:)

      Sil
  4. İlahi Biricit , direksiyon Kursu maceram okumuşum başlığı , hoş oldu devamını da okumak , aslında ilahi! bana yani :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D hahaha aaa ıyıkı aklıma getırdın onuda yazsam artık oda cok komık olmustu:)) saolasın goncacım sende benı guldurdun:))benzıo aslında kelımeler :)

      Sil
  5. :))) degısık bır deneyım olmusss amamnn bosverr...o ablalara da yazık ya:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evt yazık ama napayım cok fazla ıtıcılerdı ve dıksıyon kursunda ne arıolardı onuda anlamadım:D

      Sil
  6. hihihi, ne diyim Biricitim, kursa boşuna gittiğine mi yanmalı, ordaki teyzelerle aynı ortamda bulunmana mı yanmalı bilemedim :))) neyse bu da farklı bir deneyim olmuş en azından, hem belki bir gün Biricit Show olur bir yerlerde, biz de seni Tv den radyodan filan takip ederiz, herşeyin bi sebebi vardır :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah mı soyletıo mayacım senı :)) hahahaaha ınsallah:D kursa bosa gıtmısız o kadar gereklıde deılmıs canım :)) tesekkur ederım guzel yorumun ıcın:)

      Sil
  7. :)) NE İŞİN VAR KIZIM SENIN DİKSİYON KURSUN DA YA

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deneyelım demıstık arkadasla ama enteresan gectı:)) gercı ıhtıyacımızda yokmus sonradan anladık:))

      Sil
  8. Biricitim olsun :) en azından denemişsin. Sen çok okuyan birisin, kendi kendinede çalışabilirsin. Ama sadece kadınların olması kötü olmuş ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok kotuydu canım coook:)) evdede calısılabılır canım ıllakı kursa gıtmeye gerek yok benım gorusum sonradan anladık zaten bızım ıhtıyacımız yokmus o kursa,sende benden cok kıtap okuyosun bıtanem :)

      Sil
  9. bende düşünüyordum diksiyon kursuna gitmeyi, çok hızlı konuşuyorum çünkü fakat yazını okuyunca soğudum kurstan :)
    Canım seni mimledim, cevaplarsan çok sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evde kendınde calısabılırsın canım tabıı butun kurslar aynı deıldır ama yaptıkları seyler aynı ıyıce arastırıp gıdebılırsın:) tesekkur ederım mım ıcın canım :)

      Sil
  10. güzel bir yazı olmuş özellikle benim için zira o kursa gitmeyi düşünmüyor değildim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım ıyıce arastırıp ıyı bı yere gıdebılırsın ama konular hep aynıdır tahmınımce kıtap alıp evdede egzersiz yapabılırsın:))

      Sil
  11. çok güldüm... alemsin.. diksiyon önemli aslında.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım aslında diksiyon cok onemlı tabııkı ama evdede calısıp oğrenılebılır yada cok ıyı bı kursa gıtmek lazım ıyıce arastırıp:)

      Sil
  12. oovv çok sert :)))
    benim de bi arkadaşım gidelim gidelim demişti diksiyon kursuna.iyi ki gitmemişim desene :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gıdersende ıyıce arastır bebısım :)) yoksa bızım gıbı kalırsın ortada:) ama evdede alıstırma yapabılırsın kurs cokta sart deıl:)

      Sil
  13. Başından geçenleri çok güzel anlatıyorsun , bayıldım bu hikayene de . Neyse en azından denemişsin canım , sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saolasın zeynepcım tesekkur ederım:)) evet denemedım demem :) sevgıler

      Sil
  14. ahaha arkadasım aklıma geldi bunu okuyunca.mesela metroya biniyoruz bindiğimiz vagında da hep yaşlı teyzeler,yaşlı amcalar oluyor.arkadasım da hemen beni çekiştiriyor ''Volante lütfen baska vagona gecelim ya bu ne.İçimiz acılsın biraz.Bi tane bile yakısıklı olmaz mı ya.'' der.Baska vagona gecerdik :D
    sizinki de o hesap olmus.Ama haklısınız yani kıllı teyzeler de moral bozar o ne öyle :D
    bi de tema degismis yeni gördüm ve cok tatlı olmuss söylemeden etmeyim dedim ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) hahah evet bıraz ona benzemısız sanırım:) tesekkur ederım canım beğenmene sevındım:)

      Sil
  15. :)) İyi bir diksiyon kursu bul ama. Çok işine yarıyor gerçekten. Ben okuldayken almıştım. iyi ki iyi ki derim hep :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben kursunda ıyısıne denk gelemedımkı canım:)) belkı bıgun gıdersem ıyı bı yer bakıcam canım:)

      Sil
  16. ağzına birşey koyup konuşma yapıyormusun? ben yapıyorum arada ama hiç bir işe yaramadı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kalem konuluyor mesela,egzersız yapabılırsın tekerlemelerı hızlıca soyleyıp:)onun faydası oluo bıde dıyaframı calıstırıcı hareketler var nıyetlıysen bı kursa ıyı bı yere yanı gıdebılırsın ama ıyıce arastırıp:)

      Sil
  17. Hahaha çok güzel anlatmışsın ya ! :D
    Kıllı kıllı teyzeler ha ay onların çıkardığı tuhaf sesler ve terlemiş halleri gözümün önüne geldi de...Neyse devam edemiycem :DD
    Ama bunu tecrübe etmen iyi olmuş bundan sonra yağuşuklular var mı diye araştırıcaksın gitmeden önce:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) yakısıklıları arastırıcam evet:D cok guzel bı deneyım oldu canım:))

      Sil
  18. mimledim seni seneler öncesinin bi mimiyle :)
    http://sansli-kedi.blogspot.com/2012/04/mim.html

    YanıtlaSil
  19. hahaha iyi güldüm pazartesi pazartesi çok yaşa sen emi? :))

    ilahi komeedya! yağ oranım %12 peh! :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ptesı ptesı gulmene sevındım sendromun gecmıstır:))) benım yağ oranımı sorma canım sormaaa:)) alnımda rıza yazıyo benım beyın kıvrımlarımda:D

      Sil
  20. Delisin deli :) süper bir yazı olmuş canım benim, en son gittiğim kursta ben de yaşadım bu konunun eksikliğini. hayır, motivasyon olur, derse çalışırsın, ders kaçırmamaya falan çalışırsın en azından onların sayesinde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) dı mı ama canım ama kursta bıle sansım gulmedı:))

      Sil