1 Nisan 2012 Pazar

EVLENİYORUM



Evlenme teklifi aldım,işler iyice rayına oturunca paylaşmak istedim.İki ay önce biriyle tanıştım ve şu anda hayatım değişmek üzere.Aslında daha önceden sizlerle paylaşmak isterdim ama ne derler ya olmazsa hissinden dolayı ve belkide nazar değer diye söylemedim.İyice belli olsun da öyle sizinle paylaşmak istedim.Çok güzel bişey oldu,Allah'ım evleniyorum.İnanamıyorum hala,çok mutluyum çook,bu mutluluğumu duyun istedim öyle harika bir duyguki,yaşayınca anladım.Biriyle ve sevdiğin biriyle hayatı paylaşmak,her anı herseyi,hayallerin gerçekleşmesi hayat bu belkide.:))

Ailelerimiz bu hafta içi tanışacaklar ve ben sevincimden takla atmak üzereyim.Çok mutluyum çığlık atmak istiyorum :)

Sürekli bana çiçekler gönderiyor,sürekli elimi tutup bana sevgi sözlükleri söylüyor.Beni düşünmeden bir anını geçiremiyor,aşk bu işte.Zaten hep aşk evliliği yapmak istemiştim Allah gönlüme göre verdi.Tabi ufak tefek kıskançlıklarda oluyor ama tatlı kıskançlıklar bunlar ilişkimizin tadı tuzu biberi.Beyaz atlı prensimi buldum sonunda.Ne kadar mutluyum bilemezsiniz.Darısı tüm bekarların başına.Çok mutluyum çoook:)))Hayırlısı hayırlısı derdim demekki hayırlısı buymuş çok heyecanlıyım çoook mutluyum:)Allah gönlüme göre verdi.:)

Gerçek olsun çok isterdim ama 1 nisan şakası yaptım kızmadınız değil mi? :)
Aslında biraz pozitif enerjide yaymış oldum,iyi oldu yani:)
Aşağıdaki görsellerde tam eğlencelik:)



resimler alıntıdır

101 yorum:

  1. Yok 1 Nisan şakası olması iyi oldu bence. ehehe. Diyecektim 2 ay önce tanıştığın biriyle evlenmek hangi aklın küllerinden doğan bir fikir? Mantığın hangi tarafında? Nassı ya? - ve türevleri. ehehe. -

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) iki ay değil ben bi hafta geçince hemen basıcam nikahı mantığım o yönde calısıyo:)) şaka şaka tabii:)

      Sil
    2. Yalnız dergiyi de yeni idrak ettim. ahahaha.
      " Sırf takı takar diye çağırılan uzak akraba "
      " Gerçekten ilkmiş gibi yapmanın 101 püf noktası "
      " Hasılatı alıp kayıplara karışmak "
      " Bir gecenin anatomisi "
      Gözyaşartıcı sprey de iyiymiş ya. ahaha.
      Allaaağm bu dergiyi hazırlayan editörle ve yazar ekibiyle yollarımı bir gün kesiştiresin. Nasıl bir kafa yapısı, kahkaha tufanına sokucu etkide. ehehe.

      Sil
    3. harıka yapmıslar canım normal gelin dergilerini abzürd hale getirmişler bende okurken koptum:))

      Sil
  2. :) Yapacağım yorumu düşünüyordum bende :) Üff sağ ol yani on numara bi şaka oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) şaka mı beğenmene sevindim belkide her şakada bir gerçeklik payı vardır:))

      Sil
    2. :) inşallah. :)

      Sil
  3. amanııın kandırdııı bizii :D :D tam elbise seçmeye başlıyodum yani düğün için biricitiiim heheh :))))
    gerçeği de olucak en kısa zamanda. buraya yazıyorum bak :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ınsallah tatlım tabııkı sen sımdıden basla kadınlar kararsız kıyafet secımınde bende anca bulurum damatı o zamana kadar:)

      Sil
  4. hahaha zaten hic inanmamistim biricitim:D neden dersen her postunda bazen sikayet göruyodum:D bekarlikdan erkeklerden dedim bu kiz kesin NISAN 1 sakasi yapti valla okumadim :D hemen nisan bir dedim basligi okuyunca :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) tüh şakama kanmayanda çıktı:)) ben zaten tahmin etmiştim çoğunluk inanmaz ama bi yapalım dedim:)))

      Sil
  5. hahaha bende anneme hamileyim mi desem ne desem acaba :)) Yasemincim bahaneyle evrene pozitif enerjilerini de yaymış oldun. Bakarsın beyaz atlı prens soteye yatmıştır şimdiden :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. puhaha anneme ben oyle soylesem hem kalpten gider hemde kendi sonumu dusunemıyorum :)) pozıtıf enerjımı yaydım bakalım,beyaz atlı prens duyuyo musun bızı:)) simdi ben soteye yatıyım bari:)

      Sil
  6. hayııııııııııııır, olmazzzz olamaz dedim önce =)

    uff şakaymış yaaa =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) hep siz mi saka yapacaksınız efendim birazda biz yapalım :D

      Sil
  7. çok başarılı bir şaka olmuş yalnız :D ben de baya sevdimm :DDDD kısmet artık, inşallah gerçek olur :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) beğenmene sevindim canım insallah gercek olur:D

      Sil
  8. okurken 1 Nisan'ı yakaladım ama her satırda inşallah/amin dedim^^

    görseller de hakikaten iyiler!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy insallah ninicim gercek olur bigün:)) ben dedim pek yutmazsınız diye ama sansımı deniyeyim dedim:))
      görselleri çok komik yapmışlar:)

      Sil
  9. o kadar heyecanla oku sonunda pöff şakaymış :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. malesef tatlım henüz gerçeğine ulasamadım:)) ama gerceğı olursa yazıcam tabıı bıde kımse ınanmazmıs gerceğınede:))

      Sil
  10. Gerçek olduğu günlerde gelecek hayırlısıyla , evrene mesaj göndermiş oldun , öpüyorum canım .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ınsallah zeynepcım bıgun gercek olur:)) optum canım bende:)

      Sil
  11. Off Biricitim :) okumaya başladım, nasıl yani oldum, sonra Allahım inşallah dedim, sonra iki aymı? yok olmaz dedim :) sonra çok sevindim, sonra şakadır bu dedim ama bir yandan da inanmak istiyorum :) tam 1 Nisan şakası olmuş canım ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) gerceğını bıgun yazarım ınsallah canım :) beğenmene sevındım kımse ınanmaz dedım kendı kendıme ama gulerız dedım:D

      Sil
  12. her şakanın altında bir gerçeklik payı vardır. iki hafta sonra bir aydır görüştüğüm biri vardı, evleniyoruz dersen şaşırmamak lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) ayy ınsallah Allah soyletıyor senı :) amin diyim:)

      Sil
  13. ulen bricit, sen yok musun sen!Bne senin düğün postlarını bile nasıl yazacağını düşünmüştüm:)))Eğlenceliydi ya,haydi inşallah gerçeğini de yazacağın günü iple çekiyorum:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. post yazmadan once dusup bı bayılırım herhalde:)) cığlık atarak yazarım sanırım o postu:D
      ınsallah canım:))

      Sil
  14. Çok kötüsün biricit inanmıştık biz saf temiz insanların duygularıyla oynadın :(
    Ama nasıl sevinmiştim var ya 1 nisanı görünce afalladım kaldım inşallah gerçekleşir diyelim yine de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kızmayın kızmayın 1 nisan sakası:)) ınsallah canım pozıtıf enerjımızı yollayalım belkıde olur:)

      Sil
  15. Seni şeker seni :)))
    Okurken 1 Nisan olduğunu unuttum, beğendin mi?
    Ama dilerim en kısa zamanda gerçek olsun..


    Senin yazıların beni inanılmaz neşelendiriyor biricitim :))
    Ellerine saplık. Öptüm çokk..
    :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) ınsallah zeugmacım,beğenmene sevındım canım daha neşeli daha güzel seyler yazarım ınsallah tesekkur ederım :) opuyorum canım:)

      Sil
  16. ehehe :) şaka olduğunu söyleyene kadar sırıtkan bi ifadem vardı. Sonra kahkahaya dönüştü :) Allah iyiliğini versin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene sevındım canım güldürebildiysem ne mutlu bana:))

      Sil
  17. ilk satırları okurken önce heyecanlandım, dedim "vay arkadaş, nazar değmesin diye iyi saklamış, ben olsam şimdiye dünya alem duymuştu" diye.. sonra okumaya devam ederken "artık blog da yazmaz, evinin kadını olur" düşüncesi geçti falan derken bi de baktım Nisan 1!
    iyi bir şakaydı, tebrik ederim.. ama şaka maka bi gün olacak inşallah, hepberaber inanmayacağız bu defa! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))))))))) bende olsa zaten hıc duramam 'artık blog yazmaz evının kadını olur' demısın ya bende koptum su anda bıldığın kahkaha attım:D yok ben evlensemde yıne yazarımkı:)))
      gerceğıne artık kımse ınanmaz mı bılemıorum:D ınsallah olurda darısı basına:)))))))

      Sil
  18. ay inandım mutluluğunu paylaştım bir an hiç aklıma gelmedi 1 nisan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))) tesekkur ederım tatlım mutluluğumu paylastığın ıcın umarım kızmamıssındır sevgıler:)

      Sil
  19. Kız ben sana ne deyiiim?!
    Allaaah, ölme e mi?
    Ayy nası sevinmiştim, valla bana gelmiş gibiydi o evlenme teklifi.
    Ama o 2 ay kısmına takıldım, dedim nasıl durdu hiç bahsetmeden... :)
    Allah sana ömür versin, tam da istediğin gibi bir prens versin.
    Öperler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım cok tesekkurler evet o ıkı ayı bıraz sallamısım 6 ay falan yazsam daha ınandırıcı olurduda aniden yazdım zaten dedım kımse ınanmaz:))) amin canım insallah darısı basına prenslerı buluruz ınsallah:))

      Sil
  20. ya okurken neden bu kadar mutlu oldum ben bile bilmiyorum. ama şaka olduğunu öğrenince üzülmedim değil biraz. güzel bir tat bıraktı şu hissiz halime..(tüm haftasonunu odasında ders çalışarak geçirmiş biri olarak..) =))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) beğenmene sevındım aman derslerı ıhmal etme sakın basarılar dılerım:)

      Sil
  21. Allah iyiliğini versin:)) Şimdi oturabildim pc başına dedim bakayım neler var neler yok, her zaman olduğu gibi yeni yazın var mı? neler paylaşmışsın diye bakayım dedim. Aa birde ne göreyim koskocaman EVLENİYORUM başlığı.. laf aramızda yazını okurken kendi kendime böbürlendim bile ben tahmin etmiştim diye ( bir mimde hayatımda değişiklik olmak üzere gibi birşey yazmıştın) sanırım 1 Nisan şakanı en çok ben yedim yahu haha sen çoookkk yaşa iyi yaşa emi öpüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım tesekkur ederım beğenmene sevındım,gozunden bısey kacmıo,bı değısıklık olacakta bakalım :)) sende cok yasa canım benım optum kocaman:))

      Sil
  22. canım yaa 1 nisan ı falan unuttum ve sevindim wooouuw harika dedim:):) neden olmasın? bence 6. his, ne dersin? :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olabılır aslında ıcımıze mı doğuyo nedır:)) saolasın canım :) ınsallah:)

      Sil
  23. Aşk olsun biricitim yaa.Kısacık mutluluğu çok gördün bize:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) ınsallah gerceğı olur o zaman uzun surer mutluluğumuz saol canım:)

      Sil
  24. Başlığı görünce 1 Nisan dedim. Mutlaka duyardık yoksa dedim vee yanılmamışım :)

    İnşallah diyip moral bozmuyoruz biricitim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bıgun gerceğını yazarsam sok olma sakın beybii:)) ınsallah canım ınsallah:)

      Sil
  25. Biricit...İnanmıyorum ya :D
    Ben de tam ''Bayadır yoktum.Demek biricit birini bulumş evleniyor.'' diye sevinerek okuyordum ki şaka olduğunu öğrenince afalladım bi an :D
    bugün kimse bana şaka yapmadı ya ilk sensin ama bu şaka da iyi oldu,güldürdü beni :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) gulmene sevındım canım benım ınsallah bulurum bıgunde gerceğını yazarım :))

      Sil
  26. wala tanımıyom falan demeyip yazıodum altına "neeeyyyy! 2 aydır mı tanıosuuuuunn!" yorumunu... ohh yeaa! aman biricit, hem garfield hem kahve sever nereden bulurum bi daha buralarda...bir kişi daha aklını kaybetmemiş, amin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hosgeldın canım :)) garfıeld,kahve harıka ıkılıdır:)
      2 ay olayını evet o bıraz sacma oldu kabul edıyorum :))

      Sil
  27. İki ay önce tanıştığı biriyle nasıl evlenebiliyor diyordum ben de tam. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gönül işte napacaksın iki ayada konabiliyo:) orasını fazla sallamısım sanırım :)

      Sil
  28. ama inandım ben, aşağıdaki zaytung dergi fotolarından anlamıydım :) nisan balığı oldum :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senın yorumun spama dusmus canım su anda gorebıldım:) zaytung dergısı super ama dı mı:)))
      nisan ayında bol bol gülersin daha iyi:)

      Sil
  29. daha yazıyı okurken 1 nisan olduğunu anladım kiii! haha 2 ay olucak da biricit bana söylemiycek yok canım hadi canım! haha gerçek gerçek bu postları okuyalım inşallah amin!^^ :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ınsallah bebişim yaa varya ne guzel olur,kokteylli falan yaparım boyle denız kenarında sende gelırsın canım ayyy ınsallah cıfter duğun yaparız :)) hemen soylerım sana canım naklen yayın yapardım:)))))))

      Sil
  30. Blogları gezerken bi baktım keyiften göbeği yırtılmak üzere olan bir bloger arkadaşım "evleniyorum" demiş :):) Bizde "Hayırlı olsun" diyelim dedik.Şu anda buraya mavi bi kuş indi bu arada :):) Ne bu tvitmi..:):) Çok şirin :) ..Neyse konuya devam edeyim....A-a şakaymış ayol..Şakası bile hoş değil mi :):) Şööle beyaz bir gelinlik kabarık felan..:) Umarım herşey gönlünce olur..
    sevgiler...:):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar:) gercek olsaydı cıdden gobeğım sevıncten yırtılırdı sesım bağırmaktan kısılırdı sanırım:D twit deıl orjınal kendı fıkrımdır efenım:))
      sakasıda hoş tabıı yasaması daha hostur sanırım,tesekkur ederım umarım senınde hersey gonlunce olur sevgıler:)

      Sil
  31. tüh yaaa şakaymış, halbuki nasıl da sevinerek okudum hee :)

    ayrıca bana gayet normal geliyor 2 ay önce tanışılan biriyle evlenmek, ya da bilmiyorum artık daha fazla bekleyemem gibi geliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saka canım ama gercek olsaydı cok cok sevındırıcı olurdu pozıtıf enerjı yayalım bakalım belkı gercek olur:)) aslında ınsanına bağlı bence ona bakarsan 5-6 sene sevgılı olupta evlenemeyenler olduğu gıbı bıkac ay ıcınde evlenenler var yasayan arkadaslarıma bırebır sahıt olduğum ıcın bılıyorum,kısmet bence kaderle ılgılı:) ben nıkah salonu onunde bulusucam ılk bulusmada:) o derece:D

      Sil
  32. huhuhhh, ben de düştüm bu tongaya :) ama cidden gerçek olsun isterim, hem de çok çok çok isterim Biricitim :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tebrık ederım mayacım :)) gülmüşsündür umarım okurken:D ınsallah canım gercek olur bırgun tesekkur ederım tatlım:)

      Sil
  33. Keşke şaka değil de gerçek olaydı daha çok sevinirdik :) Biricit'im consum günlüğüm :))

    YanıtlaSil
  34. Sayfa hızlıca aşağı inice zaytungu gördüm ve çaktım tabii:) Bence bu şakayı annene yapmalıydın, süper olurdu:)) Hem 2 ayda evllik mi olurmuş, çabuk evlenen çabuk boşanır:P Biricitim, geç olsun güç olmasın, hayırlı haberlerini de alırız inşallah, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anneme gostersem annem havalara ucardı valla:)) evet ıkı ayı cok sallamısım aslında kısmet bellıde olmaz:)) ınsallah canım sevgıler saolasın:)

      Sil
  35. BUNU BEN DE YAPICAKTIM AKLIMA GELDİ DEEEE ELDE PC YOK NERDE YAPICAN :)
    ÇOK GÜZEL OLMUŞ BU ŞAKA TEZ VAKİTTE GERÇEĞE DÖNÜŞSÜN İŞALLAAA AMİİİİİİİİİİİN MUCUKS CİCİM :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))))) sen yapamadın ben yaptım rahatladım valla guzel oldu:D ınsallah canım optum bende:))

      Sil
  36. hahahahaha çok iyi olmuş ya:D ama bence 1 nisan şakası olması kötü değil iyi. evlenmektense evlenme hayali kurmak çok daha tatlı. evlenenler genelde evlenmenin hiç de matah bir şey olmadığını düşünüyor gibi:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın aslında evlenenlerde bazen pısmanlar ama yınede gun asırı mıllet evlenıo bızde merak edıyoruz acaba nası bısı dıye:D

      Sil
  37. valla ben de düştüm tongaya.. çok sevinmiştim. şimdilik sevindirmedin, ama gülümsettin...blog dünyasının en sevindirici haberi olacak bu..merakla bekliyoruz..evrene pozitif enerjini gönderiyorsun. mutlaka yanıtını alacaksın. ama sen yine de bu günlerin tadını çıkar derim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) pozıtıf enerjımı gonderdım bakalım evren evren sesımızı duyuyor musun?:)) gunlerın tadını cıkartıyorum tabıı bekarlık bı nevı sultanlıktırda evlılığıde dusunmuyo deılım:)

      Sil
  38. her şakanın altında bir gerçek saklıymış. elbet bir gün bu şaka da gerçek olacak. bu heyecanı yaşayacaksın. sırası gelince hepsi olur. herşey gönlünce olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ınsallah ınsallah :)) tesekkur ederım umarım senınde hersey gonlunce olsun:)

      Sil
  39. Kandırıkçı :) Çok ciddi okudum ama ben de, bi şaşır bi şaşır bi şaşır ama bi sevin ben :) Ne de olsa biricit evlencek sıra bana gelecek dedim :)
    Dergilere bayıldım canım ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevdacım gerceğı olur bıgunde ınsallah gercekten sevınırız daha cok bu sefer:) darısı basına :)) dergılerde tam komedı zaten:)

      Sil
  40. allah iyiliğini versin :)) ne yalan söyliyim gerçekten yüzüme bir gülümseme yayılmıştı tam :)))
    neyse o da olur...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) sevındım gulmene ınsallah bıgun gerceğı olur ınsallah tesekkurler:)

      Sil
  41. aaa biricit'cim çok sevimdim bir yastıkta kocayın inşallah :) çok klişe oldu ama öyle işte mutlu olun okuyup bizler de mutluluğunuza katılalım:)

    YanıtlaSil
  42. Aaaa inanmıyorum tam güzel güzel okuyordum, aman ne mutlu evleniyor darısı başımıza diyordum ki birden 1 Nisan'ı okudum şok geçirdim:) :)

    YanıtlaSil
  43. off kendimi nasıl kötü hissettim bak şimdi :( yazının sonuna gemeden yorum yapma kararı almışım öyle sevinmişim yani:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım sorun deıl ınsallah gercek olur daha da sevınclı seyler yazarım:))

      Sil
  44. seni seniiii.
    valla çok sevindim okurken.
    :)))
    heeey işte aşk dedim, promosyon koca da değil kendi tanışmış, odun da değil.
    :))))
    hihihi.
    iyi şaka.
    :)))

    ben de dedim ki, demek ki çok mutlu, ondan gelmiyo bana hiç, aklı havada. sen bana hergün gelirdin, hemen her yazıma.
    :)
    bak bu hafta hiç gelmedin örneğin.
    unuttun sen beni.
    :)
    çook kırıldım çoook.
    :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım beğenmene sevındım:)) yazılarını okuyorum ama yorum yazamıyorum,ama demın uğradım bilokuna:D

      Sil
  45. biliyorum. üzülme. sana kırılmam ben.
    :)))

    YanıtlaSil
  46. yorumlari okumayan ve paylasim tarihini farketmeyen biri olarak gorunnmek istiyorum

    ve mutluluklar demek istiyorum (:

    YanıtlaSil
  47. biricitim aynı kaderi paylaşıyoruz valla ben de evde kaldım ya altın kızlar bloğu açarız ileride ne dersin?:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaha cok sevınırım bencede altın kızlar blogu cok guzel olurdu:))

      Sil
  48. evet
    bu boku yemeyen neredeyse bir sen kalmıştın sen de adımını attın
    afiyet şeker olsun bal olsun
    tebrik ederim...

    YanıtlaSil