21 Nisan 2012 Cumartesi

Güneşli Bir Gün Mimi




Kendini nasıl hissediyorsun?
İyi ve bekar hissediyorum:) Haa bide genç hissediyorum:P
Reenkarnasyon gerçek olsa, bu dünyaya ne olarak geri dönmek isterdin ? 
Evli ve çocuklu olarak geri dönmek isterdim:) Bu dünyada bulamadım belki oradan bulup gelirim,tekrardan garantili olurdu:)
Vurulduğun dizelerden aklına ilk geleni?
Kimse duymadan ölmeliyim
Ağzımın kenarında
Bir parça kan bulunmalı.
Beni tanımayanlar
"Mutlak birini seviyordu" demeliler.
Tanıyanlarsa, "Zavallı, demeli,
Çok sefalet çekti.."
Fakat hakiki sebep
Bunlardan hiçbirisi olmamalı.
Orhan Veli.
Bu şiir hem sözleri açısından hemde şairin gercektende hayatını okuduğunuzda ölüm seklinde kimse nasıl öldüğünü anlayamamıs,lisedeyken duymustum ve cok etkilenmiştim.
Son zamanlarda izlediğin hangi filmi çok beğendin (ve favori repliği) ?
“Bavulları hiç sevmiyorum efendim. Çok hüzünlü şeyler. Hep geri dönüp gitmeyi hatırlatırlar.” Dedemin İnsanları
Yaslı kadının kefen almaya mağazaya gelişi,ölmeden önce kefen almak bu çok sarsıcı bi sahneydi,Mehmet Bey'inde kefen alan kişiye para almadan kefeni özenle paketleyip vermesi..
Kurtuluş Son Durak-Şiddetin her türlüsüne karşıyız.
Kağıt-Her yasak kendi isyancısını yaratır
Hangi kağıt hayattan daha değerlidir.
En sevdiğin "The Smiths" şarkısı hangisi?



Mim yazmaktan yazı yazamıyorum diyen Biricit yine yine bir mim yazısınıda bitirdi bakalım şimdi ne olacak:)
resim alıntıdır

39 yorum:

  1. ben de varım:)))
    The smiths'i ben de dinlemedim , itiraf edeyim

    YanıtlaSil
  2. yasli olmana rahmen genc hissetmen guzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) bunu bı ıltıfat olarak alıorum:D

      Sil
    2. Kim yaşlı yaa? 30 yaş yaşlı mı ki? Lady Gaga bile 28, Katy Perry de. Onlar hiç tribe giriyor mu? Yok. Olmadı şimdi.

      Sil
    3. kendımı blogta daha genc hıssetmeye basladım valla :)) saolun

      Sil
  3. Burdayım ki baak:d gene çok eğlenceli resmler ve cevaplar,öperim:*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) naber tatlım ozledım seni:) bende optum kocaman:D

      Sil
  4. Garfinin en karizmatik pozlarından biri diyebilirim..:):) bu gün mim günü galiba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorma tatlım sorma:)) camasır gunu gıbı mim günü ilan ettim bugünü:) garfıeld her zaman karızmatıktır zaten ama bu resmınde cok cool bı hava olmus:P

      Sil
  5. Genç hissedeceksin tabi, gençsin çünkümm.
    " Evli ve çocuklu olarak geri dönmek isterdim:) " Bir pop şarkısı vardı ya o geldi aklıma: " Evli, mutlu, çocukluu. " ahahaha.
    Yalnız şiir cidden güzel imiş. Vovs.
    Dedemin İnsanları ya. Sinemadan çıktığımda bildiğin ağlamaktan yamulmuştum ya. ahahaha. Mübadele sahnesinde başladım ağlamaya daha ben. Sonunda çocuğun karnesinden iyi bir şey alıp da dedesinin görememesinden dolayı başını koyup ağlaması falan. Bir Babam ve Oğlum değil; fakat bu da sarsıcı ya bayaca bir.
    Mim için teşekkürler biricik hatuun. Arayüzün yarattığı pissikolojik çöküntüyü atlatayım, yaparım inşşalaaaaah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet tatlım genc sayılırım yınede:))
      dedemın ınsanları harıka bı fılmdı bende cok ağlamıstım.
      yeni halı daha guzel ben oncedende bu halını kullandığım ıcın belkıde alıstım:)

      Sil
    2. Yok yok sayılmazsın, öylesin.
      Bence alışkanlık olmuş seninki, yoksa önceki haline göre bu harabe, maalesef.

      Sil
    3. olabılır tatlım alıstım sanırım, tesekkurederım:)

      Sil
  6. Ek olarak; resim çok tatlıymış yahu. ehehe.

    YanıtlaSil
  7. çok güzel bir mim olmuş biricit, ya o şiir =( harkuladeydi. En kısa zamanda çocuklarının babası olacak kişiyle tanışır ,bir ömür mutlu huZurlu evli ve çocuklu olursun =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ınsallah canım amin dıyım :)) tesekkur ederım canım

      Sil
  8. Orhan Veli ya :)

    YanıtlaSil
  9. Mim cevaplamaktan yazı yazmana az vakit kalıyor ama senin mimlerini okumak bile çok keyifli canım , mutlu haftasonları .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederım canım beğenmen benım ıcın cok guzel bı duygu:)
      bende mutlu haftasonları dılerım:)

      Sil
  10. geldim..gördüm..aldım... derler di mi?
    ama bunların intikamını toplu alacağım ahberin ola...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heheh:))) bak yıne guldum:D mimler bana geldıkce hep mımlıcem senı canım daha bı tane mım daha var onuda yarın yazıcam yoruldum yaa:) yazı yazamıorum mım yazmaktan

      Sil
    2. ben de yaptım işte..
      http://dayatmalardakaybolus.blogspot.com/2012/04/mim-gunesli-gun.html#more

      ama sen okumadın.. hehehe..

      Sil
    3. geldım gordum blogunda,benım blogumda bı sorun olustu bı saattır blogları goremıorum:)

      Sil
  11. Yorum kısmını kaldırdım ya, kimse de haber vermez şu mim olayını :) teşekkürler biricit!
    Yazamıyorum, çok önemli olaylar haricinde, en son işte sonuçlar açıklandı diye yazmıştım.
    Sıkılıyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bosver kafanı takma herkeste aynı sonuclar varmıs moralını bozma ıkıncı sınavda bakalım ne olacak,hıc umıdını kaybetme,ıyıkı twitterin vardı ordan yazdım:)

      Sil
  12. teşekkür ederim biricit :) ilk işsizliğimde cevaplamak üzere. daha önce de mimlenmiştim gerçi ama :P

    YanıtlaSil
  13. Allah gönlüne göre versin canım. Mim için de teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  14. evli ve çocuklu dönmek isterdim, biliyodum :) ha bi'de son soruda kopardın beni yaa. ilahi komeeeedyaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. napayım hayatım bu dunyada bulamadım barı reenkarnasyonla bulayım:)

      Sil
  15. Mim için teşekkür ederim bebeğim ^.^

    YanıtlaSil
  16. Yanıtlar
    1. komık mı guzel mı ılk ıkı madde favorın mı yani? :)

      Sil