8 Nisan 2012 Pazar

Küçük Mucizeler Dükkanı


Bloglarda çokça methedildiğini duyup aldığım bu kitabı severek okudum.Hatta bu kalın kitabı nasıl bitireceğim umarım sıkıcı değildir diye çok düşündüm fakat elime aldığım andan itibaren bırakamadım büyük bi merak ve heyecanla okudum acaba ne olacak ne olacak derken kitabı bitirdim çok beğendim.
Kitabı okurken örgü örmeyi bile -öremeyen bayan olmama rağmen- düşündüm.Fakat basıma gelen bi olaydan dolayı artık örgü örmüyorum ama belki ileride bi bebeğim olursa ona örerim kimbilir..Çok akıcı,anlaşılır sade bir dille yazılmıs bu kitap.
Dört birbirinden farklı karakterde kadının bir kader tesadüfü sonucu karşılasması,baslarına gelen olaylar ve yasamlarındaki değişiklikler anlatılıyor 'küçük mucizeler dükkanı' kitabında..
Bana kelebek etkisini anımsattı.Acıklayamayız ya hani birine dokunursun o baska birine,bir kelebeğin çırpması dünyada hangi olaylara neden olur,zincirleme olaylar gibi.
Blogumda okuduğum arkadaslarım aklıma geldi,birbirimizin hayatlarını değiştiriyor olabilir miyiz sizce?Hepimiz farklı düşünce yapılarındayız,farklı karakterlerdeyiz ama hepimiz mutlu olmak istemiyor muyuz?

Bu kitabı okurken size kanser olan cocukluk arkadasımdan bahsetmıstım ya o geldı aklıma,size anlatmıstım yasama sevinciyle,umuduyla kanseri yendiğini.Umut olmadan yaşanır mı?Belki bu yazımı işi olmayan biri,sevdiği olmayan biri okuyordur,yada kimseye anlatamadığı sorunlarıyla boğuşan biri..Sakın ama sakın umudunu kaybetme,herkes bazı acıları yaşıyor herkesin hayatında belli dönemlerde bazı sıkıntılar olabiliyor önemli olan ümidini yitirmemek,yaşama sevincini kaybetmemek.
Bazen kendimi Lydia,bazen Alix,bazen Jacqueline,bazen Carol gibi hissettim kitabı okurken,ikinci kitabınıda okumayı düşünüyorum sanırım 6 kitap varmış seri halde hepsini okuyacağım.Hayat sonunda yüzümüze gülecek!
Debbie Macomber'e teşekkür ederim harika bi kitap yazmış diyen Biricit kahvesini yudumlarken yeni kitabınada başlamayı düşünüyor.

28 yorum:

  1. bu gerçekten de pörfekt bi kitap ikinci kitabını da okumalısın biricitcim :)
    3. kitapta da kahramanlar tamamen değişiyor yeni bir seri başlıyor bu böyle 8 kitap filan insana umut aşılıyo aşılıyo bitmiyooo :)

    YanıtlaSil
  2. okucam tatlım:) cok merak edıyorum:))

    YanıtlaSil
  3. Bende okudum sürükleyici,2.kitabı da okumayı düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. surukleyıcı ınsan elınden bırakamıyor,ıkıncı ucuncu hatta 6 dıye bılıodum ama 8 kıtap varmıs sanırım hepsı okunmalı bence cok beğendım kucuk mucızeler dukkanını:))

      Sil
  4. bunu da yapılacaklar listesine not etmeli güzelim:))))
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. bi ben sevemedim yarım yamalak duruyor yaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım tekrardan bı okumayı dene konular hızlandıkca cok ılgı cekıcı bı hale gelıo:))

      Sil
  6. Bende aldım bu kitapları henüz okumadım ama en kısa zamanda okuyacağım.Tanıtım için teşekkğürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim cok güzel bi kitaptı merakla okudum tavsiye ederim:)

      Sil
  7. Biliyor musun, okumuştum sanırım o kanser olan arkadaşını anlattığın yazıyı. Üzülürken bir yandan da sevinmiştim, sıkı dostluğunuzu takdir etmiştim hatta.
    Bir de, blogun yeni tasarımını pek bir beğeendim.
    Ve de, kalın derken kitap kaç sayfa ki?
    Birbirimizi etkiliyorsak, o zaman yaşasın bloggerlık etkileşimi, yaşasın weblog sözlük! - Alttan alta sözlük reklamı verme çabaları. ehehe. -

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 477 sayfa canım:)) evt yorumda yazmıstın hatırladım umarım herkesın hayatındada boyle guzel dostluklar olur ınsallah,tasarımım cok seker oldu bende cok beğendım:))ipekböceğimin eline sağlık:)
      bkz:weblog sozluk bloggerların tek sozluğu blogların gucu adına:D
      http://weblog.sozlukspot.com/ :))

      Sil
  8. o 6 kitabın ilk üçü yanı başımda duruyor.
    Ben de senin gibi o kadar çok methini duydum ki bu kitabın
    Alayım bari dedim okurum bir ara
    nedense ilk okuyacağım kitapmış gibi geliyor şu anda bana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım bı an once oku:) ıkıyle ucude bana ver:)))

      Sil
  9. Yazarın sıcacık bir anlatımı var değil mi?
    Ben ikinciyi de okudum , daha almadım ama sıra üçüncü kitapta .
    Mutlu haftalar canım , sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım cok samımı bı anlatımı var cok guzeldı devamınıda okucam ıns. sanada mutlu ve guzel bı hafta dılerım canım:)

      Sil
    2. bence mutlak değiyoruz birbirimize.. kitabı okumadım ama okumaya hazırlanırken yorumun geldi..

      Sil
    3. kesınlıkle okumalısın canım hayat boyu bu kelebek etkısı var bende ınanıyorum buna tesadufe bak ıste:)

      Sil
  10. Kitap insanın içine umut veriyor dimi Biricitim? ama sen çok doğru yazmışsın, hepimiz bir şekilde diğerinin hayatına dokunuyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet cok umut verıcı bı kıtap okurken hıc bunalmadım hemen bıtırdım cok guzel seyler aslında hayat hakkında,hepımız bırılerının hayatını etkılıyoruz hıc farkında olmadan canım

      Sil
  11. şimdi "bir yumak mutluluk"u okuycam ben de! çok güzel yaa, evet!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oku canım oku bende okucam devam serısını 8 kıtap daha varmıs:)

      Sil
  12. bende okuycam işte merak ediyorum biricit bakalım nasıl :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesınlıkle fırsat bulduğunda okumanı tavsıye ederım bayılacaksın bence canım:)

      Sil
  13. ha ha ha kaç kişilik var sende beeee hayır hayır sen bir nuxe'sün.
    :)
    ayrıca seni en sıkı 2. yorumcu seçtim.
    en birinci yorumcu aslı (huzursuz ruhum)
    :)
    en çok sayıda bilok okuyup en çok sayıda yorum bırakan o.
    sen de 2. sin.
    sanki her yerdesin valla.
    :)
    nasıl yetişiyon be herkese.
    :)
    kitaplaşmayı da unutma sakın mayadaki.
    ama biliyon zaten.
    :)

    YanıtlaSil
  14. Canım ben de çok sevdim bu kitabı ama daha 2yi almadım, onu da okuyacağım ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evt canım bende ıkıncısını almayı dusunuyorum cok guzeldı ılkı bayıldım:)

      Sil