17 Nisan 2012 Salı

Lilakutu Nisan Ayı (Lilakutu'ya Bahar gelmiş)


Lilakutu'ya bu ay bahar gelmiş:) Dopdolu bir lilakutu var Nisan ayı kutusunda,adeta baharı getirmişler,hatta yaz gelmiş:) Ne şanslıyımki Lilakutu ile ilk tanışmam nisan ayına denk geldi,bu güzellikleri tek tek deneyeceğim:)
Öncelikle çok hızlı olduklarını belirtmem lazım,24 saatin içinde(hatta 12 saat) kutunuz kapınızda,abartmıyorum çok hızlılar.


Lilakutudan çıkan güzellikler şöyle;
Balmers Cocoa Butter Formula Sıkılaştırıcı Losyon ve Kakao Yağı içerikli Vücut Losyonu,İnglot Oje(rengi çok güzel bayıldım),Activin T Cut/Hot yeşilçaylı içecek(zayıflamaya yardımcı etkisi varmış),Petal Fresh Organics Tea Tree Shampoo(nerde saçla ilgili ve organik ürün ordayımdır zaten),Decléor Güneş Koruma Ürünleri (gece-gündüz-serum), Kitoko Saç Bakım Yağı(argan yağı-katile ve vitaminler varmış içeriğinde,argan yağını merak ediyordum bu çok iyi oldu),NeoStrata yüz temizleme jeli ve güneş koruyucusu,The Lift maske ve bakım kremleri(üç adet),Bioderma Makyaj Temizleme Suyu.

Her ay bambaşka  güzelliklere sahip olup,keşfetmek ve güzelliğinize güzellik katmak için (hemde 19TL'ye) Lilakutuya buradan üye olabilirsiniz:) Biricit öneriyor,bayıldım Lilakutu'ya :)

Biricit çok mutlu oldu ve Lilakutuyu çok çok sevdi:)

26 yorum:

  1. güle güle kullan hepsini. takipteyim bana da beklerim:D
    http://coralsfashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederım,hosgeldınız bende takıpteyım sızı:)

      Sil
    2. Bricitcim bende üye olmayı düşündüm şu posttan sonra,gerçekten çok güzel kozmetikler göndermişler.Ayrıca bloğumda çok şık bir çanta hediye veriyorum,katılmak istersen beklerim.modask.blogspot.com

      Sil
    3. tabııkı tatlım geleceğım cekılısıne not aldım:)
      bencede lılakutuyu denemelısın canım optum:)

      Sil
  2. iyi günlerde kullan ya aklıma girdin üye olsammıki lila kutuya bilmem ki ne dersin biricit

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederım tatlım,bence denemelisin canım nisan ayı çok güzelmiş umarım beğenirsin ben çok beğendim:)

      Sil
  3. urunler degılde kutuya bayıldım :D

    YanıtlaSil
  4. Gerçekten dopdolu bir kutu olmuş. Bir tek çamur rengi ojelerin bööggghh geldi. keşke başka renk olsaydı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben hep kırmızı yada pembe kullandığım ıcın değısıklık oldu:) rengı kıbar bı renk ama hoş:)

      Sil
  5. şu piyasadaki kutulardan hemen hemen hepsini denedim
    favorim kesinlikle luxybox
    5 ürün gönderiyorlarsa 4 ü orijinal boy :)
    ama lila kutu sevimli geldi bana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bloglarda gordum luxyboxu bende denemedım ama,ilk defa lılakutuyu denedım ama cok beğendım deneme urunlerı oldukca fazlaymıs:)

      Sil
  6. bugünde bir kutu geliyorsana :) kuzum
    güzel günlerde kullan sanırım bende üye olacağım bu aydan itibaren :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geldı tatlım geldı:) cok tesekkur ederım canım benım ne kadar sevımlı hazırlamıssın cok tatlısın optum kocaman:))

      Sil
  7. Lila Kutu her ay geliyor bize de :) kardeşim üye. Bir sürü kutu oldu evde ve ürünleri çok iyi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hıc resımlerını koymuyosun aslıcım koysana bızde bılgılenelım evet urunlerı ıyı bencede cok ıyı markalar var:)

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. evet gelsın artık yaz:))
      (bkz:kıs mevsımınden sıkılmıs Istanbullu) :))

      Sil
  9. biricitim böyle kutular çok eğlenceli açması pek bi heyecanlı oluyooor :)

    bi de özlemişim seni

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende seni özledim canım:)
      evet cok heyecanlı ve cok hos oluomus ılk kez denedım ama cok hosuma gıttı:)

      Sil
  10. ne kadar çok şey sığdırmışlar kutuya :) bu arada bende bir adet mimin var biricitçim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım lilakutunun ıcı dopdoluydu:)
      tesekkkler canım en kısa zmnda yapıcam:)

      Sil
  11. Güle güle kullan canım, güzel şeyler gelmiş :)

    YanıtlaSil
  12. yani bu şimdi hediye miydi.
    :)
    kutunun rengi ne güzel öle.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok guzel bende cok beğendım ıcındekılerde cok guzel:)

      Sil