14 Nisan 2012 Cumartesi

Orçun'un Reklam Filmi

Orçun'u (yalan dünya orçun) çok sevdiğimi her fırsatta söylemesem olmaz.Televizyondaki yeni reklamındada görünce belki görmeyenler vardır diye paylaşmak istedim,bu adam rolünü nasıl yapıyor?Ne zaman görsem yüzüm gülüyor inanınki:)) Oyunculuk kapasitesi ve rolünün hakkını vermek buna denir.Ne derler bilirsiniz insanları ağlatmak kolaydır ama güldürmek zordur.Beni güldüren nadir insanlardan Orçun'un reklamı:)
Herkese iyi seyirler ve mutlu hafta sonları dilerim:)Hepiniz benim bebeklerimsiniz:))

Biricit yine kahvesini içerken Orçun'a gülmeye devam ediyor.

24 yorum:

  1. Hepiniz benim bebeklerimsiniz bizim evde slogan gibi oldu zaten. Bizde çok gülüyoruz Orçun'a

    YanıtlaSil
  2. Binbirgecedeki çocuk olduğuna hala inanasım gelmiyor Orçun'un:):)

    YanıtlaSil
  3. bende orçunu çok seviyorum bana malzeme oluyor sağolsun taklitlerini yspıyorum arada :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehehe bende evde bazen kendımı orcun gıbı hıssedıyorum:))

      Sil
  4. İkisi de benim bebeklerim :P

    YanıtlaSil
  5. çok tatlı yaaaa, gülmemek mümkün değil zaten:)))

    YanıtlaSil
  6. Yalan Dünya'daki bütün karakterleri çok beğeniyorum zaten ama Orçun acaip güldürüyor beni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende yalan dunyanın cok fanatığıyım Orcun'ada hastayım :))cok komık:)

      Sil
  7. Biricit, seninle aynı fikirdeyim.

    Orçun'u yani Bartu'yu Büyük Ev Ablukada'dan beri severim, dinlemeni tavsiye ederim ben çok eğleniyorum dinlerken :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. radyoda mı canım ılk defa duydum:)

      Sil
    2. Hayır, youtube'a yaz dinle :)

      Mesela bunu; http://www.youtube.com/watch?v=o6LWnodpSTU

      :)

      Sil
  8. ya gidip konserlerinde dinleyebilirsin ki orçunu.
    :)

    YanıtlaSil
  9. salaklık bi insana bu kadar mı yakışır ;) hakkını veriyor sevilmeyecek gibi değil...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bu rolu yapmak ve yakısması zor bı surec ama bunu basarmıs cok ıyı bı oyuncu:))

      Sil
  10. Canım ya Orçun benim de favorim, bir de Nurhayat :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende cok sevıorum canım hem Orcunu hemde Nurhayatı:)))

      Sil
  11. Bazı hareketlerini abartılı buluyorum ama genelde ben de gülüyorum Orçun'a çok şeker:)

    YanıtlaSil