19 Temmuz 2012 Perşembe

Son Durak 6 Geliyor!


Son Durak Filmi Serisinin 6. Bölümü geliyor.Henüz yapım aşamasında olan filmin bazı fragmanlarını buldum.Diğer seriler gibi heyecanlı ve gerilim dozunun yüksek olduğunu tahmin ediyorum.
Final Destination 6 kesinlikle izlenilmeli,bu sefer bir gökdelen tepesi ve trende geçiyor olaylar.Diğer serilerdeki gibi kahramanlarımız ölümü yenerlerse bakalım ölümün sırası ne şekilde gelecek?3D olacak filmi merakla bekliyorum:)







Biricit derki Son Durak 6 sinemalara gelsede gerçek bir korku filmi izlesek.
resimler alıntıdır.

27 yorum:

  1. aa çok sevindiiim :) testere serisinin de devamı gelse keşke.
    bu arada 3 ağustosta da dabbe 3 geliyor :) saçma olacak yine muhtemelen ama korkutur yani :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende cok sevındım bı an once yapsalarda ızlesek hemen:)
      dabbeyı beğenmemıstım ben genelde sacma oluoda musallat cok guzeldı:) urpermıstım:)

      Sil
  2. Bu filmin teması gerçekten çok enteresan sanki böyle bir şey olabilir gibi geliyor insana kanlı sahneleri abartmasalar iyi olacak aslında :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dejavu aslında gercek bıseyde bu kadar dejavu olur mu bılemem:)
      evet cok kanlı bende sevmıorum,gecen otel 2 vardı tvde ayy ne fenaymıs cok ığrenctı ıskence sahnelı falan korkmak deılde ınsanda tıksındırme uyandırıo:)

      Sil
  3. Küçükken - oha, nasıl bir pissikopatsam - 2.sini çok severdim. Baya da izlemişliğim var.
    Fakat, şu lunaparklı ve araba yarışlı olan ikiliyi izledikten sonra bu seriyi izlemeyi bıraktım. Sanırım, 1 ve 2 hariç hepsi vassat.... 5'i izlemedim, pek beğenmişti arkadaşım. Ama yoooğ, beni 2 filmde de hayal kırıklığına uğratan bir seriyi bir daha izlemem mümkün değil! - Tavşan dağa küsmüş, dağ... öhöm... -

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet besıncı bolumude cok guzeldı.ızle bence bastan sona zaten serı fılmlerı sonradan sapıtıo bolum bolum yapılınca hep ılk bolumu daha guzel olur:)

      Sil
  4. kimse geceleri tek başına kalmıyor galiba..
    Bu kadar korku filmiyle ve üstüne üstelik mutfaktan gelen tıkırtılarla uyumak zor olur :)

    YanıtlaSil
  5. İlk 5'ini izlemiş olduğunu varsayıyorum..

    bir arkadaşım bunda ki sahnelere bakamaz kaçardı bu film böyle komik anlara vesile olmuştur benim için..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nıye varsayıyosun zaten ızledımkı:)
      o arkadasın otel fılmıne baksında nasıl sahneler var orda:))

      Sil
    2. kalpten gider o zaman öyle sahnelerden ışık hızında kaçıyor koskocaman adam..;DD

      Sil
    3. heheh :)) fılm yahu alt tarafı gercek deılkı:)

      Sil
  6. 3d çok güzel oluyor ama bu seri filmler de baydı artık.Ne o öyle paso devamı geliyo.Testere misali:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. testerenınde 8.cısı gelecekmıs dıye duydumda sonra bı haber cıkmadı:))
      ama guzel oluyo yaa dığer sacma korku fılmlerıne ınat guzel yapıolarda:))

      Sil
  7. ilk fragman orumcek adam fılmınde gecıyordu onun fragmanı degil bosuna bakmayın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa oyle mı o fılmı ızlemedığım ıcın hıc anlamadım

      Sil
  8. 1.Fragman spiderman 3 filminden bi sahne
    2.Fragman ise Son Durak serisinden derlemeler ve başka filmlerden alınan sahneler.
    Yani Son Durak 6'nın fragmanı filan yok.

    YanıtlaSil
  9. 1.Fragman spiderman 3 filminden bi sahne
    2.Fragman ise Son Durak serisinden derlemeler ve başka filmlerden alınan sahneler.
    Yani Son Durak 6'nın fragmanı filan yok.

    YanıtlaSil
  10. 1.Fagman Örümcek Adam 3 den bi sahne.
    2.Fragman ise Son Durak filminden bazı sahneler ve başka filmlerden alınmış sahneler.
    Kısacası Son Durak 6' nın Türkiye'de yayınlanan fragmanı yok. Avrupada varmıdır bilemeyeceğim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeni fragman olarak youtube da duruyor, bulursanız yenisini bana da soyleyin

      Sil
    2. fragmanların Son Durak 6'yla alakası yok çıkacak mı çıkmayacak mı bilmiyorum ama şu anda henüz fragmanı çıkmadı. Ayrıca bu filmin türü korku değil gerilim. Korku demek gerilim müziği çalarken aniden bir yerden çıkan enteresan bir yaratığın sadece çocukları korkutması demek. Burda ise filmin türüne KANLI demek daha doğru olur. Ki bu tür filmler korku filmlerinden daha kaliteli oluyor bkz: Sevgililer Günü Katliamı

      Sil
    3. fragmanların Son Durak 6'yla alakası yok çıkacak mı çıkmayacak mı bilmiyorum ama şu anda henüz fragmanı çıkmadı. Ayrıca bu filmin türü korku değil gerilim. Korku demek gerilim müziği çalarken aniden bir yerden çıkan enteresan bir yaratığın sadece çocukları korkutması demek. Burda ise filmin türüne KANLI demek daha doğru olur. Ki bu tür filmler korku filmlerinden daha kaliteli oluyor bkz: Sevgililer Günü Katliamı

      Sil
    4. korku olması kanlı sahnelerden dolayı. hem gerilim hem korku olarak geçiyor.
      evet bende genelde bu sekildeki filmleri seviyorum, zaten son durağın konusu cok hosuma gitmişti.
      sevgililer gunu katliamı da guzel bir filmdi.

      Sil
  11. bende bu taraz filmleri severim, bu filmde hop oturup hop kalkmıştım :)

    YanıtlaSil
  12. bu filmin her bolumu cok heyecanlı ve surukleyiciydi son durak serisini cok beğenmiştim:)

    YanıtlaSil
  13. Ama bu fragmanlar son durak 6ya ait degildir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bazıları ait diyor bazıları değil diyor bende bilmiyorum

      Sil