15 Ağustos 2012 Çarşamba

Aranılıp Bulunan Biricit:)


Yoğun,uykulu,uykusuz günlerden herkese merhabalar ve hayırlı kandiller:) Ramazan ayının sonuna yaklastığımız bugünlerde,bloguma pek bakamıyorum gibi görünsemde aslında hiçte öyle değil.Ben bloguma bakıyorum,yorumlarınızı takıp edıyorum,bloglarınızı ziyaret etmeye çalışıyorum fırsat buldukça.Peki bloguma bakanlar hangi aramaları googledan yazmışlar ve zat-ı muhterem Biricit'i bulmuşlar,ben okurken güldüm tabii çünkü gayet komik aramalarda çıkıyorum:) Koyu renkli olanlar aramalar,yanlarında ise aramalara karşı cevaplarım:)) Aradıklarını yine bulamadılar ama google onları bana getirdi ve beni güldürdü:) 


bebek resimlerinin kenarına nazar boncuğu koyma     anladım siz nazar olayına kafayı ıyıce takmıssınız,o kadarıda abartma yani hadi cocuğun uzerıne nazar boncuğu tamamda resmıne nazar boncuğunu nasıl koyacaksınız cok merak ettım,çengelli iğne ile mi,hmmm:)

isvicreli musluman amine   Allah kabul etsinde benim bu aramada ne işim var yahu:)


evli bir adami seviyorum gelsenkirchen   valla  o iş çok yaş iş,yersen kirşen olmusun sen:))

seni silerım numaranı silerim dıyen erkek   sen silmezsen ben silecem silersen sil yaa:)) denılıp kafaya takılmamalı :)

kısmetimde ne var   ben nerden bileyim ne var?:)

mahalleın delısı ıle dalga gecılırmı     bence geçilmez:)mazallah basına bısey gelır,uğrasır senınle deli sonucta:))

kimin çeyizinde ne var    benım ceyızımde havlu ve havlu kenarları var:))

ben ne zaman koca bulucam   o değilde ben ne zaman koca bulacam acaba:)

görücü gelen çocuk acaba beni begen  beğenmişte olabilir,beğenmemişte olabilir garantisi yok:)

aromalı romantik komedi filmi  aromalı filmde mi yapmışlar,yok artık:))

bazı insanlari silmen gerekir   bencede hatta tamamen silmek gerekirki kafan rahatlasın,huzur bulasın.

biscolata oglanlari  biscolata erkekleri diyeydin iyiydi:)

ask basima vurdu  o zaman hemen aşk evliliği yapmalısın:)

evleniyoruz  evet evet bana bu aramalarla gelin:)

Ramazan Davulcusuyla halay çekmeye giden Biricit derki;arayan bulurmuş:)
resim alıntıdır.

22 yorum:

  1. Aromalı romantik komedi filmine koptım:)
    Bulurlarsa bizde de haber versinler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende cok güldüm aromatik film derken ne demek istemişki:))

      Sil
  2. aaa aromantik ne erkekler için olmalı :D

    çekilişime beklerim,,
    http://ilknur--akpinar.blogspot.com/2012/08/ilk-hediye-cekilisimi-3uc-kitap-ve.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. artık orda aromatık mı demıs yoksa romantık mı ama aromatık fılm dıye aramıs:))
      tabıı geleceğım 18ı uğurlu sayım o zaman not aldım yani :)

      Sil
  3. :):):) ne kadar enteresan

    YanıtlaSil
  4. ahahahhahahha :D çok iyiymiş :D

    YanıtlaSil
  5. bi "filiz sevişelim mi" fenomeni eksik maşallah :D

    YanıtlaSil
  6. daha önce de benzer bir yazını okuduktan sonra kendiminkileri kontrol etmeye başladım ben de.çok eğlenceli gerçekten,saçma sapan acaip aramalar insanları bize getiriyor.bendeki en enterasan arama "gelinin tuttuğuna ne denir?"di:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok enteresanlar canım:) gelinin tuttuğuna ne denir mi:)))) kına diyelim:)) googledan daha cok ılgınc aramalar gelecek sanırım:)

      Sil
  7. keyifli bir sonuç, güzel bir post.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkurler demetcım google arama kelımelerı saolsun ılgınc ılgınc geldıkce yazacağım:)

      Sil
  8. Gerçekten çok ilginç ya, ben bazen inanamıyorum insanların bu cümlelerle arama yaptığına. Ve kendime bakıyorum da çok sıkıcıyım, düz düz kelimelerle arama yapıyorum. Püffff!!! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tatlım trafık kaynaklarına bak sendede ılgınc aramalar cıkar:) ben coğunuda yazmıyorum 18yas ustu aramalar bıle cıkıyor kı bende sasırıyorum nasıl cıkar bu aramalar dıye:)
      sana kozmetık aramaları gelıodur tahmınımce:)

      Sil
  9. ahaha bir biricit klasiliği yazısı :)
    yalnız tüm erkek ve evliliklerin ve çeyizlerin sonucunda gugıl seni buluyo, ünlü oldun kızııım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ceyız deyınce evlılık deyınce akla gelen ılk arama bırıcıt:))
      optum kuulumsum:)

      Sil
  10. biricitim ne güldürüdn beni :) o nasıl aramalar öle ciddi ciddi aramışlar bulmuşlkar mı acep :D

    süper sonic yazı olmuş kuzuu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) canım bende googleda bu sekılde arayanlara cok guldum:) thank yuu:)

      Sil