1 Kasım 2012 Perşembe

Günün Fotoğrafı: Aşk! :) yada Siz Öyle Sanıosunuz!

Rüzgara Doğru'nun  başlattığı günün fotoğrafı etkinliğine an itibariyle bende katıldım:))Sevdanın Dünyası'nda da gormustum cok hosuma gıtmıstı,bi deneyeyim bakalım benimki nasıl olacak:)
Benim fotograflarım geçtiğimiz haftaya ait,bayram çikolatalarımız:)Lezzetli deyince zaten çikolatadan daha lezzetli bişey var mı dünyada?:)




Bu çikolata ise benim için çok özel,en lezzetlisi bu hatta,sevilenden gelen çikolata:))


Hava nasıl? Hava huzurlu,romantik ve aşk kokulu..:)

Kırmızı,sıcak,hemde çok sıcak..:)böyle bi kırmızıya ölürüm ben:))



 Aşkımızın Yansıması,kalbimizin kilidi,anahtarı..Aşk böyle bişey belkide koca koca insanlar isimlerini gittikleri cafenin masasına yazabiliyorlar..:)


Biricit derki benim fotoğraflarımdan AŞK çıktı..Şimdi yine baktımda uzun uzun:)sizinkilerden ne çıkacak çok merak etmekteyim..

diye bitirmek üzereydim aslında yazımı..ama bu aksama kadar yani dünden beri tartıstık ve bu aksamda ayrıldık..bitti..belkı bıgun uzun uzadıya yazarım belkıde detaylıca..belkıde yazmam..Şimdi fotograflara bakınca 'aşk' diye sanılan şeyin,sadece benim tarafımdan öyle sanıldığını anlıyorum,belkide yanılıyorumdur siz de aşk sandınız değil mi,ama değilmiş işte..demekki aşk bunlarda değilmiş..hissedilen duygularda değilmiş,ya da tek taraflı hissedilmiş,Aşk fotoğraflarda görülmezmiş,yürekte görülürmüş...o yürektede aşkı göremedim ben ne yapayım Allah'ım neden karaktersiz ve yüreksiz erkekleri yaratıp karşımıza çıkarıyorsun(lütfen terbiyem bozuk değil ama hakedenede bu laflar iltifat kalır ancak),iyilerin kıymetini anlayalım diye değil mi,ama yok yok işte koca İSTANBUL'da ADAM YOK..

İnsan müsvetteleriyle bizi uğrastırma artık Allah'ım hakkımızda hayırlısını ver hayırlı insanı bulmamızı sağla artık.........Yada erkek sinek bile cıkarma karsımıza...Bugün bişeyinde yıldönümüydü ayrıca aynı güne gelince sanırım iyice moralim bozuldu,iyi değilim yani,soğudum herşeyden,alıp başımı gitmek istiyorum,belki bi yerde gerçek insanların gerçek yüreklerin olduğu yerde; gerçek fotoğraflarda çekilir..kimbilir ki...... 

Çekiliş sonuçlarınızı yarın haber vereceğim bu arada onu da söyliyimde kimse meraklanmasın,Doa kozmetik hediyemizin kazananını firma belirleyecek,herkese sevgiler,hayat güzel yaşamaya değer..umutsuz konustuğuma bakmayın,yarın yeni bir gün olacak ve güzel seyler olacak...bla..bla..bla..........
dipnot: o gorduğunuz çiçek az önce çöp kutusuna atıldı..

14 yorum:

  1. ahh bu erkekler ne guzelki erkenden gerçeği görmüşsün tatlım hakkında hayırlısı olsun ama sakın üzme kendini

    YanıtlaSil
  2. Çikolatalar harika görünüyor kuzu... Diğer konu ile ilgili tek diyeceğim bu dünya da senden daha değerli kimse yok. Önce kendini düşün. Salla gitsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet harıkalardı canım,diğer konuyu boşver bısey dıcek halim yok çok üzgünüm ve sinirliyim o konuda..

      Sil
  3. Çikolatalar çok güzel görünüyor, çikolata tadında,yasemin kokulu,mutlu bir hayat dilerim.Ben de senin gibi şansızlardanım, üzüldüğüne üzüleeğini sen de biliyorsundur, Allah bundan sonra kalbine göre versin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol canım ınsallah Allah herkesın gonlune gore versın..

      Sil
  4. Biricittt!!!!! Yaa ama masalara isimler yazılıp güllerle süslenip nasıl akşama ayrılınıyor yahuu???? Hemen pat diye yapmayın..Dur bi dur..Yada ayrıntılı yaz şunu yorum yapıcam..Yani ortada zarif bir anlayışla gelen bir çiçek var..Tamam sevginin karşılığı elbet çiçek böcek değil ama ne bileyim o fotoğraflara baktımda bir hoşuma gitti..Biricit anlat şunu ne oldu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. demekkı oyle oluyormus canım o bana umıt vermemıskı ben kendı kendıme kafamda kurmusum.. pat dıye oldu ıste zaten.belkı yazarım bıgun canım su yazıya tekrar gerı dönmek bile içimi acıtıyor..

      Sil
  5. cnm ya geçende bi postta yaptığı hataları yazmıştın. ben sevmemiştim onu zaten. sen daha iyilerine layıksın. muck.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evt hergun bısey cıktı ben hep alttan almaya calıstım ama suclu oldum,hayırlısı canım sevgıler muckk..

      Sil
  6. niyemi cikariyor canim?? :) allah en sevdigi insanlari sinarmis yani onlarda bizim sinavimiz :) ama malesef ne onlarsiz nede onlarla olmuyor :)) ne yapsak acaba :)) saka bir yana canim allahinda bir bildigi vardir allah hayirlisini versin herseyin hepimizede

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah denıyo derler ya aynen oyle,bızımkısı tamamen bıttı ama haklısın bazı ılıskılerde o sekılde yuruyo onsuz olmaz onlada olmaz,ama pek sağlıklı olmuyo o ılıskılerde bıtebılır her an dıkkatlı olmalı..

      Sil
  7. Bu arada bunuda yazmasam duramam :))) o cikolatalar ne öyleee günahimami gireceksin benim aman allahim oyk böyle bir ask :)) gercek ve sonsuz ask: cikolata askidir :)))))

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil