17 Kasım 2012 Cumartesi

Suskun Güneş


Bugünlerde hem bitki çayları ile hemde kahve ile aram çok iyi,boğazımdan rahatsızlandım ve gribe kadar gittim en sonunda:) 24 saat bitki çayları içiyorum,kahve eşliğinde,kitap okumayıda ihmal etmiyorum tabiiki:))
Suskun Güneş kitabını,Beyoğlu Sahaf festivalinden almıştım.58. sayfaya kadar denizotobüsünde okudum,benki denizotobüsü,metro ve asansör gibi kapalı mekanlardan korkan ben,denizotobüsüne binebiliyorum,benim için çok değerli birisi için..:) Kitabın kalan kısmınıda yatağımda uyumadan evvel okudum,bitireli uzun zaman oldu ama ancak fırsat bulabildim yazmaya.Bodrum'a hiç gitmedim ama merak ettiğim yerler arasında.Kitabın yazarıda Bodrum'da yaşadığı birbirinden ilginç olayları,öykü haline getirmiş.Bir sürü öyküler var,benim en çok hoşuma giden en sondaki hikaye oldu,ilginç ve gerçekte yaşandığını düşündüğüm,yazarın gözlemlerine dayanarak anlattığı öyküler oldukça iyiydi..



Biricit,bir gün Bodrum'a gidecek,kimbilir belkide hiç geri dönmez..

8 yorum:

  1. Sanırım son günlerde her birimizin kitaplara fazla önem vermesi havanın çabuk kararmasıyla ilgili, uzun gecelerde de en iyi arkadaş iyi bir kitap ve kahve. :]

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kıtaplar en ıyı dosttur zaten kısta gelıo bol bol kıtap okumalı:)

      Sil
  2. ben de karadenizli birisi olarak güneyleri çok merek etmişimdir hep... o beyaz evlerini sokak aralarını deniz kenarlarını.. inş sen de gidersin bir gün ben de :)

    YanıtlaSil
  3. Güzel bir kitaba benziyor canım... Zaten havalar battaniyeni dizlerine örtüp, kahveni-çayını içip kitap okumalık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım aynen öyle:) güzel kitaplar okumalı güzel sonları olan..

      Sil
  4. Sonbaharda öykü mü daha çok, yoksa roman mı okmk lazım. Hangisi etkileyici olur..

    YanıtlaSil