29 Aralık 2012 Cumartesi

She İs A Clubber Deneyimim:)


She parfüm ve deodorant yıllardır kullandığım ve çok sevdiğim bir marka,yıllardır mavi rengini kullanıyordum İs cool She,bayılıyorum kokusuna açıklaması ise;Hiç istifini bozmayanlara...Kendine özgü stiliyle özgür ruhlara hitap eden, kendinden emin ve ödün vermeyenlerin popülaritesini yansıtan meyve sepeti ve çiçek buketinin eşsiz uyumu… Doğallıktan yana heyecan dolu bir duygu... Çantamdan hiç düşürmediğim mavi renkli She,beni hep ferahlatıyordu.Ama düşündüm Biricit dedim 2013'e giriyoruz,yeni bir yıla hayatında değişimlerle girmeye ne dersin,mesela önce parfümünü değiştirmekle işe başla!Ve gittim She'nin yeni çıkardığı parfümünü aldım,yeni hayatımdaki yeni kokumun açılımı ise; She is a clubber..Yerinde duramayanlar...
Yerinde duramayan, müziğin ritmine kapılan, yeni maceralara yelken açan, hayata meydan okuyan, sürprizlere doyamayanların kokusu... Genç kızların renkli dünyalarını yansıtan yeni şişesi ile egzotik bir karışım iksiri... Bu yıl bol sürprizli ve hayata meydan okuduğum bir yıl olsun lütfen!:)) Kokusu ise,sloganı gibi sürprizli,çekici,egzotik,enerji dolu,neşelendiren,cıvıl cıvıl bir koku:)Formülünde kesinlikle yaseminde var:) Sıktığımdan birkaç saat sonrasında romantizme doğru varan çağrısımlar hissettirdi bende çünkü:)


Biricit,She parfümüyle  yerinde duramayacağı,hayata meydan okuyacağı,sürprizlerle dolu yeni bir hayata başlıyor!Beyaz atlı prensini de bulursa tam süper olacak!:)

14 yorum:

  1. Yeni kokunun beyaz atlı prensini sana çekmesini diliyorum:) sevgiler ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkurler canım kesın cekecek beyaz atlı prensımı:)) sevgıler

      Sil
  2. Ben de arada kullanıyorum. Çok güzel :)

    YanıtlaSil
  3. Beyaz atlı prensini en kısa sürede gelicek bence :)

    YanıtlaSil
  4. Parfümünü değiştirmekle başla :) slogan güzel. Evet yeni yılda yeni başlangıçlar yapmak lazım dimi Biricitim, güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yenı yıl yenı baslangıclar yenı guzellerle gelsın:)) tesekkurler canım benım:)

      Sil
  5. Bu güzel kokunla büyülensin beyaz atlı prensin :)
    Bende 3 yıldır She is funny kullanıyorum hep bunu kullandım.
    Mutlu yıllar Biricit :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ınsallah büyülenir:)) mutlu yıllar canım tesekkurler,ben uzun yıllardır She kullanıorum cokta memnunum:)

      Sil
  6. Hediyeler harika :) Mutlu bir yıl diliyorum canım öptüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mutlu yıllar dılerım tesekkurler canım,sevgıler optum bende:)

      Sil
  7. yok kokuna gelicekse gelmesin :)

    Benimde yıllardır alışkanlığım olan bi parfüm var yeni yıl yeni değişiklik olsamı diye düşündüm bi an :)

    Kapından senin için hayırlı ne var ise eksik olmasın hayırsızlar ise kapından geçmesin inş..
    Herşey gönlüne göre olsun yeni yılda..
    Mutluluk ve sağlık diliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) tesekkur ederım canım,sanada kalbın kadar guzel bır yıl dılerım,mutlu yıllar sevgıler:))

      Sil