30 Haziran 2013 Pazar

Doğru Erkeği Bulma Klavuzu


'Doğru Erkeği Bulma Klavuzu' İlhan Uçkan'ın, kadın-erkek ilişkileri üzerine yazdığı bir kitap.Günümüzde 'doğru erkek' denilen erkeği bulmak gerçekten de zor. 30 yaşında ve hala evlenememiş birisi olarak söyleyebilirim ki gerçekten de zor bir durum:) Bu kitapta; yanlış erkek kimdir, yanlış erkek türleri nelerdir ve prensimiz olacak doğru erkek kimdir gibi soruların yanıtlarını bulabileceğiniz, ilginç bir konusu olan, esprili ve gerçekçi bir dille yazılmış bir kitap.



Şunu rahatlıkla söyleyebilirim ki blogumda bahsettiğim erkekler hep yanlış erkeklerdi. Ya da bana göre yanlış erkeklerdi. Aslına bakarsanız etrafımızda doğru erkekler çok var ama belki de bakmasını bilmiyor olabiliriz, etraf erkek kaynıyor aslında, önemli olan doğru erkeği bulmak! Aslında doğru erkeği oluşturabilecek,onda ki potansiyeli ortaya çıkarabilecek doğru kadın olmak önemli olan. Vee şu da çok önemli diyelim ki doğru erkeği bulduk, peki onu nasıl elimizden kaçırmayacağız, ne yapmalıyız? sorularının cevabı da bu kitapta. Hee ben buldum beyaz atlı prensimi tamamdır demek yok, asıl olay doğru erkeği bulduktan sonra başlıyor.



Biricit derki; prensim olan doğru erkek dosdoğru bana doğru gelir misin?

12 yorum:

  1. Sanırım seninde değindiğin gibi önemli olan doğru erkeği bulmak değilde ( bulmak öncelikli tabi ) onu elde tutmak :)
    İnşallah prensin bulucak seni canım benim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. insallah Aslıcım bulsun artık:) evet elimizde tutmak, bağlamak önemli:))))

      Sil
  2. Selam canım bende bu serinin Erkekleri Kullanma Kılavuzu ve Aşk Oyunları'nı okudum :) ama sonuç sıfır bir halta yaramıyor bilgiler ve iki kitapta da içerik olarak aynı konular vardı :/ yani yine evde kaldık :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) tabiiki kitaba bakarak koca bulamayız ama en azından eğlenceli ve farklı bilgiler de edinmek mümkün:) hayırlısı artık o kadar kitaplar okuduk ama yine de evde kaldık:)

      Sil
    2. 30 olmadan bir koca bulursam, bende kitap yazacağım. Şuan 26 bu sözlerim tutanağa geçsin :P

      Sil
    3. insallah canım:) ben de 30um ama henuz bir ekşın yok bendede:))

      Sil
  3. İlhan Uçkan'ı çok severim, çok eskiden Milliyet'te yazardı v severek okurdum ilişki analizlerini. Kitabı merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende tvden tanıyorum eskiden cıkardı. okumadıysan okumalısın canım cok guzel bi kitap:)

      Sil
  4. aslında doğru söylemişsin; bakmasını bilmiyor olabiliriz. ya da bakıyoruz da görmüyoruz. belki de görmek istemiyoruz. sorun sanki biraz da bizde mi? sanki doğru erkekleri kanka konumuna sokmasak daha iyi olacak :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bakıpta goremıyoruz belkide iyi erkekler o yuzden gozumuzun onunden gıdıyorlar, eğer kanka olabiliyorsak belkide esimizde olabilirler bunu bi dusunelim bence:)

      Sil
  5. Bloğunu yeni keşfedenlerdenim :) keyifle okuyorum yazdıklarını, doğru erkek bilmem var mı acaba, doğru gibi görünüyor ama sonradan çıkıyor bişeyler arkadaşım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ilk baslarda farklı gorunuyorlar sonradan ic yuzlerini goruyoruz malesef ama doğru erkek var bence birgun bizi bulacak:) tesekkur ederim

      Sil