28 Haziran 2013 Cuma

Solutions Hydra Radiance Night Cream


Solutions Hydra Radiance Night Krem'imi uzun zamandır kullandım sanırım bir buçuk ay içinde de bitirdim. Kokusu çok hoşuma giden bir gece kremi, yağlı bir krem, sürdükten sonra 15 dakika civarında cildimde emilimini bekleyip sonrasında uyuduğum bir krem. 




Nemlendirme etkisi çok iyi, kuru bir cildim olduğu için, yağlı olması cildime iyi geldi. İçeriğinde; Cennet tohumu çiçeği bulunan bu krem günlük bakım için geceleri kullanabileceğim kremler arasında. Cennet'ten gelen mucize şeklinde bir sloganı olan bu kremi çok merak etmiştim, cildimi nemlendirmesi açısından ve kokusu açısından memnun kaldığımı söyleyebilirim. Kuru ciltleri olanlara önerebileceğim bir ürün.

Biricit derki; ben hep genç bir cilde sahip olmak istiyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder