20 Temmuz 2013 Cumartesi

Gratis'in 4. Yaş Kutlaması İndiriminde Biricit'in Alışverişi:)


Gratis'in 4. yaşını kutlamasından dolayı yaptığı indirimi görüpte alışveriş yapmasam olmazdı:) 

Bu zamana kadar sanırım bir ya da iki kez Gratis'in indirimli zamanlarına denk gelmişimdir, çoğunu malesef kaçırmıştım bunu kaçırmak istemedim.:)) 

Yorgun argın işten çıkmış bir halde bu indirimi de kaçıramam diyerek Gratis Mağazasından içeriye girdim:)Neler neler aldım,biraz kendimi şımartmak istedim:) Genelde bazı ürünlerde yüzde elli- yüzde kırk indirim vardı. Nereye bakacağımı şaşırdım kremlerden yüz maskelerine, ojelerden çikolatalara kadar gitmişim:) Şimdi farkettimde :) Loreal Elseve'in Nem Kolajen Şampuanı 5TLydi yeni çıkan bu ürünü merakımdan aldım, bakalım nasıl bir ürünmüş:)  Gratise özel ürünlerde yüzde elli indirim olduğunu hatırlıyorum:) Çünkü mağaza çok kalabalıktı:) Kasa özellikle kuyruk şeklindeydi, alışveriş yaparken hafızamı kaybetmiş olabilirim:)) 65TL civarında tutan alışverişimde indirim sonrası 48TL ödedim. 30TL üzeri alışverişlere Pril'ler yine indirimliydi o ara onuda almışım kasada öderken:) Kasayı da veriyoruz deseler tabii deyip alacağım o derece kaptırmışım kendimi:)




Gratis'in bu indirimi 21 Temmuz'a kadar devam ediyor, bence kaçırılmaması gereken indirimlerden birisiydi. Çoğu kozmetik ve bakım ürünü yarı fiyatınaydı. Kasada bir de Gratis alışveriş çantası hediye edildi:) Daha pamuk alacaktım onu da unutmuşum,The Balm'lara bakmayı da :/ Napsam yarın yine mi gitsem:)











Biricit derki; Gratis sürekli böyle indirimler yapsın bizde bol bol alışveriş yapalım:)

39 yorum:

  1. Kendinizi şımartmışsınız ne güzel :)

    YanıtlaSil
  2. Online de olsa bu imkan , benim gibi garibanlar da faydalansa , imrenerek bakmasak:)) Güle güle kullan güzellik :) Afiyet olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa evet keske online satıs olarakta yapılmıs olsa mağazaya gitme derdide olmaz bizim acımızdan da iyi olur:)

      Sil
  3. Güle güle kullan canım benim :) ben de gideyim ilk fırsatta :)

    YanıtlaSil
  4. Canım güle güle kullan hepsini :))

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullan canım;)

    YanıtlaSil
  6. ♥ Güle güle kullan aldıklarını ♥
    Gökkuşağı mimi Blogta.Sevgiler :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol tesekkur ederim:) hemen bakacağım mim yazına sevgiler:)

      Sil
  7. Güzel günlerde kullan tatlım :))

    YanıtlaSil
  8. bende bugün gittim the balm 1+1 kaptım geldim

    YanıtlaSil
  9. Gule gule kullan cnm karli bir alisveris olmus:)

    YanıtlaSil
  10. vayy neler almışın neler :D çikolatalardan bahsediyorumm.İyi yemelerr :D afiyet olsunn

    YanıtlaSil
  11. Kesinlikle bende gidiyorum Biricitim harika ürünler almışsın valla :) güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  12. Çikolataları gorunce gozlerım fal tası gibi açıldı .Güle güle kullan ,güle güle ye :):)
    Banada beklerim ;
    http://senistiyorruj.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  13. güle güle kullan canım hepsini :)

    YanıtlaSil
  14. Ooo, neler alınmış neler. Güle güle kullan, afiyetle ye.

    YanıtlaSil
  15. bende gittim ama kuyruk vardı korktum girmedim :)

    YanıtlaSil
  16. Sanki kozmetikten çok birazda gıda üzerine yoğunlaşmışsınız :) şaka bir yana hepsini güle güle kullanın . Blogunuzu takibe aldım banada beklerim gizzgiz.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biraz öyle oldu sanırım dayanamadım cikolataları gorunce:)) bende geldim blogunuza sevgiler:)

      Sil
  17. aaayhhh o çikolataları gördükçe deli oldum burda ama yaaaa (:
    çok güzel bir alışveriş yapmışsın canım ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) tesekkur ederim, onlar hediyelikti bazıları yerlerinide buldular:)

      Sil
    2. yyaaa ne güzel hediyeler onlar öyle (:
      ben kendime yasak ettim ama.. bir süreliğine :/

      Sil
    3. aslında en guzelini yapmıssın:)

      Sil
    4. bide bana sorrrr :)
      nasıl zor geliyor :)

      Sil
    5. bi müddet zor gelir:) sonra alısırsın:)

      Sil