14 Eylül 2013 Cumartesi

Eski Sevgili İle Barışmak İçin Neler Yapmalı?



Eski sevgilinizi unutamıyor musunuz? Hatta burada ki yazımı da okudunuz ama yine mi unutamıyorsunuz?:) Ayrıldınız, artık herşey bitti ama aklınızdan bir türlü çıkmıyor, sürekli onu düşünüyorsunuz. Onunla geçen anılarınız aklınıza geliyor, beraber gittiğiniz yerlerden geçerken içiniz sızlıyor.. Facebook hesabına sürekli bakıp bakıp profil fotoğrafı mı değişti, ilişki durumumu değişti diye karnınıza ağrılar mı giriyor? Hatta rüyalarınıza bile girmeye başladı, uyanırken onun yanında olmasını bile düşünmeye başladınız. İyice psikolojinizi bozmadan belli ki psikopata bağlamanıza çok az kalmış eski sevgilinizle barışma vaktiniz gelmiş... O zaman gururunuzu bir kenara bırakıp ona geri dönmelisiniz. Peki nasıl barışacağım eski sevgilimle, beni affeder mi diye düşünüyorsanız size birkaç önerim olacak. Eğer ki onu gerçekten o kadar çok özlüyorsanız, o kadar çok seviyorsanız onun için bazı şeyler yapmanız gerekli.   

- Geri döndüğünüzde ipler onun elinde olacak: Öncelikle onu unutamıyorsunuz, gelip geçiçi bir şey değil, onsuz yapamadığınızı anladınız. Gururunuzu bile hiçe saymayı düşünüyorsunuz. Geri döndüğünüz zaman eski sevgilinizin her türlü halini, hareketini sineye çekebilecek misiniz, söylediğiniz veya onun söylediği sözlerin ağırlığını kaldırabilecek misiniz? Barışmadan önce bunları düşünmelisiniz. Kendinizin yaptığı hatayı düzeltebilecek misiniz? Boş boş geri dönmenizin bir manası da yok. Karşınızdaki insanı mutlu edebilecek misiniz? Onun istediği şeyleri yapabilecekseniz geri dönün.

- Hatalı taraf siz miydiniz?: Hatalı olan taraf yani ayrılma nedeninize göre siz de eski sevgilinizde hatalı olabilir ya da her ikiniz de de,özür dilemesi gereken kişi siz misiniz, o mu? Belki de hiç hatanız yok ama yine de özür dileyebilirsiniz, bazen aşk insanı öyle bir hale getirir ki kaybetmemek için alttan alabilirsiniz bazı şeyleri. Bazı hataların özür dilemesi olmaz, aldatmak, yalancılık gibi..

- Ortak Arkadaşlardan bilgi almak: Eğer ortak arkadaşlarınız varsa onlardan hayatında biri olup olmadığına dair bilgi alabilirsiniz.Sizin keyfinizi mi bekleyecek belki de bulmuştur yeni bir sevgili..

- Seviyorsan Git Konuş Bence: Artık dayanamayacak bir hale geldiniz, onu sevdiğinizi anladınız, barışmak istiyorsunuz, en kolay yöntem konuşmaktır veya mesaj göndermektir, cep telefonuna veya sosyal medyayı kullanıp facebook adresine kısa bir 'merhaba' yazabilirsiniz. Zaten onun da bir niyeti varsa, size cevap verecektir.

- Sürpriz yapın: Facebooktan veya cep telefonundan mesajlaşmaya, hatta telefondan konuşmaya bile başladınız. Onun hoşuna giden sürprizler yapın, onunlayken yaşadığınız bir anıya atıfta bulunun mesela kız kulesini seviyorsa eski sevgiliniz ve anılarınız varsa, kız kulesi ile ilgili birşey gönderin evine veya işyerine. Çiçekler, çikolatalar, meyve sepetleri de gönderebilirsiniz. Böyle sürprizler genelde birçok kadının hoşuna gider.

- Buluşmaya Davet Edin: Konuşmalar, mesajlaşmalar devam ederken, bir kahve içmeye veya yemek yemeğe eski sevgilinizi davet edebilirsiniz. Buluşma davetinizi de kabul ederse ve buluşmaya gelirse zaten yolu yarıladınız barışmak üzeresiniz. Buluşma sırasında tartışmamaya, kavga etmemeye özen gösterin. Alttan alın, mümkünse ayrıldığınız konulardan pek bahsetmeyin. Ama zaman içerisinde değiştiğinizi sevgilinize kanıtlayın.

Biricit derki; kadınsan eski sevgiline geri dönme, erkeksen dön!:)


37 yorum:

  1. Bence eski sevgiliye hiç dönmemek en iyisi ama yok ben illa dönüp yine aynı sorunları yaşıcam diyen insanlar vardır biliorum ..Ama bence yeni sayfa açmak en güzeli ..Yeni kısmetler arayın yahu ! Sevgiler öpüyorum:*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zaten ben erkekler için yazdım dönmek istiyorlarsa dönsünler:) kadınlar geri dönmesin tabii ki denenmişi yine aynı sorunları yaşamayı seçmek çok saçma:) sevgiler

      Sil
    2. Benim yüzümden bir ilişkim bitti ama ne aldattım nede yalan konustum sadece sıkılmıstım ama böyle olacagını hiç tahmin edemedim çok yalvarıyorum deliler gibi aklımdan hiç cıkmıyor unutamıyorum baskasınıda sokamıyorum hayatıma alısmısım onun her güzelliğine baskası bana yaratık gibi geliyor ne yapacagımı hiç bilmiyorum bir akıl verin bana ne olur ya çok kötü durumdayım

      Sil
    3. merhaba Yiğithan, sıkıldığın icin iliskini bitirmişsin ama sonradan pişman olmussun,karsı taraf kabul etmiyor anladığım kadarıyla. onu geri mi istiyorsun yoksa aklından cıkarıp unutmayı mı ona gore bir karar vermelisin. eğer istemiyorsa da cok uğrasmamanı tavsiye ederim.

      Sil
  2. Bence denenmişi tekrar denememek lazım. Adı üstünde eski sevgili..:) Bırakın eski de kalsın. Sonuçta denemişsin olmamış.. 2. kez yine olmaz bu ilişki.. Olsa ilk kez de olurdu zaten.. Bence zaman ve hayatımız çok değerli bunun farkına varıp bu şekilde davranmalıyız..:))Bizi üzenlerden uzak durmalıyız..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zamanda hayatımızda cok değerli bencede değersiz insanlarla harcamaya değmez.ben erkekler açısından yazmıstım, sevgiler

      Sil
    2. Yanlış düşünüyorsunuz oya hanım günümüzde sonu mutlulukla biten aşıklar kim bilir belki kaç defa ayrılıp geri barışmıştır bence sevmek güzel şey seviyorum diyorsan eğer koş peşinden

      Sevmek çiftleşmek değil tekleşmektir diyor cemal Süreya

      Sil
  3. Mantık hele ki uzaktan yorumlarken taviz vermiyor ama, azcık yakınlaşmayıversin olay, azcık karışmayıversin duygular... beyinler oluyo Çorum, içinde leblebi kavuruyolar:) Tabi benim beynim sonra sonra leblebiye dönüyo, leblebi olup kalıyo. Döndüm vallahi, bir kere iki kere de değil. Bunu bilir bunu söylerim ki, tekrar bir araya gelmek demek ilişkide hata çıtasını çok yükseltmek demek:/ Öncekinde "Bu kadar da olmaz" denen şey halihazırda olmuş, nihayetinde kabul de görmüş bir şeye dönüşünce, müsamaha payı artıyo. Bu insanın kendine saygısını da zedeleyici bir şey. Dönme, ne olursan ol dönme diyorum ben:P

    YanıtlaSil
  4. bence uğraşma. gerzekliklerini hatırla, peah de geç.
    düzgün olsa zaten eski olmazdı.
    sen ben hatalıyken o sütten çıkmış ak kaşık mıydı? hoşgörseydi.
    yenisine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kendim icin yazmadım narcelenim:) genel ortaya:))
      erkekler icin yazdım özellikle bir de diğer yazıma yorumlar geliyor onunla ilgili yazmak istedim yoksa özel bir durum yok ALLAHA ŞÜKÜR:)

      Sil
  5. benim bir ay önce sevgilim vardı ve o benden ayrılmıştı.1-2 ay çıktık daha sonra ayrıldık.ayrıldığımızda ona çok yalvardım özür diledim ama beni affetmedi hatta facebooktan engelledi.ama ortak arkadaşımız var onla beni halen sevdiğini söylemiş.acaba ona yılbaşında telefonuna mesaj atsamı mı

    YanıtlaSil
  6. benim bir sevgilim vardı 1-2 ya çıktık ve o benden ayrıldı.ayrılırken ona çok yalvardım özür diledim ama beni affetmedi.ortak arkadaşlarımız ve arkadaşıma beni halen sevdiğini söylemiş acaba yılbaşında ona mesaj atmam doğru olurmu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır kesinlikle mesaj atmayın seviyorsa kendisi geri döner zaten, sevgiler

      Sil
  7. Adı üstünde ESKİ :) gerek yok barışmaya zaten anlaşılsaydı ayrılık olmazdı :)

    YanıtlaSil
  8. Barışmaya hiç gerek yok geçmişi unutun bayanlar geleceğe bakın bu arada bloğunu takipteyim benimkine de beklerim paylaşım için teşekkürler bloğunuzu takipteyim ben de beklerim http://guzelvekulturluyum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. belkide haklısın ama kalbede bazen söz gecmiyor gecse iyi olurduda :) geldim blogunuza sevgiler..

      Sil
  9. benim yüzümden sevgilimden arıldım onu aldattım ve 6 aydır hep görüyorum ama konuamıyorum bugün ilkkez mesaj attım arkadas olduk bu sefer ama ben onunla sevgili olmak istiyorum arkadaş olmadan öncede eski konuları acmıyacagıma dair söz verdim benbim ne yapmam gerekir

    YanıtlaSil
  10. benim yüzümden sevgilimden arıldım onu aldattım ve 6 aydır hep görüyorum ama konuamıyorum bugün ilkkez mesaj attım arkadas olduk bu sefer ama ben onunla sevgili olmak istiyorum arkadaş olmadan öncede eski konuları acmıyacagıma dair söz verdim benbim ne yapmam gerekir

    YanıtlaSil
  11. benim yüzümden sevgilimden arıldım onu aldattım ve 6 aydır hep görüyorum ama konuamıyorum bugün ilkkez mesaj attım arkadas olduk bu sefer ama ben onunla sevgili olmak istiyorum arkadaş olmadan öncede eski konuları acmıyacagıma dair söz verdim benbim ne yapmam gerekir

    YanıtlaSil
  12. benim yüzümden sevgilimden arıldım onu aldattım ve 6 aydır hep görüyorum ama konuamıyorum bugün ilkkez mesaj attım arkadas olduk bu sefer ama ben onunla sevgili olmak istiyorum arkadaş olmadan öncede eski konuları acmıyacagıma dair söz verdim benbim ne yapmam gerekir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aldatılmak kolay unutulacak birşey değildir onun güvenini kazanmaya çalışmalısın ama bu da cok zor bir konu. arkadas olarak görüşmeye devam et ve ısrarcı olma.istemiyorsa da tamamen ayrılmasınız.

      Sil
  13. bence hepiniz sevgiliniz tarafından terkedilmişsiniz :)

    YanıtlaSil
  14. Bende 3 ay çıktım ve bana ilk günkü heyecan kalmadı filan deyip ayrılalım dedi bende kabul ettim okul açılınca daha sık karşılaşmaya başladık beni hep kesiyor ben de onu unuttum zannetmiştim ama karşılaşınca anılarımız aklıma geliyo barışmsk için konuşsak çok mu saçma olur ayrılmak isteyen o ama barışmak için konuşmak isteyen ben ne yapmalıyım??

    YanıtlaSil
  15. Bizimki 3 ay sürdü yaz tatilinde ilk günkü heyecan kalmadı filan deyip ayrılalım dedi bende kabul ettim okul açılınca daha sık karşılaşmaya başladık beni hep kesiyor ben de onu beni hala sevdiğini düşünüyorum çünkü ilkiydim çabucak unutamamistir bence sevgilisi filan yok karşılaştıkca aklıma anılarımız geliyo rüyalarıma kadar giriyo barışmak içinkkonuşsak barışırız diye dusunuyorum ama cesaret edemiyorum çünkü ayrılan kendi konuşma teklif eden ben olucam be ne yapmalıyım??

    YanıtlaSil
  16. Sevgilimi çok özlüyorum ayrılalı 2 hafta oldu 3 günde bir mesaj atıyor ama hep tersliyor bitti diyip gidiyor sosyal medaya gibi yerlerdende sildi ne yapicam bilmiyorum mesaj atayimmi yada ona özel bi videomu hazrlasm lütfen yardımcı olurmusnz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. istemiyorsa hiç bir şey yapmayın bence

      Sil
    2. Bende sevgilimden ayrılalı 1 sene oldu eski sevgilimin yüzünden ayrıldık ne kadar çok yalvardım yakardım ama olmadı öylece bitti barışmaya çalıştım ama nafile

      Sil
    3. olmuyorsa olmuyordur demekki olmaması gerekiyor o şekilde düşünmeye çalışın

      Sil
  17. Merhaba, bende duramadım hergun butur yorumları okuyorum 3 aydır ilişki yaşıyordum evet kısa kımıslerıne gore ama ilk aşık oldugunu hıssettıgım adamdı ama bu 3ayda cok sorumsuzdu pek aramsz sormazdı bende aksıne merak edıp arayıp yemek yedın mı ıyımısın dıye soranlardandım ama genelde uflamalar ne cok aradın sozlerı yada tartıstıgımızda engellemeler yapardı aramayım dıye neymıs benı cezalandırmakmıs.Ben onun ıcın ılk tanısmada baska sehırde yasıyor tek gıtmeyım dıye annemı alıp gıttım sonrakı ay tek gıttım ayrıydık busefer heryerden engel vardı bırsekılde ulastım ve gıttım cok guzel gunlerdı ama dondukten sonra yıne sorumsuzdu.En son ayrılmak ıstedıgım gun engellıydım heryerden hattımı degıstırdım ve ulastım ama soguktu aksama konusalım dedı aksam oldu saatlerce whatsapta cevrımıcıydı saatlerce dayanamadım guzel bır mesaj attım ayrılık mesajı ve oda bana yuzun hep gulsun dedı ve 2 3saat sonra heryerden engelledı ve ben sevgılıyken soz vermıstım Kek pogaca yapacam dıye ayrılıgımızın 3.gunu ve kargoda suanda gonderım ıcınde kucuk bır notta yazdım ama ıcım cok acıyor yemek dahı yıyemıyorum.sızce kotumu ettım sozumu tutmak ıcın gonderdım yarına elınde olur arkadasım arayıp cagırcak kargoyu teslım etmek ıcın sızce neler yapmalıyım. Ben agzımla kus tutardım resmen

    YanıtlaSil
  18. Merhaba, bende duramadım hergun butur yorumları okuyorum 3 aydır ilişki yaşıyordum evet kısa kımıslerıne gore ama ilk aşık oldugunu hıssettıgım adamdı ama bu 3ayda cok sorumsuzdu pek aramsz sormazdı bende aksıne merak edıp arayıp yemek yedın mı ıyımısın dıye soranlardandım ama genelde uflamalar ne cok aradın sozlerı yada tartıstıgımızda engellemeler yapardı aramayım dıye neymıs benı cezalandırmakmıs.Ben onun ıcın ılk tanısmada baska sehırde yasıyor tek gıtmeyım dıye annemı alıp gıttım sonrakı ay tek gıttım ayrıydık busefer heryerden engel vardı bırsekılde ulastım ve gıttım cok guzel gunlerdı ama dondukten sonra yıne sorumsuzdu.En son ayrılmak ıstedıgım gun engellıydım heryerden hattımı degıstırdım ve ulastım ama soguktu aksama konusalım dedı aksam oldu saatlerce whatsapta cevrımıcıydı saatlerce dayanamadım guzel bır mesaj attım ayrılık mesajı ve oda bana yuzun hep gulsun dedı ve 2 3saat sonra heryerden engelledı ve ben sevgılıyken soz vermıstım Kek pogaca yapacam dıye ayrılıgımızın 3.gunu ve kargoda suanda gonderım ıcınde kucuk bır notta yazdım ama ıcım cok acıyor yemek dahı yıyemıyorum.sızce kotumu ettım sozumu tutmak ıcın gonderdım yarına elınde olur arkadasım arayıp cagırcak kargoyu teslım etmek ıcın sızce neler yapmalıyım. Ben agzımla kus tutardım resmen

    YanıtlaSil
  19. Merhaba, bende duramadım hergun butur yorumları okuyorum 3 aydır ilişki yaşıyordum evet kısa kımıslerıne gore ama ilk aşık oldugunu hıssettıgım adamdı ama bu 3ayda cok sorumsuzdu pek aramsz sormazdı bende aksıne merak edıp arayıp yemek yedın mı ıyımısın dıye soranlardandım ama genelde uflamalar ne cok aradın sozlerı yada tartıstıgımızda engellemeler yapardı aramayım dıye neymıs benı cezalandırmakmıs.Ben onun ıcın ılk tanısmada baska sehırde yasıyor tek gıtmeyım dıye annemı alıp gıttım sonrakı ay tek gıttım ayrıydık busefer heryerden engel vardı bırsekılde ulastım ve gıttım cok guzel gunlerdı ama dondukten sonra yıne sorumsuzdu.En son ayrılmak ıstedıgım gun engellıydım heryerden hattımı degıstırdım ve ulastım ama soguktu aksama konusalım dedı aksam oldu saatlerce whatsapta cevrımıcıydı saatlerce dayanamadım guzel bır mesaj attım ayrılık mesajı ve oda bana yuzun hep gulsun dedı ve 2 3saat sonra heryerden engelledı ve ben sevgılıyken soz vermıstım Kek pogaca yapacam dıye ayrılıgımızın 3.gunu ve kargoda suanda gonderım ıcınde kucuk bır notta yazdım ama ıcım cok acıyor yemek dahı yıyemıyorum.sızce kotumu ettım sozumu tutmak ıcın gonderdım yarına elınde olur arkadasım arayıp cagırcak kargoyu teslım etmek ıcın sızce neler yapmalıyım. Ben agzımla kus tutardım resmen

    YanıtlaSil
  20. Merhaba, bende duramadım hergun butur yorumları okuyorum 3 aydır ilişki yaşıyordum evet kısa kımıslerıne gore ama ilk aşık oldugunu hıssettıgım adamdı ama bu 3ayda cok sorumsuzdu pek aramsz sormazdı bende aksıne merak edıp arayıp yemek yedın mı ıyımısın dıye soranlardandım ama genelde uflamalar ne cok aradın sozlerı yada tartıstıgımızda engellemeler yapardı aramayım dıye neymıs benı cezalandırmakmıs.Ben onun ıcın ılk tanısmada baska sehırde yasıyor tek gıtmeyım dıye annemı alıp gıttım sonrakı ay tek gıttım ayrıydık busefer heryerden engel vardı bırsekılde ulastım ve gıttım cok guzel gunlerdı ama dondukten sonra yıne sorumsuzdu.En son ayrılmak ıstedıgım gun engellıydım heryerden hattımı degıstırdım ve ulastım ama soguktu aksama konusalım dedı aksam oldu saatlerce whatsapta cevrımıcıydı saatlerce dayanamadım guzel bır mesaj attım ayrılık mesajı ve oda bana yuzun hep gulsun dedı ve 2 3saat sonra heryerden engelledı ve ben sevgılıyken soz vermıstım Kek pogaca yapacam dıye ayrılıgımızın 3.gunu ve kargoda suanda gonderım ıcınde kucuk bır notta yazdım ama ıcım cok acıyor yemek dahı yıyemıyorum.sızce kotumu ettım sozumu tutmak ıcın gonderdım yarına elınde olur arkadasım arayıp cagırcak kargoyu teslım etmek ıcın sızce neler yapmalıyım. Ben agzımla kus tutardım resmen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belma Merhaba, kaç yaşındasın bilmiyorum ama oldukça benziyoruz seninle anlattıklarına göre. Karşımızdaki insanlara çok fazla değer veriyoruz ve bu değeri haketmeyen insanlara da maalesef aşırı değer veriyoruz. Kendin daha değerlisin sakın bunu unutma.
      Bir abla tavsiyesi vereyim sana, bende yeni bir ayrılık sürecindeyim, bırak hatalı olan kimse o barışsın ve eğer gerçekten o seviyorsa geri dönsün. Sorumsuz ve ilgisiz ise hiç boşa vakit kaybetme seven insan değer verir ve vakit ayırır bunu unutma. Neden engelliyor seni onu da anlayamadım boşver bence onu eğer geri dönerse kargonla ilgili söz verdiğim için gönderdim de ve barışma bence. sevgiler

      Sil
  21. Merhaba bnde yazayım ddm bnm 2 aylık bi ilişkim vardı 2 ay sonunda eski sevgilisine döndü ama bn onu 2 aylık süre içinde aşık olmuştum eski sevgilisiyle 1 ay çıkti ayrıldı sonra bn ablasına bn çok seviyorum ddm ablası da seni istemiyor ddi napacagimi bilmiyorum ama ne isterse yapmaya hazırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorunuzu bu haftaki bölümüm de cevaplayacağım Kamil bey, tesekkurler

      Sil