13 Eylül 2013 Cuma

Nevacolor ile Saç Boyama:)


Nisan ayında en yakın arkadaşımla her zamanki buluşmalarımızdan birini yapmıştık, kız kardeşi de bize katılmıştı. Kendisi kuaförlük mezunu, artık bildiğiniz gibi üniversitelerde bölümü bile var kuaförlüğün. Saç boyalarından konuşuyorduk kendisi bu konuda bizden daha detaylı bilgi sahibi olduğu için başladı anlatmaya:) Saç boyalarına neden o kadar fazla para veriyorsunuz ki dedi bize, ablası ve ben gidip gidip en pahalı, en kaliteli boyalar hangisi ise onları alıyorduk çünkü:) Ve istediğimiz renkleri tam da tutturamıyorduk açıkçası. Sonra bize neden Nevacolor kullanmadığımızı sordu, bütün kuaförlerin genelinin bu boyayı tercih ettiğini ve yeni serisinin de bitkisel karışımlı olduğundan bahsetti. Boya içeriklerinin genelde aynı olduğunu söyledi. Tabii parabensiz daha özel boyalar haricinde, genelde kozmetik marketlerde veya parfümerilerde satılan bildiğimiz saç boyalarının genelinin aynı olduğunu anlattı. Onun önerisi üzerine sanırım nisan ayıydı, Nevacolor boya kullanmaya başladım. Şimdi 6 ay oluyor kullanalı. Hem de o kadar ucuzki. Ben yıllardır saçlarını boyayan birisiyim, her rengi de saçıma uygulamışımdır zamanında. Mavi siyahtan, kızıla, karamelden, sarıya kadar her rengi gördü saçlarım ama en guzel kahverengili tonların yakıştığını anladım, yıllardır da bu renge (kahve tonlarına) boyuyorum. Kuaföre gitmiyorum, kendim evde boyuyorum, bazı zamanlar kuaföre boyattığımda oldu ama artık çok boyamaktan mıdır nedir, elim alıstı kendi kendime boyuyorum:) Nevacolor'u denedim nisan ayı civarında ve çok memnun kaldım aylardır da kullanıyorum, bambu özlü olması da güzel bir durum. Fiyatı da diğer boyalara göre çok uygun. 3TL-3,5TL civarında, saçlarım uzun olduğu için 2 tüp kullanıyorum. Dip boyası yapacaksam bir tüp yetiyor.




Küllü bir tonda olduğu için, çiğ bir sarı değilde, kahverengili, karamelli bir sarı renk elde ediyorum boyadığımda. Esmer olduğum için bana sarı pek yakışmıyor:)

Geçen cuma günü yine boyadım ve boyarken sizler için fotoğrafladım. Ortaya çıkan görüntüler ise bunlar oldu:)






Boyayı ve oksidan tüpünü, metal olmayan bir kapta metal olmayan bir kaşık veya fırça ile karıştırıyoruz,




Bu şekilde bir kıvama gelince saçımıza sürülebilir demektir:)


40 dakika civarında saçımda boyayı beklettikten sonra saçlarımı taradım, bir beş dakikada o şekilde bekledikten sonra saçlarımı yıkadım.

Sonuç cumartesi günü:

Biricit Nevacolor saç boyasından çok memnun:)

                                                     Yasemin Kokulu Bir Hayat Bloglovin

30 yorum:

  1. Kendi saçını boyayabilen kadına artı 5 point saygı duyuyorum vallahi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkur ederim güzel yorumun için bende aynı sekilde:))

      Sil
  2. Ya bi de ben sarı saçı evde yapabilsem :( o hariç her bir şeyi beceriyorum :)neyse ki röfleden kurtuldum 45 günde bir boya sadece, buna da şükür :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında onun da kolayı var, sarı saç için röfle setleri var, plastik saç maskesinin arasından tel tel sacları cıkarıp boyayabiliyorsun ama birinin yardımı şart:) röflenin bakımı çok zor oluyor kurtarmışsın:)

      Sil
  3. Benim ilk boyamdır ve uzun yıllar kullandık anne kız. Bizde her rengi kendimiz denedik ve çok da güzel tutuyor, hiç bir problem yaşamadım. Benim gibi çok çabuk uzayan 3 haftada 1 dip yapmak zorunda olduğunuz saçlarınız varsa maddi anlamda da çok karda olduğumu söyleyebilirim :) Nerden bulaştım kuaförlere bilmem ama kendim boyadığım dönemlerde hiç yıpranma ve akma da olmadı :')
    Normal dengesine dönsün saçlarım kesinlikle kendim boyamaya devam edeceğim neva colorla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende yıllar yıllar once kullanmıstım:) anneden kıza gecen bir gelenek olabilir:))
      evet cok ekonomik oluyor özellikle hızlı uzayan uzun saçlar için ideal bir boya, sacların normal seyrine gecince devam etmelisin bencede canım:)

      Sil
    2. Mrb bendd sacımı boyucam arkdasım onerdı smdı bakdım herkez cok memnun bende karmeel ıstıyrm ama kahve degl normel karemel ısdyrm bugday tenlıyım ama ssac uclarımsa renkler var sızce tutarmı

      Sil
    3. tutar renk olarak ama boya olduğu için ilk boyamada istediğiniz renk olmayabilir.

      Sil
  4. Bende saçımı boyayacağım zaman kuaför malzemeleri satan yerlerden bu tarz boyalar alıyorum ve diğer pahalı markalardan çok daha iyi sonuç elde ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nevacoloruda kesinlikle denemelisin canım tavsiye ederim:)

      Sil
  5. Saç rengin çok güzel canım, güle güle kullan. El becerisi çok önemli bu gibi durumlarda kuaföre bağlı kalmıyor insan böylece ;) nevacoloru ben de denemek istiyorum bakalım sonuç nasıl olacak. Bu arada doğal saç renginin üzerine boyuyorsun değil mi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederim:)
      doğal sac rengine dip boyasını yaptığında saç diplerine uygulamıs oluyorsun ama genel saca uygularken eskiside boyalı olan saçıma uyguladım ama 6 aydır aynı tonu kullandığım için rengi iyice oturdu.

      Sil
  6. saç rengin ço güzel ama saç modelin seni çok kapatıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet modelini değiştirmeyi dusunuyorum bende :) tesekkurler:)

      Sil
  7. bende saçımı iki kez boyadım o pahalı olanlardan tutmadı saçıma geçen kuzenim boyadı hoşuma gitti dip boyası gelince iki tüp almıştı boyadı baya bi boya kaldı sonra benimkini boyadık gene boya kaldı ve saçıma tuttu bence kaliteli:)

    YanıtlaSil
  8. Ben saçımın sadece uçlarını maviye boyamak istiyorum kaç tüp kullanmalıyım?

    YanıtlaSil
  9. Saç açma işlemindede bu boyayı kullanabilirmiyiz?

    YanıtlaSil
  10. ben her zman loreal kullanıyordum çok koyu yapti saçımı ve sonra kuaföre actirdim istedgim renk olmadı ben açık kahve istedim ombre yaptı ama kötü ben de güvenmıyorum kendim boyamak istiyorum...Neva color un hangi numarası açık kahve dirrr ..sizin saçınız cok yakışmış gerçekten 😊✌👍👏

    YanıtlaSil
  11. merhaba öncelikle saçınız yakışmış tebrik ediyorum 😊👍✌👏Ben loreal ile boyuyordum ve koyu çıktı her zman sonra kuaföre actirdim kahve istedim ve ombre yaptı gerçekten ne yaşıma giden bir sarı oldu ne de tenime giden üstüne palette boyadım tepeleri bakır du uçlar sarı yine 😢yani ben açık kahve veya koyu olmayan gUzel bi kahve istiyorum ilk defa denicem neva color ü hangi renk önerirsiniz?

    YanıtlaSil
  12. Oksidanla boyayı eşit miktarda mı karıştırmalıyım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. paketin icinden çıkan boya ile oksidanı tamamen kullanmalısınız. bitirmeyip saklamayın kesinlikle.

      Sil
    2. ama sadece uçlarını boyamak istiyoruz yada bir tutamini saklasak ne olur

      Sil
  13. Oksidani yok.ayrimi alıcaz Oksidan?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ayrı satılıyor aldığınız yerden uygun olan oksidanı verirler

      Sil
  14. Ya bişey sorcam yanında küçük kutuda krem var onunla mı karıştırcam alırken onuda verdiler ama anlamadım oksidan krem diyor

    YanıtlaSil