18 Eylül 2013 Çarşamba

Rapsodi Nailpolish Multivitamin 318 Oje


Rapsodi ojemi yeni aldım hem de çok uygun bir fiyata, rengi çok hoşuma gitti:) Arkadaşlarıma da hediye olarak verdiğim için fiyatını belirtmek istemiyorum:) Oje kullanırken genelde pembe ve kırmızı tonlarını tercih ediyorum çünkü pembe ve kırmızı tonlarını çok seviyorum. Bu pembe tonuna ise bayıldım :) Rapsodi'nin yıllar önce ürünlerini kullanmıştım,Rapsodi ve Gabrini kardeş markalar sanırım:)Rapsodinin ojeleri Gabrinin ojeleri gibi sürümü kolay, renkleri gözalıcı. Bu renk tonları ise tam benlikmiş:)

Tırnaklarımdaki duruşu şu şekilde.. 



Burada da inci kolyemle değişik bir hava kombine etmeye çalıştım, yüzük misali:)


Biricit; Rapsodi ojesinin rengini çok beğendi,kolyesinden yüzük yapmaya başladığına göre acilen evlenme zamanı gelmiş demektir:)

9 yorum:

  1. Ne guzel bır pembe bu :) Pembe renge bayılıyorum zaten :) Şu ara kırmızı ve kremık rengı oje suruyorum yenıden pembe oje askım deprestı bak şimdi !
    Bu arada yüzük olmus olmus ıncı degılde tek taş sana yakısır :) sevgiler :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kırmızı tonlarını da cok severim:) ama bu pembe rengin tonunu da cok beğendim:)
      tesekkurler ahhh nerde tek taşımı kendim aldım :D sevgiler

      Sil
  2. Pembenin kırmızının her tonu güzel ki, hmm evet canımcım parmağa yüzük uydurmalar başlamışsa yakındır evlilik ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pembe kırmızı denince akan sular durur:)
      ahhh insallah canım benim :))

      Sil
  3. Yüzük çok hoş olmuş!!! Oje de harika görünüyor!!! :)

    YanıtlaSil
  4. hehehe bu ojeden bende de var kii (:
    hatttaaa dün de vardı ama duş alcam diye gece temizledim hehhehe :)

    YanıtlaSil