15 Aralık 2013 Pazar

Alix Avien Shine Plus 600 No Oje


Alix Avien'in bu ojesi Afrodit Buluşmamızda hediye edilmişti. Simli siyah tonunda bir oje, 3 kat uyguladım. Aslında siyah renkte ojem olsaydı onun üzerine de uygulayabilirdim ama çok koyu renk ve siyah ojeleri pek kullanmıyorum.  Sarı simleri ile siyahın içinde hoş bir duruşu olan Alix Avien 600 No Ojenin tırnaklarımda görünümü bu şekilde minnacık çok sevimli bir oje aynı zamanda :)) Alix Avien Shine Plus Ojeleri deneyimimi buradaki yazımda da yazmıstım, siyah simlisi de güzel bir oje, başka bir ojeyle beraber de kullanılabilir.




Alix Avien'e Afrodit Buluşmamıza destekleri ve bu sevimli ojeleriyle beni tanıştırdıkları için çok teşekkür ederim :)



Biricit; Alix Avien ojesinin simlerini çok beğendi:)

Hatırlatma; by Ivan'dan Lezzetli Yılbaşı Hediyelerimizi Kazanmak İsterseniz buradan katılabilirsiniz, Laber Market'ten Hediyemizi Kazanmak İsterseniz buradan alayım sizi :)

3 yorum: