12 Şubat 2014 Çarşamba

Laber Zi Naturel Sarımsak Özlü Şampuan


Laber Kimya'nın; Zi Naturel Sarımsak Özlü Şampuanını yaklaşık 20 gündür saçlarıma uyguluyorum. En güzel özelliklerinden birisi; sles ve paraben türevleri içermemesi. Saçımı ılık suyla ıslatıp, saç diplerime masaj yaparak ve köpürdükten sonrada suyla durulayarak uyguladığım Laber Zi Naturel Sarımsak Özlü Şampuan'ın kokusu gayet güzel :) İçeriğinde ki sarımsak özlerinin kokuya herhangi bir etkisi olmamış, sarımsak değilde salatalık gibi ve çiçeksi bir kokusu var. Salatalık dedim simdi diyeceksiniz o ne kokusu öyle; çok eskiden annemin kullandığı köpüklü bir Alman yüz maskesi vardı ama ismini hatırlamıyorum, tıpkı onun kokusu gibi geldi bu şampuanın kokusu bana. Beni biraz çocukluğuma götürdü aslında bu koku :) Rengi şeffaf, renksiz bir şampuan.



Sık kullanım için uygun olan bu şampuanı her gün uyguladım, çünkü her gün saçlarımı yıkayan birisiyim, benim için ideal şampuanlardan oldu yani :) 



Biricit; rapunzel gibi saçlara sahip olsun ve prensi onu çoook sevsin istiyor.. :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder