1 Şubat 2014 Cumartesi

Paranormal Activity İşaretliler


Yapımı :
2014 - ABD
Tür : Korku
Süre: 84 Dak.
Yönetmen : Christopher Landon
Oyuncular : Molly Ephraim ,  Kimberly Ables Jindra ,  Eddie J. Fernandez ,  Richard Cabral ,  Carlos Pratts
Senaryo : Christopher Landon

Yapımcı : Oren Peli

Paranormal Activity serisinin en sonuncu bölümü olan bu korku filmini geçen hafta(iki hafta once) izledim. Hem de sevgilimle beraber :) Bizim ilişkimizde paranormal activity gibi olduğu için bu filmi izleyelim dedik :) Şaka şaka ilişkimiz güzel gidiyor tabii ki, neyse ilişkimizle ilgili hiç bir şeyi yazmamam gerekiyor, yasaklıyım aslında ama izlediğimiz ilk film olduğu için bu film bizde çok önemli bir yere sahip :) Vizyondaki filmlerden bu filmi bulduk bunu izledik, cidden hoşumuza giden bir film bulamadık. Korku filmi sevdiğim içinde benim dediğim oldu, gerçi izledikten sonra çok asırı beğendiğimi söyleyemeyeceğim çünkü vasat bir korku-gerilim filmiydi.Ben paranormal activity serisini sevmediğim için belkide beğenmedim.Bu seriyi sevenlerin ise beğeneceklerini umuyorum. Konu yine gizemli güçler,bu sefer bu güçlerle karşılaşanlar işaretleniyorlar,her yerde kameralar var yine kamera çekimleri ile film devam ediyor,bazı sahnelerde aşırı heyecan vardı onu dısında korkmadım:))

Biricit derki;nerde o eski korku filmleri!:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder