8 Mart 2014 Cumartesi

Dünya Kadınlar Gününüz Mutlu Olsun! :)


8 Mart Dünya Kadınlar Gününüz Mutlu Olsun! :) Bütün emekçi kadınların, işlerinde çalışan, evlerinde çalışan, hem işlerinde çalışan hem de evlerinde çalışan, hem işlerinde çalışan hem evlerinde de çalışan çocukları olan/olmayan, duyguları olan, düşünceleri olan, haksızlığa uğrayan, şiddeti sevmeyen ve yaşamak istemeyen, kalbinde en çok 'aşk' olan, değerli olan, çiçek kadar harika olan yani tüm kadınların kadınlar gününü kutluyorum!..Bloglarında yazılar yazan, emek veren Kadın Blog Yazarlarının da Kadınlar Günü kutlu olsun, bilseniz ne güzel şeyler yapıyorsunuz, umutlarınız var geleceğe dair, hayalleriniz var, sevgi dolusunuz hepiniz, en önemlisi emek veriyorsunuz blogunuza, umuyorum ki; her zaman mutlu olacağımız, mutluluğumuzu yaşayacağımız şeyler gelsin başımıza.. Çünkü bütün kadınlar mutlu olmayı hak ediyoruz ve her zaman mutlu olmalıyız.

Kadınlar gününde gelecekteki eşime mektup yazmak geldi içimden;

'Canım Kocam'a,
Birtanecik Sevgilim,
Bu yazıyı belki bir gün okuyacaksın. Umarım heyecan ve sevinc icinde okursun.Beni sevdiğin için ve bende seni sevdiğim için evliyiz.Senden tek bir ricam var; beni ömrün boyunca sadece sevmeni istiyorum. Eğer gerçekten seversen, beni hiç kırmazsın. Bana ne kadar sinirlensen de, ne kadar kızsan da, kavgada etsek bana hakaret etmeyeceğini biliyorum. Hele ki bana dayak atmak veya tokat bile atmayacağından eminim; ne kadar sinirli olsan da; beni her zaman sev..  Beni anlamaya çalış, benimle konuşmaya çalış.. Çünkü ben senin eşin olmam dışında; aslında insanım. Bana sözle şiddette uygulama, beni aşağılama. Benim insan olduğumu asla unutma.. Sen benden güçlüsün, sen erkeksin. Ama benimde duygularım güçlü, ben senin gücünde olup sana karsılık veremem belki ama sen beni üzersen, senin vicdanın daha çok acır buna inan.. Sadece sevgiye inanmanı istiyorum, sevgiyle herseyi çözebileceğine inan.. Bir de bana inan; seni çok seviyorum..'

Biricit derki; kadınlar günümüz mutlu mutlu çok mutlu olsun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder