11 Haziran 2014 Çarşamba

Biten Kozmetik Makyaj Bakım Ürünlerim 3


En son bitirdiğim ürünlerde yer alan markalar; Huncalife, Ixora, Extra Value Aktive, Bionem, M.Asam,Moshos Garden, Flormar, Wane, Minik Fabrika, Raen, Arm Hammer White ve Urban Care ürünleri. 

Huncalife Spa Moods Green Tea- Bamboo Kolonya; Harika bir koku, parfüm olarak bile kullanabilirsiniz, buradaki yazımda da detaylıca okuyabilirsiniz :)

Ixora Tig Kolonya İncir; esansı gercekten çok güzel, evimize gelen misafirlerin bayıldığı bir kolonyaydı, parfümsü özelliği var buradaki yazımdada detaylıca okuyabilirsiniz:)

Extra Value Aktive Diş Çalkalama Suyu; diş çalkalama sularını oldukca sık kullanıyorum ve seviyorum, bu diş calkalama suyuda beğenerek uyguladığım bir diş bakım ürünüm, ferahlatması, ağzımı temizlemesi çok iyi.Yeniside alınacak :)Gratis veya Watsons'tan almıstım.

Ixora White Musk Parfüm; Ixora markasının kokularına bayılıyorum, hepsi cesit cesit ve süper kokular, birbirinden farklı ve bir o kadar da hos kokular. Ixora Pastel Serisine ait bir koku, iceriği ciceksi ve yasemin kokusu ağır basan guzel bir parfüm :) Detaylı yazımı buradan okuyabilirsiniz:)

Giorgio Armani Acqua Essenza Parfüm; nane, pembe biber,limon icerikli bir karısıma sahip fakat kokusu öyle harika ki kesinlikle kullanmalısınız, bana hediye edilmişti bu parfüm bayılarak sürdüm :) Hem gece hem de gündüz uygulanabilir bence çiçeksi sekerli bir koku :)

Ixora Seduktive Fantasy Parfüm; Ixora'nın Fantasy Serisine ait parfümlerden birisi. Gece kullanıma daha uygun bir parfüm oryantal-vanilya ağırlıklı bir koku :) Bu parfüm set halindeydi, kremi ve duş jelide vardı, duş jelide bitti:) Kremi henuz bitiremedim :) Detaylı yazımı buradan okuyabilirsiniz :)

Bionem Elma Çiçeği Özlü El-Vücut-Yüz Kremi; Bütün kış mevsiminde hem annemin hem de benim kulllandığımız harika nemlendirici etkili bir krem, parabensiz ve cok hos bir kokuya sahip, buradaki detaylı yazımı da okuyabilirsiniz, kesinlikle tavsiye edeceğim ürünlerden:)




M.Asam Sihirli Fondoten; gercektende sihirli bir fondoten hayatım boyunca kullandığım en iyi fondoten diyebilirim, ten renginizi alan bir tona bürünüyor :) az miktarda uygulamak yeterli :) Buradan da deneyimi mi okuyabilirsiniz :)

Moshos Garden Lavanta Nutbeg Kil Yüz Maskesi; yüz maskeleri uygulamayı cok seven birisi olarak cok sevdiğim bir yüz maskesi oldu, organik ve doğal olması cok iyi, buradaki deneyimimi de detaylıca okuyabilirsiniz.

Flormar Allık Fırçası; 2 yıl civarında kullandığım oldukca beğendiğim bir allık fırcasıydı :) 

Raen Gül Tonik; Beğendiğim bir yüz temizleme ürünü. Organik olması ve kokusu cok hosuma gitmişti, cildi canlandırıcı etkileri mevcut, deneyimimi buradan da okuyabilirsiniz.

Minik Fabrika Limon Kolonyası; mis gibi ferahlatıcı bir limon kolonyasıydı, Biricitle Kadınlar Günü bulusmamda hediye edilmişti, cok tesekkurler, buradan da Minik Fabrika'nın hediyelerini gorebilirsiniz :) Şişesi de ayrı bir hatıra oldu benim icin :)

Wane İnceltici Krem; Wane krem 1 gün icinde belimi cm cm incelten bir üründü, normalde set halinde kullanılıyor bana denemem amacıyla gönderilmişti, kilo sikayeti olanlar incelmek isteyenler mutlaka  3,5 cm inceldiğimi anlattığım burada ki yazımı okusunlar :)

Arm Hammer White Diş Macunu; 3 tona kadar beyazlık vaat eden bir dişmacunu, vaadini de yerine getiriyor, karbonatlı bir içeriği var, ağzınızı uygularken ferahlatıyor ve gercekten de gözle görülür güzellikte bir beyazlık sağlıyor. Tavsiye ederim:) Deneme boyu Kozmoklinik tarafından Kırıksemsiye blogger bulusmasında hediye edilmişti.





Urban Care Intense Keratin Şampuan Ve Saç Kremi; Oldukca memnun kaldığım ürünlerden, hem kokusu cok guzel hem de bitkisel keratin iceriğiyle de saclarıma faydası oldu, detaylı deneyim yazımı buradan okuyabilirsiniz :)



Biricit derki; gelsin yeni urunler :))

6 yorum:

  1. M. Asam Sihirli fondöteni bende senin etkinliğin sayesinde tanıdım ve kullandığım en iyi fondötenlerden biri olduğunu söyleyebilirim ;) Hatta anneme kaptırmak üzereydim zor kurtardım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bencede cok iyi bir fondoten bayıldım bu ürüne bende :)) gulegule kullan canım

      Sil
  2. Urban Care saç bakım ürünlerini çok merak ediyorum :)

    http://merveylemakyajvemoda.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. m. asam fondöteni bitirebildin mi bravo diyorum ben daha yarısındayım..

    YanıtlaSil
  4. bitirdim canım uzun zaman oldu hem de :)

    YanıtlaSil