15 Ağustos 2014 Cuma

Limonian Cookie El Kremleri Deneyimlerim :)


Limonian'dan gelen Cookie 3lü krem setini yaklaşık 2 haftadır kullanıyorum. 3'lü setin üç kremi de birbirinden farklı. Nane aromalısı, çilek aromalısı ve krema aromalısı bulunuyor. 



Özellikle kutuları ve sunumu çok şık, ambalajmaları çok şeker buldum:)



Limonian dünyada en çok satılan Kore ürünlerini sitesinde satan bir kozmetik firması. İlk kez Kore ürünlerini denedim ve memnun kaldığımı söyleyebilirim. 






Cookie kremler 3lü set halinde de satılıyor, tek tek de satın alabiliyorsunuz. 






Krema Aromalı Cookie El Kremi; krema aromasını sürerken hissettiğiniz bir krem:) Kolayca emilim sağlıyor yağlı değil, yumuşacık bir etkisi var.






Nane Aromalı Cookie El Kremi; diğer krem gibi hemen cilt tarafından emilim sağladı, buram buram bir nane kokusu yok hafif ciceksi bir koku, özellikle annem cok beğendi:) krem şanti ve cicek kokusu olduğunu düşünüyoruz :)





Çilek Aromalı Cookie El Kremi; miss gibi çilek kokan bir krem:) Üç kreminde hem kıvamını hem de kokusunu çok beğendim. Yağlı hissi bırakmaması çok iyi. Üçünün de ortak özelliği içinde kremle karısık; siyah noktalı maddeler bulunması ama sürüp cildinize yaydığınızda yok oluyorlar, ellerimi yumusacık yaptılar, üçünün de nemlendirmesi gayet iyi. 



Limonian'a bu güzel ürünleri ile beni tanıstırdıkları için çok tesekkur ederim :) Annenizin yaptığı kurabiyeleri özlediyseniz yenilmeyen ama sürülen kurabiye kremlerden Limonian sitesinden satın alabilirsiniz :)

Biricit; Limonian el kremlerini beğendi:)

4 yorum:

  1. Ayy tam yemelik bunlar yaa çok şirin görünüyorlar :)

    Sevgiler
    Mehtap
    mylittlemascara.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  2. bencede tam yemelikler cok tatlılar :) kokuları cok guzel, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. ambalajları çok tatlı çok beğendim. süper bir post olmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende cok beğendim ambalajlarını da kremleride:) tesekkur ederim :))

      Sil