16 Ekim 2014 Perşembe

Gratis Ekim Katalogunda Dikkatimi Çekenler



Gratis hepimizin çok sevdiği, kozmetik ve güzellik mağazalarında saatlerce dolaştığımız, yepyeni kozmetik ürünleriyle güzellik alanında Türkiye'nin en iyi markalarından birisi. Ben kendimi cilt bakımı bölümlerinde özellikle de yüz maskelerine bakarken kaybedebiliyorum:) Yeni makyaj markalarını da ürün gamına katıp bizlerle tanıştıran Gratis'in Ekim katalogunu inceledim ve birbirinden güzel fırsatlar, kampanyalar gördüm.


Gratis Ekim Katalogunun kapak kısmında zaten çok güzel bir kampanyaları yer alıyor, yapılacak çekilişle 3 kişiye 3 iPhone 5C, 50 kişiye de Maybelline Hediye Seti veriyorlar! Gratis kart ile her Baby Lips alımına 1 çekiliş hakkı veriliyormuş.Harika bence hemen sansımızı denemek lazım:)


İkinci dikkatimi çeken Gratis'e yeni gelen renkli kozmetik markası Gosh Cosmetics'in 14,50TLden başlayan makyaj ürünleri. Bu markayı çok merak ediyorum.



Birbirinden harika kampanya ve indirimlerin yanı sıra benim dikkatimi çeken Himalaya Herbals ürünleri oldu. 6,50TLden başlayan fiyatlarla satışa sunulmuş, hemen denemek lazım:) Gosh Cosmetics ve Himalaya Herbals ürünleri sadece Gratislerde satılıyor, başka yerde yok. Bu da demek oluyor ki Gratis'e gidilecek :))


Biricit Gratis ürünlerini çok seviyor:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder