21 Ekim 2014 Salı

Harmolance Ayak ve Topuk Bakım Kremi


Harmolance Ayak ve Topuk Bakım Kremini yaklasık bir aydır uyguluyorum, pedikür yaptıktan sonra da banyomu yaptıktan sonrada ayaklarımı iyice kurulayıp, Harmolance Ayak ve Topuk Bakım Kremini sürüyorum. Gördüğüm etki ise ayağımın özellikle de topuk kısmının yumuşacık olması, zaten ilk sürdüğünüz andan itibaren farklılığı hissediyorsunuz, git gide yumuşamaya başlıyor topuklarınız. 


Harmolance Ayak ve Topuk Bakım Kreminin iceriğinde salisilik asit ve bitki ekstreleri bulunuyor. O yüzden ayağınızdaki sert olan kısımlara, bir türlü yumusatamadığınız ve çatlayan yerlerine uygulamanızı öneririm. Yumusak ve yaralı/sorunlu yerlere kesinlikle uygulamayın, doktorunuza danısın. Bu ayak ürünü bakım amacıyla kullanılan bir ürün. 





İçeriğinin detayında; Avocado yağı, Badem Yağı, Zeytin Yağı,Bitki ekstreleri, salisilik asit ve Provitamin B5 bulunuyor. Ayakların kuruluğunu alıyor, nemlendiriyor,ölü deriyi yumusatıyor, ayak derinizi yeniden canlandırıyor. Ben banyo sonralarında, pedikür sonrasında ve geceleri yatmadan önce her gece uyguluyorum.

Harmolance ürünleri ile ilk kez tanıstım ve ayak kremleri gercekten de vaat ettiği gibi topuk catlaklarını düzeltiyor. Tavsiye edeceğim ürünlerden birisi. Harmolance' a bu güzel ürünleriyle beni tanıstırdıkları icin cok tesekkur ederim:)

Biricit Harmolance Ayak ve Topuk Bakım kremini çok beğendi:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder