15 Kasım 2014 Cumartesi

33. Uluslararası İstanbul Kitap Fuar'ında Biricit İzlenimleri :)


Geçtiğimiz hafta 33. cüsü düzenlenen İstanbul Beylikdüzü'ndeki kitap fuarındaydım. Kitapların arasında olmak, bir kaç saatte olsa kitapları soluyacağınız bir mekanda olmak gerçekten çok güzeldi. Oldukça hevesli gittik Hayat Reçeli ile beraber fuar alanına. Fakat fuarın ücretli olması benim hiç hoşuma gitmedi. Yayınevlerinin çoğunun indirimleri de fazla değildi. Hem insanların kitap okumamasından şikayet edip hemde kitap okumak insanlara yardımcı olunması gerekirken paralı olmasını hiç anlamadım, zaten oraya kitapları seven ve kitap almak isteyenler gidiyor, hem de tee Beylikdüzü son durakta iniyorsunuz, uzun saatler boyunca yoldasınız, bir kitap parası kadarda yola ve girişe veriyorsunuz. 



Neyse gelelim izlenimlerime; girişte bizi Penguen standı karsıladı:) Fuar alanındaki bazı yayınevlerini fotograflamaya calıstım.


Hafta içi olmasına rağmen oldukca kalabalıktı.



Arkadya Yayınları; Mart Menekseleri'nin methini cok duymustum, Hayat Receli'de ısrar edince aldım:)


Olimpos Yayınları'nın bu kitap ise oldukca merak ettiğim bir kitaptı, indirimdeyken dayanamadım:) S*ktirgitli Aşklar:)


Trendyayınevi'nin harika standı ve hoş kitapları;




Çocukluk ve genc kızlık dönemlerimin en sevdiğim yazarını ise orada görmek beni cok mutlu etti:) İpek Ongun'un kitaplarını nasıl okurdum:)

Ve payıma düşen güzellikler :)

Mart Menekşeleri


S*ktirgitli Aşklar 

Neydim?N'oldum? Bu kitapta cok merak ettiğim bir kitaptı, Trendyayınevi'ne ait, eğlenceli bir kitaba benziyor:)


Hayat Reçeli ile kitap fuarı özcekimimiz :)

Biricit bol bol kitap okumamız gerektiğini düşünüyor:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder