27 Mart 2015 Cuma

Lierac Coherence Gündüz Yüz Kremi


Lierac Coherence Gündüz Yüz Kremi Vanilyaclub güzellik kutusundan çıkan bir cil bakımı ürünüydü. Lierac'ın daha önce vücut çatlakları için bakım kremini uygulamıştım, deneyimimi buradan okuyabilirsiniz. Gündüz kremlerini ise oldukça merak etmiştim ve geldiği gibi denemeye başladım:) Yaklaşık 20 gündür uyguluyorum, kokusu, cildimi nemlendirmesi ve aynı zamanda ferahlatması oldukça hoşuma gitti. Kesinlikle tam boyu alınması gereken cilt bakımı ürünlerinden birisi.





Sürekli kullanımda ciltteki kırışıklıklara karşıda etkili bir ürünmüş. Temiz cildime uyguladım ve üzerine de rahatlıkla makyajımı yaptım, makyaj bazı olarakta kullanılabiliyor, test ettim onaylıyorum:)) İçeriğinde hyaluronik asit var bildiğiniz gibi kırklı yaşlara yaklaşırken buna cildin gereksinimi oluyor. Ben de 33 yaşında birisi olarak cilt bakımıma daha da özen göstermeye çalışıyorum. Bu krem beğendiğim kremler arasında yerini aldı, tavsiye ederim:)


Biricit Lierac ürünlerini çok seviyor:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder