16 Mart 2015 Pazartesi

Rossmann Rival de Loop Makyaj ürünleri ile Göz Makyajı Denemelerim :)


Rossmann Rival de Loop makyaj ürünlerini ilk kez denedim. Daha önceden duymuştum ama deneme fırsatım ilk kez oldu. 




Jel rimel, göz farı, eyeliner ve allığını denedim bu yazımda. Toprak tonlarında bir göz makyajı uyguladım. 






Rival de Loop göz farı doğal tonlardan olusuyor. Acık renklerini göz kapağımın altına koyu renkleri ise gölgelemelerimde kullandım. Simleri de cok hos ve doğal duruyor.




Rival de Loop allık ise; esmer olduğum icin tenime uydu. 


Rival de Loop jel maskara renksiz ama sürüldüğünde hem doğal duruyor hem de coğu rimelin elde edemediği basarıyı sağlıyor. Kirpiklere bakımda sağlayan bir rimel.



Rival de Loop eyelinerı fırcası ile sürdüm. Siyah renkte göz makyajında kuyruk yapmak icin ideal. 



Rival de Loop göz farlarının bileğimdeki durusu bu sekilde;

Gözlerimdeki durusu toprak tonlarında olması nedeniyle daha doğal bir görüntü elde etmemi sağladı. Simleri ise çok hoş, aşırı simli durmuyor.







Gölgelendirmede oldukca basarılı buldum. Dumanlı göz makyajında ve gölgelemede kesinlikle denemelisiniz. 



Rossmann'a bu güzel hediyeleri icin tesekkurler, cilt bakım ürünlerini de denemelerim sonrasında blogumda yer vereceğim :)

Biricit Rossmann'da satılan Rival de Loop makyaj ürünlerini çok beğendi:)

9 yorum:

  1. Göz makyajında gri tonları çok seviyorum.Size de çok yakışmış :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende gölgelemelerde cok sık kullanırım:) tesekkur ederim:)) sevgiler

      Sil
  2. Çok yakışmış benimde bir fırsatım olsa kullanmaya başlayacağım.

    YanıtlaSil
  3. Yakışmış Güle güle kullanın:)

    YanıtlaSil
  4. merhaba rival de loop maskarası çok güzel makyajınız harika olmuş bu arada takibe aldım bende bloğuma beklerim sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkur ederim :) geliyorum bende blogunuza sevgiler

      Sil