17 Mart 2015 Salı

Tyana Kozmetik Uguısu Poo Bülbül Dışkısı Sabunu ve Yüz Maskesi (hassas ciltler için sakinleştirici)


Tyana Kozmetik ürünleri ilk kez tanışıyorum, Uguısu Poo Bülbül Dışkısı yüz maskesi ve sabunu (hassas ciltler için), denemem için gönderilmişti. 11-12 gün gibi bir zamandır cildimde uyguluyorum, 3/4 günde bir yüz maskelerini yaptım yani haftada iki kez civarında uyguladım, sabunlarını ise cildimi hem temizlemesi hem de bülbül dışkısının iyice temas etmesi için sabah-aksam uyguladım. İlk başta biraz çekinerek başladım, içeriği malum biraz enteresan gelebilir size de :)



Fakat içeriğini iyice araştırdım, kullanan ünlüler olduğunu ve Uzakdoğu'da da Geyşaların güzellik sırları arasında yer alan bir ürün olduğunu gördüm. Böylelikle deneyimime başladım. Kokusu özellikle sabunun ve maskesinin de acaba çok mu kötüdür diye başladığım deneyimimde, kokusunun hiçte sandığınız şekilde olmadığını da gördüm. Uguıso Poo sabunun kokusu çok hafif, beyaz sabun gibi ve rahatsız edici bir kokusu yok. Sabah ve akşamları uyguladım yüzümü suyla yıkadım. Yüz maskesinin de rahatsız edici bir kokusu yok. 

Uguisu No Fun (Bülbül Dışkısı) içeren  Uguisu Poo (Calming Soap) Sakinleştirici Cilt Sabunu hassas ciltler için uygun bir sabundur. Bu Uguisu Poo Calming Mask ile aynı formülasyondan üretilmiştir. hassas ciltler, Ekzemalı cilt ve sık sık alerjik reaksiyon krizine uğrayan veya iltihabi durumlar gösteren ciltler için uygundur.
Cilt bakımını yaparken el bakımı ve temizliğini de yapıyor. 
Etken Madde: Uguisu No Fun, Tahitian Pearl Powder, Butterbur Extract, Sodium Hyaluronate, Sodium Palmate, Sodium Palm Kernalate, Glycerin, Hyaluronic Acid, Persimmon Tannin, EDTA-4NA, Disodium EDTA, Olive Oil, ButyroSpermum Parkii.

Üretici: Uguisu Poo Incorporated Japan (web sitelerinden)

Yüz maskemi uygulamadan önce de sabunu uyguladım ve yüzümü yıkadım, bülbül dışkısının cildin içine daha çok nufuzu için yüz maskesi uygulaması öncesinde sabunun da uygulanması daha faydalı bir etkiye sahip olmasını sağlıyormuş. 





Uguısu Poo Yüz Maskesini, bir minik kaba dökerek üzerine de ılık su ilave edip, krem kıvamına gelene dek karıstırdım ve yüzüme uyguladım. 

Sitelerinde yazan detaylı bilgiler ise su sekilde;
Uguisu No Fun ( Bülbül Dışkısı ) Uguisu Poo (Calming Mask) Sakinleştirici Cilt Maskesi hassas ciltler için en iyi Geyşa Cilt bakım ürünüdür. En çok hassas ciltler, Egzamalı ciltler ve sık sık kurdeşen alerji belirtileri olan ciltler, kaşıntı, kızarıklık ve döküntü belirtileri olan ciltler için uygundur.
Kullanımı : Yarım çay kaşığı veya bir çay kaşığı dolusu Cilt Maske Tozunu fincan büyüklüğünde bir kase içerisinde az bir miktar ılık su ile birlikte krem kıvamına gelene kadar karıştırdıktan sonra göz çevresini koruyarak tüm yüzünüze masaj yaparak uygulayın. Tahmini 15 dakika bekledikten sonra yıkayınız.
Etken Madde:Uguisu No Fun, Tahitian Pearl Powder, Calamine.
This product contains atleast 92% of enhanced uguisu no fun.
This product contains no talc. The remaining 8% are ingredients added for the product’s intended purpos

Üretici: Uguisu Poo Incorporated Japan


Uygulama sonrasında; krem rengi bir renkte, kokusuz, yaklaşık 15 dakika bekledim, cildim iyice gerildi, maske sertlesti, ılık suyla yüzümü yıkadım ve nemlendirici sürdüm. Cildimdeki etkilerine gelecek olursam; cilt tonunu açıcı,cildi beyazlastırıcı bir ürün olduğunu düşünüyorum, hassas ciltler için önereceğim bir yüz maskesi, cildimi sakinleştirdi, herhangi bir alerji yapmadı. 


Tyana Kozmetik'e ürünleri ile beni tanıstırdıkları için tesekkur ederim :)

8 yorum:

  1. Güzel bir paylaşım olmuş yalnız içerik olarak biraz şey ımmm anladın sen onu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet icerik biraz sey:)) kullandığımız bazı kremlerdede o icerikten varmıs nette arastırabilirsin:)

      Sil
    2. içerik şey ama ben de denicem çok merak ettim :) hatta ben spreyini falan deneyeceğim

      Sil
  2. benim de deneyimlemekte olduğum bir ürün bakalım etkisi ne olacak. İçeriği duyunca insan bir garip oluyro amaaa =)

    YanıtlaSil