22 Nisan 2015 Çarşamba

Bebak Kuru Ciltler İçin Yüz Temizleme Jeli ve Tonik


Bebak Kuru Ciltler İçin Yüz Temizleme Jeli ve Tonik setini uzun zamandır uyguluyorum, bir ayı geçmiştir sanırım.  Bu iki ürün düzenlemiş olduğum yaseminkokuluevent'ta hediye edilmişti. Bebak ürünlerini daha öncede kullanmıştım, fakat tonik ve yüz temizleme jellerini ilk kez deneyimledim. 



Makyajımı çıkarırken ve günlük yüz temizliğimde bu ürünleri uyguluyorum. Kuru ciltlere özel formule edilmiş Bebak Yüz Temizleme Jelinde mikro tanecikler bulunuyor, uygularken zaten minik tanecikleri görüyorsunuz. Mikro taneciklerin içinde E vitamini, papatya çiçeği ve badem özleri bulunuyor, cildinizi temizlerken kurutmuyor ve nemlenmesini sağlıyor, uygulama sonrası cildimin pamuk gibi olmasını sevdim :) En güzel özellikleri alkol, paraben ve alerjen içermemesi. Parabensiz ve alkol içermeyen ürünleri gerçekten çok seven birisi olarak içeriğine ve cildimdeki yumuşacık etkisini çok beğendim. Aynı zamanda da dermatolojik olarak test edilmiş bir ürün. 


Bebak Yüz Temizleme Toniğini ise; makyajımı çıkardıktan sonra veya Bebak yüz temizleme jeli ile yüzümü yıkadıktan sonra uyguladığım bir tonik. Pamuğa bir miktar döküp cildimi siliyorum, cildimde rahatlama, yumuşama hissi ve ferahlama hissettiğim bir cilt bakımı ürünüydü. İçeriği yüz temizleme jeli ile aynı, alkol, paraben ve alerjen içermiyor. İki üründe yumuşaklık ve nemlendirme etkileri ile favorilerim oldular. Bebak'a yaseminkokuluevent'a destekleri ve bu güzel ürünleri ile cildimi tanıştırdıkları için çok teşekkür ediyorum :)


Biricit; Bebak ürünlerini çok seviyor:)

6 yorum:

  1. hala deneyemedim bunları aferin bana :-((

    YanıtlaSil
  2. karma ciltler için de vardır sanırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her cilt tipi için var karma cilt icinde var sitelerinden inceleyebilirsin:)

      Sil
  3. Merhabalar yazin ilgini cekti hemen bakmak istedim cunku ben bu markanin normal ciltler icin olan tonigini cok severek kullaniyorum kokusu harika fazla da yazan gormemistim ilgimi cekti:) bu arada seni de bloguumda gormek beni cok mutlu eder:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, bebakın bu ürün grubunu yazanlar nadir sanırım:) bende geliyorum bloguna sevgiler

      Sil