8 Nisan 2015 Çarşamba

Lilakutu Wellmaxx Hyaluron Yüz Maskesi Deneyimim


Yaklaşık 1 ay önce Lilakutu çok güzel bir jest ile Wellmaxx Hyaluron Yüz Maskesini denemem için göndermişti. Haftada 1 kez kullandığım bu yüz maskesi jel şeklinde; beyaz renkte fakat jelimsi bir kıvamı var.



Wellmaxx Hyaluron yüz maskesi; çok işlevli hem yüz hem boyun hem de dekolte bölgesine uygulanabiliyor. Daha önce Wellmaxx'ın serum ürününü denemiştim, buradan okuyabilirsiniz. Bu maskeleri de içerik açısından o ürüne benziyor. 





Her zaman soyledigim gibi cilt bakımında yüz maskesi uygulaması çok önemli, yüz maskesi olmadan cilt bakımı tam yapılmıs sayılmaz bence. Haftada bir ya da iki kez yüz maskelerini uyguluyorum yeni ürünler keşfetmeyi de çok seviyorum. Bu ürünü haftada bir kere temiz ve kuru cildime, yüz/boyun bölgeme uyguladım. Yüzümde 15-20 dk civarında beklettim, dakikalar geçtikçe maske yüzümde emilmeye, cildimde gerilmeye başladı, Sonra da ılık su ile yıkadım. Uygulama sırasında serinlik ve ferahlık hissi hissettim, birazcık karıncalanma yanma hisside olustu. Fakat serinlik hissi daha fazlaydı, karıncalanma olmaması için maske öncesinde cildi tonik ile de temizleyebiliyorsunuz. Ilık su ile yıkadıktan sonra nemlendirici uyguladım. Kokusu da çok hoş bu arada :)







Lilakutu'ya bu güzel ürünle beni tanıştırdıkları için teşekkür ediyorum :) Wellmaxx Hyaluron Yüz maskesini daha detaylı incelemek isterseniz buradan bakabilirsiniz. 

Biricit Wellmaxx maskesini cok beğendi :)

2 yorum:

  1. ben de maske uygulamadan yapamayanlardanım bu da güzele benziyor denenebilir..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. denemelisin bence bu ürünü canım iceriği cok iyi :) maskeleri bende cok seviyorum haftada iki kez yapıyorum

      Sil