10 Mayıs 2015 Pazar

Pratik Kaşarlı Mantar Tarifi


Herkese harika ve keyifli bir pazar günü diliyorum :) Bütün annelerin anneler gününü kutlarım. Bir gün değil her gün anneler günü olmalı, hep değer verip hatırlamalıyız... Gelelim yazıma; bu yazımda çok pratik bir tarifle karşınızdayım :) Ben bu aperatif yemeği çok sık yapıyorum ve annemle çok severek yiyoruz :)
Mantarları iyice yıkayıp saplarını çıkarıyorsunuz.  Fırın tepsimizi yağlıyoruz. Margarini mantarların içine sürüyorsunuz ve üzerine kaşar peyniri rendeliyorsunuz yada bıçakla minik minik doğruyorsunuz bu kadar basit :) Sonra da önceden 10-15 dakika ısıttığımız fırına veriyoruz.



Üzerindeki kaşarlar eriyince ise fırından alıp afiyetle yiyoruz :)




Bu tarifi yaptığımda yanına salamlı makarna da yapmıştım:) Aperatif yemekler bizim evde çok gidiyor :) 


Biricit yaşasın yemek yemek diyerek bu yazısına son verirken; dişini çektirdiği için birkaç gün zor yemek yiyeceğe benziyor :)


4 yorum:

  1. bende cok seviyorum bunu ben birde tat versin diye kaşar peynire biraz tuz ve karabiber de ekliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biz tuzu pek kullanmıyoruz yemeklerde ama karabiberlisini deneyeceğim :)

      Sil
  2. Ben de çok severim..ben de kekik ekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kekiklide deneyeceğim ben kekiği yoğurda ekleyip nane ile sos yapıyorum cok lezzetli oluyor:)

      Sil