2 Haziran 2015 Salı

Nevacolor Premium Kumral Saç Boyası Deneyimim


Nevacolor saç boyalarını daha öncede kullanmıştım, deneyimlerimi de blogumda yazmıştım. Bu seferki deneyimimde Nevacolor'un Premium serisinin kumral rengi saç boyası bulunuyor. Daha önce tüplü olan boyalarını uygulamıştım. Tüplü olan boyalarında karışımı bir kapta hazırlıyorsunuz. Premium serisinde ise oksidasyon kreminin olduğu plastik şişesine saç boyasını karıştırıp, şişeyi çalkalayarak karışımı hazırlıyorsunuz, daha pratik bir şekilde saçınızı boyayabiliyorsunuz. 







Plastik eldiven de kutusunun içinden çıkıyor. Hazırladığım şişedeki karışımı saç diplerime uyguladım ve 40 dakika civarında bekledim. Sonra suyla duruladım ve kutudan çıkan saç kremini saçıma uygulayıp, bir kaç dakika sonrasında da saçımı yıkadım. Pratik ve zaman kaybı olmayan bir saç boyası deneyimi oldu benim için :)






Saçımın boya sonrası görüntüleri ise bu şekilde oldu :)

 Nevacolor'a tesekkur ederim :)

Biricit'in saç bakım deneyimleri devam edecek.. :)




2 yorum: