26 Ekim 2015 Pazartesi

Yves Rocher Ultra Yoğun Ruj 22 Mauve Subtil


Herkese mutlu ve huzurlu haftalar diliyorum : ) Bu yazımda Yves Rocher'in mor-pembe tonlarındaki ultra yoğun renkli rujuna yer verdim. Yves Rocher'in rujlarını çok beğeniyorum, kırmızı rengi de favorim olan bu rujun bu sefer mora yakın bir pembe tonunu denedim. 





Ultra yoğun renkli kalıcı özellikte olan bu ruj; 6 saat süre ile etkili. Kolay ve rahat sürülüyor. İçeriğinde; Kamelya Yağı, Organik Susam Yağı, Soya Özü ve E-vitamini bulunuyor.

Dermatolojik olarak test edilmiş bir makyaj ürünü. Yves Rocher Grande Rujumun numarası 22 Mauve Subtil. 

Yves Rocher Ultra Yoğun Ruj 22 Mauve Subtil SedaSenaYazaMerhaba Blogger Bulusmasında hediye edilmişti. Yves Rocher'e teşekkür ediyorum:)


Dudağımdaki duruşu bu şekilde :)


Biricit'in makyaj denemeleri devam edecek..


4 yorum: