29 Kasım 2015 Pazar

Tangojean'dan Biricit Geçti :)


Geçtiğimiz pazar günü Tangojean'in Taksimdeki dans okullarındaydık. Bize özel bir brunchla çok eğlenceli bir gün geçirdik. İlk kez tango yaptım:) (yapmaya çalıştı:))








Sizleri renkli görüntülerle başbaşa bırakmadan önce 'Dans Özgürleştirir' sloganı ile eğitim veren Tangojean hakkında biraz bilgi vermek istiyorum. Tangojean 2002'den beri Arjantin Tango eğitimi veren bir dans okulu. 
Tango hakkında entellektüel bir donanım sağlamayı hedefliyorlar. Teknikleri ezbere dayalı değil, teknikleri öğrencilerine analiz etme yetisi kazandırmaya yönelik. Özgün bir tarza sahip güçlü dansçılar yetiştirmek istiyorlar.





İrfan Bey bize dans figürlerini gösterirken :)























Bize renkli bir gün yaşattıkları için Tangojean'a çok teşekkür ediyorum. 




Biricit beyaz atlı prensini bulunca hemen Tangojean'a gidecek:)



8 yorum:

  1. Ha ha haa :))) beyaz atlı prensi bulmaya bırakma işi :)) yanında bi prens olmadan da gidebilirsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. prensle gideyim de evlilik olayına girsin hemen :)))

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. :)) tesekkur ederim Miaaa:) super olmak bizim işimiz :P

      Sil
  3. çok eğlenceli olmuş canım...:-))

    YanıtlaSil
  4. ama çok zevkli değilmiydi nasıl da öğrendim Tangoyu :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok güzeldi canım :) güzel öğrendin ve öğrendik :))

      Sil