28 Haziran 2016 Salı

Bioblas Yakut Kızılı 6,66 Saç Boyası



Bioblas Yakut Kızılı 6,66 nolu saç boyasını bir kaç hafta önce uyguladım. Şarap kızılı ile başladığım kızıl saçlara geçmeye çalışmam daha kırmızı daha kızıl renklere doğru geçti:) Bioblas'ın bu boyası kızılın en koyu tonlarından birisi. Rengi gerçekten güzel tuttu bu seferki. 


Başka markaları da denedim, saçlarımı kızıla geçirmek için. Bioblas'ın 2 kutusunu uyguladım. Şişesinin içine 5 mineral&vitamin içerikli bitkisel yağını ekleyip ve boyasını boşaltıp, şişeyi çalkalayarak saçlarıma uyguladım. 30-35 dakika bekledim. Sonra şampuanı ile duruladım, saç maskesi ile de bakımını yaptım. 



Tavsiye edeceğim boyalardan birisi, hem rengi istediğim kızıllıkta oldu hem de herhangi bir yanma olmadı saçlarımda.




Bu ürünü evimize yakın bir parfümeriden almıştım, T-shoplarda da bulunuyor sanırım. Tanesi 12 TL civarında. Yine uygulayacağım ürünlerden birisi.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder