8 Haziran 2016 Çarşamba

Küçükyalı Sevgi Evleri Çocuk Yuvası Ziyaretimiz



Blogumun değerli okuyucularının Ramazan aylarının hayırlara vesile olmasını dilerim, umarım bu ay kalplerin kırılmadığı ve yardımlaşmanın çokça olduğu bir ay olur. Geçtiğimiz ay blogger dostlarımızla beraber güzel bir ziyaret gerçekleştirdik, Küçükyalı Sevgi Evleri Çocuk Yuvası'nda bir kahvaltı düzenledik, Küçükyalı Sevgi Evleri Çocuk Yuvası'nda minik yüreklerle beraber olduk. Onların aslında çok şeye ihtiyacı yok, onların sevgiye ihtiyacı var. Allah hepsinin hayat boyu yardımcısı olsun, biz ziyaret ettik onları, sohbet ettik, bazı değerli firmalarda bizimle oldular, bazı ihtiyaçları için, bizimle olan firmalara da çok teşekkür ediyorum. Ama dediğim gibi en büyük ihtiyaçları sevgi,sevilmek.. 


Ben babamı 15 yaşında kaybettim ama babamla anılarım vardı, özlemim o yüzden çok büyük, belki babasıyla tanışmayan onu hiç görmeyen veya hayatta olduğu halde yanında olmayanlarda vardır ben onların acısını bilemem, yaşamadan kimse o acının büyüklüğünü bilemez.. Ben yakın zamanda az kalsın annemi kaybediyordum, içim yandı, içim  o kadar acıdı ki tarif edemiyorum o yaşadığım acıyı, Allah'a binlerce şükür olsun ki annem sağlığına kavuştu, uzun ömürler versin Allah. Fakat annesini tanımayan hayatta olsa da onu göremeyenler de var bu dünyada, bu dünya çok acımasız, çok duyarsız fakat iyi insanlarda var dünyada belki de dünya bu yüzden ayakta duruyor bilemiyorum, herkesin yaşadığı bir kader var ama bazen kaderimizi kendimiz seçemiyoruz bazen de kendimiz seçiyoruz, bazen minik yürekler çok acılar yaşıyorlar ve onların yanında bazılarımızın değil, hepimizin olması gerekiyor, inşallah böyle güzel etkinliklerle daha çok bir arada oluruz, sadece dualarımızla değil, başka şeylerle de yanlarında olmamız gerekiyor...






Bizimle olan firmalara sonsuz teşekkürler ediyorum ve beraber bu güzel günü yaşadığımız blogger dostlarıma da çok teşekkürler..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder