22 Ağustos 2016 Pazartesi

La Roche Posay Anthelios XL Ultra Light 50 Güneş Kremi



La Roche Posay Anthelios XL Ultra Light 50 Güneş Kremi renkli bir dokuya sahip, beyaz renkte değil açık ten renginde. Hemen emilim sağlayan bir yapısı var. En güzel özelliklerinden birisi paraben içermemesi, komedojenik değil yani gözenekleri tıkamayan özelliğe sahip bir güneş kremi. Aslında yapısı itibari ile losyon veya sütte denilebilir. Yumuşak bir kıvamı var cildinize uyguladığınızda emilimini hemen sağlaması hoşuma gitti.



Çok güzel bir kokusu var diyemem ama rahatsız edici bir koku değil.İçeriğindeki yatıştırıcı antioksidan özellikli La Roche-Posay Termal Suyu sayesinde UVA ışınlarına karşı güçlendirilmiş SPF 50+ koruma içeren bir güneş ürünü. Ben genelde yüzümde ve boynumda uyguluyorum. Küçük bir kutusu var ve hemen bitmesini istemiyorum çünkü güneş koruyucu etkilerini ve içeriğindeki özelliklerini çok beğendim:)

Güneş yanığı olmadan güneşten koruyan, sağlıklı bronzlaşmanızı sağlayan bir krem, tavsiye edeceğim ürünlerden birisi. Güneşe çıkmadan yarım saat önce uygulanması gerekiyor.  Yüzme sonrasında tekrar uygulamanız gerekiyor. Sürekli kullanımda cildi güneşin neden olduğu yaşlanma etkilerine karşı da koruyormuş. 

2 yorum:

  1. Hiç denemedim bu ürünü ama çok duydum. elimdeki darphin bittiğinde göz atacağım. Güzel bir yazı olmuş eline sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence denemelisiniz tavsiye ederim:) teşekkür ederim:)

      Sil