28 Kasım 2016 Pazartesi

Yaşama Açılan Penceredir Kitap İzmir Blogger Daveti



Kitap okumayı seven İzmirli blogger ve youtuberlar ile Yaşama Açılan Penceredir Kitap etkinliğinde bir arada olduğumuz geçtiğimiz cumartesi gününden bahsedeceğim sizlere. Şafağın Dünyası ve Elmas Pırıltıları ile beraber gerçekleştirdiğimiz ikinci blogger davetimiz de İstanbul'dan sonra bu kez İzmir'deydik. İzmir Kaya Prestige Otel'de düzenlediğimiz etkinliğimizde kitap dostlarımız ile çok keyifli saatler geçirdik. Yazarlarla bir araya geldik, kitaplarını bizler için imzaladılar, çok güzel sohbetler ettik, 'yazmak ve okumak' üzerine konuştuk, şiir dinletisi de yaptık. Kendi adıma çok keyif aldığım ve çok değerli insanlarla, kitaplarla tanıştığım çok güzel bir etkinlik oldu. 

İzmir Konak'ta bulunan Kaya Prestige Otel sık sık iş toplantılarının yapıldığı iş adamlarının tercih ettiği merkezi bir konumda bulunan bir otel, bizleri ağırladıkları içinde teşekkür ediyorum, detaylarını sonraki yazımda anlatacağım. 

























Kaya Prestige Otel'in Milet Salonunda gerçekleşen etkinliğimize Haber Hürriyeti gazetesinden Metin Aydınoğlu ve Kitap Baba olarak tanınan 26. Atatürk Çocukları Kütüphanesini açmış Mesut Tim'de katıldılar.  Saadet Aydınlıoğlu bizlere 'Expresso Biraz Acı' isimli kitabını imzaladı.


Nilgün Özel Erdem  'Filizlenen Hayatlar' isimli kitabını imzaladı. Düz Yazı Yayınevi yazarlarından; Yusuf Gürer bizlere 'ben sana şiir yazayım sen sadece gül' isimli şiir kitabını imzaladı ve bizlere şiirlerinden okudu. 



Huzur verici, keyifli bir zaman geçirdik. Minval Yayınları da bizimleydi. Değerli sponsorlarımıza ve davetlimiz olan blogger dostlarımıza geldikleri için çok teşekkür ediyorum.. Tabii ki birlikte bu güzel etkinliği düzenlediğimiz Sevgili Şafak ve Sevgili Elmas'a da böyle güzel bir projede yer aldığımız için, emekleri için çok teşekkür ediyorum. Okumak benim ortaokul yıllarımda edebiyat öğretmenimin desteği ile olmuştu, onun sayesinde harika kitaplar keşfetmiş ve okumanın tadını o zamanlar bulmuştum. Yazmak ise; blogumdan hayata akan bir yol gibi.. Bu yol; 24 Kasım 2011'de yalnızlığımın bir gece ansızın 'kendin için bir şey yap bu dünyada' demesiyle ortaya çıktı ve blogumdan bambaşka bir dünyaya geçiş yaptım.. Blog yazmaya başlayalı 5 yıl oldu ve ben iyi ki bloggerım diyorum, iyi ki blogumu açmışım ve birbirinden değerli blogger dostlarımla tanışmışım ve bu güzel etkinliğe katılmışım..









Etkinliğimizin Sponsorları:



KAYA PRESTİGE OTEL

MİNVAL YAYINLARI         
AYRINTI YAYINLARI         
EPHESUS YAYINLARI
YİTİK ÜLKE YAYINLARI
CENEVRE FİKİR SANAT
YABANCI YAYINLARI
AZ KİTAP                        
YEDİVEREN YAYINLARI       
DÜZ YAZI YAYINEVİ            

ARUNAS YAYINCILIK
 MOR DÜŞLER ATÖLYESİ   (mumları ve panoları için çok teşekkürler)   
ZEUS YAYINEVİ
LALE MEVSİMİ (kitap ayraçları ve kurabiyeler için çok teşekkürler)
POSTİGA YAYINLARI
PENA YAYINLARI
NİLGÜN ÖZEL ERDEM 
SAADET AYDINLIOĞLU 
EVRİM MİLASLI (imzalı kitapları için çok teşekkürler)







 Herkese güzel bir hafta dileyerek yazımı sonlandırıyorum.

4 yorum:

  1. çok çok keyifliydi, her türlü yorgunluğa değdi. Nicelerine inşallah :)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel bir etkinlik olmuş Yasemincim elinize sağlık..

    YanıtlaSil