24 Şubat 2017 Cuma

Son Zamanlarda Yaptığım Alışverişlerim (giyim-kozmetik-ayakkabı-kitap)



Alışverişim yazıma ilk olarak; Lcwaikiki'den aldıklarımla başlayayım, Lcwaikiki'nin basic ürünleri çok hoşuma gidiyor fiyatları da gayet uygun. Onun dışında kazak almıştım, simli mavi renkte. Kazağım 35TL civarında, basicler ise 15TL civarındaydı.





Ara ara Avon alışverişi de yapıyorum, komşumuz Avon temsilcisi, annemde sıklıkla yapardı. En son aldıklarım Avon'un iki yüz maskesi, güllü ve aloe veralı deneyimlerimde blogumda yer alacak.
Avon Nutra Effects krem ise yüz, vücut için nemlendirme kremi. Avon Care Rosehips kremi (kuşburnu yağı kremi) ise günlük nemlendirme kremi olarak düşünüp aldığım bir ürün. Bu arada alışverişlerim sonrasında baktım ki sürekli alıyorum Avon'dan üye olayım dedim:) 


Patırtı.com'dan aldıklarım, detaylı yazımı buradan okuyabilirsiniz.




Siyah ve krem rengi taba botlarımı ve siyah süet çizmelerimi Bahçelievler'den sürekli alışveriş yaptığım ayakkabı mağazasından aldım, botlar; 20-30TL çizmem 70TLydi.



Bu trikolar ise eski işyerimin armağanı idi. Eski işyerim diyorum çünkü bir ay önce civarında oluyor, ayrıldım, biraz dinlenmek istiyorum. Kupamda çok ilginç çok beğendim:)



Koton'dan aldığım hırkam ve jeans pantolonum, hırka 30TL jeans pantolon da 30 TL civarındaydı. Üç Buçuk Atan Aşklar kitabı ise; İnkılap Kitabevi'nden aldığım bir kitap, serisini okuyorum Funda Mentaloğlu severizdir:)




Annem meleğim canım benim aylar öncesi almıştı, dolabındaydı biliyordum bana aldığını, haberim vardı, doğum günümde düşünmüş olmalı ki ya da içine doğmuş sanırım bir tanecik anneciğim..





Bootiem Defacto'dan en son aldığım şeylerde yer alıyor; 30TL botum, cüzdanlar ise 10TLydi. Defacto'da çok güzel ve uygun fiyatlı ürünler var kesinlikle gidip göz atın bence. Tokalarımı da Kale Center'da tokacıdan aldım, 1TL tanesi.






Trendbende alışverişim; bu kış sanırım giyime doymuş olmalıyım ama hala gözüm mağazalarda :)




Gratis'ten aldıklarım, hepsi ihtiyaçtan alındı :) Diadermine kremim bitmişti, Maybelline baby lipsi çok merak ettim iyi ki aldım dedirtti, Koleston saç boyam acil ihtiyaçtı, Benri pamuklarda ihtiyacımdı. Elseve şampuan daha önce kullandığım ve beğendiğim şampuanlardan yine aldım.



Migros'un indiriminden aldığım kozmetikler ve sabunlar, sabunlar yarı fiyatınaydı artık bir kaç ay sabun almam sanırım:)



Defacto'dan aldığım triko inanılmaz ama 10TLydi, parfüm ise 5TL, çantamı ise evime yakın bir mağazadan 20TL ye aldım, süet ve püsküllü olması çok hoşuma gitti.


Son olarak merak ettiğim ve ilgimi çeken okumam gerektiğini düşündüğüm bir kaç kitabı da Tüyap'ın en sonuncu kitap fuarından almıştım. Fırsat olmadı özel olarak paylaşmam ama bu yazımda bu kadar kıyafet,kozmetik alışverişi arasında aldığım kitaplarımı da göstermesem olmazdı:) Kitap okumak güzel bence:)





Başka bir alışveriş yazısında görüşmek üzere:)





4 yorum:

  1. Hayırlı olsun. İşinden ayrılman da belki daha iyi olmuştur umarım daha mutlu olacağın bi iş bulursun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayırlısı canım :) inşallah Allah gönlümüze göre versin Ebrucuğum

      Sil
  2. hepsini güle güle kullan siyah uzun süet çizmelere de bayıldım :)

    YanıtlaSil