7 Mart 2017 Salı

Kaptımkaptım.com ile Tanıştınız mı?



İnternette gezerken takı sitelerini incelediğim sırada yeni bir site keşfettim. Kaptımkaptım'da bileklikten saate tespihten telefon kılıfına da birbirinden değişik tasarımları ürünleri bulabiliyorsunuz. 


Bileklik modellerinde; kadın için ve erkek için, deri bileklikler, sarma deri bileklikler, sarı kalay deri bileklikler bulunuyor. Bijuteri bölümünde yer alan bileklikler ise özel olarak gezilmesi gereken bölümlerinden birisi. Altın rengi, gümüş rengi, taşlı çok değişik tasarımlara sahip bileklikleri bijuteri bölümünde bulabilirsiniz. Ben hayran kaldım modellerine. Özellikle de zirkon taşlı bu bilekliğe çok beğendiğimi söyleyebilirim. 






Paslanma, kararma ve renk solma gibi olumsuzlukları teşkil etmeyeceğine dair üretilmiş olan bilekliklerin hepsi çok iddialı tasarımlara sahip. Sevgilinize veya sevdiğiniz insanlara özel günleri beklemeden de bu zarif dizayndaki bileklikleri hediye edebilirsiniz. Ben kendim için bu bilekliği çok beğendim. 



Erkek arkadaşım içinse bu modeli seçtim. 




Herkesin tarzına uygun bir modeli temin edebileceği kaptımkaptım da kombinlerinize uygun, çok hoş tasarımlı bileklikler alabilirsiniz. 









Bileklikler dışında tespihleri, saatleri ve telefon kılıflarını da bu sitede bulabilirsiniz. Unutmayın an geçer, anılar kalır, sevdiklerinizle beraber çok güzel ve çok özel anıları hayatınızda barındırmanız dileğimle :)






3 yorum:

  1. bileklikler çok havalı güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir öneri olmuş. Takı sever olarak hemen bakıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok güzel bir site canım tavsiye ederim :) sevgiler

      Sil