22 Eylül 2017 Cuma

Biten Kozmetik, Cilt Bakımı Ürünlerim



Herkese harika bir cuma günü diliyorum, bugünkü yazımda sizlere biten kozmetik ve cilt bakımı ürünlerimden bahsedeceğim. Thalia, Martıderm, Bioderma, Watsons, Dermokil, Ahava, Gülşah ve Maybelline markaları yer alıyor bitenler yazımda bu sefer.





Thalia Wild Pomegranate Soap; Thalia markasının daha önce bb kremini kullanmıştım. Deneyimime buradan bakabilirsiniz. Mis gibi sabunları ise özel sabun koleksiyonumda yer alıyor ve ben hoş kokulu sabunlara bayılıyorum:) Nar özlü bu sabunları banyo keyfimde en sevdiğim ürünlerden oldu. Tavsiye ederim.


Martıderm Liposomas Cilt Bakımı Serumu; ciltteki kırışıklıklar için özel olarak tasarlanmış bir ürün. Serumları kırıp cilde uyguluyorsunuz. Beğendiğim ve tavsiye edeceğim cilt bakımı ürünlerinden, detaylı yazımı buradan okuyabilirsiniz.

Bioderma H2O Makyaj Temizleme Suyu; her zaman favorilerimden olan bir makyaj temizleme suyu, bir kocaman şişe daha var elimde makyaj temizlerken makyaj ve kirden cildi güzelce ve zarar vermeden temizliyor. Sanırım kullanmayan yoktur aramızda en beğendiğim makyaj temizleyicilerinden birisi kullanmadıysanız kesinlikle denemelisiniz.

Watsons Strawberry Body Wash; çilek kokusunu çok derinden hissedeceğiniz bir duş jeliydi, bu ürün Watsonslarda satılan özel bir ürün. Çilek kokusunu banyo keyfinizde sevenlerdenseniz bu ürünü çok seveceksiniz.

Dermokil 7 Etkili Günlük Bakım Kürü; Dermokil markasının hem temizleme, hem peeling hem de yüz maskesi olarak uygulayabileceğiniz cilt temizliği için tavsiye edebileceğim cilt bakımı ürünü. Ben yüz maskesi şeklinde uygulayıp, 10 dakika sonra yüzümü yıkıyordum. Cilt temizliği için faydalı bir cilt bakımı ürünü tavsiye ederim.

Ahava Yüz-Vücut Deneme Tester Kremleri; özellikle vücut kremlerinin kokusunu ve nemlendirici etkisini çok beğendim. Yüz için uyguladığım serum ve kremleri ise nemlendirici etkisini beğendiğim ürünlerden. Cilt bakımı ürünlerinin uzun vadede ne kadar etkili olduğu hakkında yorum yapamam çünkü sadece tester ürünlerini denedim ama tanışmadıysanız denemeniz gereken bir marka bence.

Maybelline Falsies Push Up Drama Rimel; favorilerimden olan bir rimel kesinlikle tavsiye ederim, benim kirpiklerime çok uygun oldu her zaman tercih edeceğim Maybelline  Falsies Push Up Drama'yı. Detaylı yorumumu buradan okuyabilirsiniz.

Gülşah Aseton; oje çıkarmasını başarılı bulduğum bir oje çıkarıcıydı. Denemediyseniz tavsiye ederim. 

Bir başka bitenler yazısında görüşmek üzere, gelsin yeniler :) Biten ürünlerim epey fazla ama gün gün yazarak paylaşacağım.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder