12 Kasım 2017 Pazar

İlişki Meleği Biricit- Sosyal Medya'da Aşk-Biricitle Kız Tavlama Sanatı


Herkese güzel bir pazar günü diliyorum. Bu haftanın İlişki Meleği Biricit bölümüme gelen bir soru ile yazıma başlıyorum. Kamil B. (soyadı saklıdır.) bize sorununu anlatmış. 

'Merhaba, bende yazayım dedim. Benim 2 aylık bir ilişkim vardı. 2 ay sonunda eski sevgilisine döndü. 

Ama ben ona 2 aylık süre içinde aşık olmuştum, eski sevgilisi ile bir ay çıktı ayrıldı. Ben ablasına ben çok seviyorum dedim. Ablası da seni istemiyor dedi. Ne yapacağımı bilmiyorum ama ne isterse yapmaya hazırım' 

Kamil Bey Merhaba, öncelikle sorununuzu paylaştığınız için teşekkür ediyorum. Sizinle 2 ay çıktıktan sonra eski sevgilisine geri dönen bir kadın, eski sevgilisini unutamamış demektir. Üzülerek belirtmem gerekiyor; sizin eski sevgiliniz eski sevgilisini seviyor bu yüzden de sizi istemediğini söylemiş olabilir.  İki ay aşk ve sevgi için çok kısa bir süre. Aşk ve sevgi emek isteyen kavramlar. Kısa süre içinde sizde oluşan, heyecan, istek ve hoşlanma durumudur. Sizi istemeyen birinin de hayatınızda herhangi bir yeri olmadığını düşünmelisiniz. Ne sebeple ayrıldığınızı belirtmediğiniz için o konu ile ilgili bir açıklama yazamıyorum ama ayrılmanız sizin hayrınıza olmuş. Sizi istemeyen biri için asla bir şey yapmayın, çabalamayın. Kesinlikle o size geri dönse dahi barışmamanızı tavsiye ediyorum. Sevgilerimle.

Bu hafta gelen okuyucu sorumuzu cevapladıktan sonra, bu yazımda sizlerle sosyal medya da kızlar nasıl tavlanır sorusunun cevabını arayacağız. Tabii ki yazımı erkekler kadar kadınlarında okuyacağını düşünüyorum. Sosyal medyadan yani genelde Facebook ve Instagram üzerinden Dmden (demeden) nasıl yürünür? Kızlarla yazışırken nasıl iletişim kurmalıyız gibi soruların cevabını arayacağız. 

Öncelikle Facebook yada Instagram üzerinden tanıdıkları çevrelere, ortak arkadaşlarına yazan arkadaşlara sesleneceğim! YAZMAYIN! 
Evli olur, nişanlı olur, sevgilisi olur, hatta hiç bir şeyi olmaz ama sapıklarla uğraşmak istemiyordur ya da diyelim sapık değilsiniz gerçekten biri ile tanışıp ciddi bir birliktelik yaşamak istiyorsunuz (yersek-diyelim ki yedik), internet üzerinden birisi ile tanışmak istemiyordur, kısacası YAZMAYIN!

Peki kıroyum ama para bende illaki bir kız arkadaşım olsun istiyorsanız; tanımadığınız kişilere yazacaksınız illaki, peki ama bence yine YAZMAYIN! Çünkü kadınlar genelde sosyal medyadan buldukları kişilerle pek güvenli bir ilişki kuramayacaklarını düşünüyorlar. Güvenmiyorlar çünkü internet üzerinde her türlü insan ve sahte kişilik bulunuyor o yüzden de iletişime geçmeniz ve dmlerden yürümeniz hiç hoş değil. Spamlanabilirsiniz, şikayet edilebilirsiniz, kocası tarafından dövülebilirsiniz, hatta çok rahatsız ederseniz mahkemelerde sürüm sürüm sürünebilirsiniz, yapmayın çocuğum, yapmayın evladım.. 

Haftanın ilişki bonusu; size gittiğimiz bir mekanda bekar bir arkadaşıma yan masadaki kızı dm den nasıl ayarladığımı anlatmış mıydım? 

Bir akşam bir mekana yakın bir arkadaşımla gittik. Arkadaşım yan masadaki güzel kadını çok beğendi fakat bir türlü iletişime geçemedi. Kız bir ara tuvalete gitti, ben de arkadaşıma sen de git tuvaletin önünde konuşup telefonunu iste dedim. Arkadaşım da kızın arkasından tuvalete gitti fakat kadınlar tuvaleti alt katta, erkekler tuvaleti de yukarıdaymış:) Yani yine iletişime geçemedi fakat saatlerce kıza baktı durdu. Aklıma instagramdan mekanın etiketlemelerine ve konum bildirmesine bakmak geldi ve kızı instagramda buldum. Arkadaşım şok oldu :) Kızı eklettim ve mesaj attık ama bu sırada mekandan ayrılmıştık. Gece mesajlaşmışlar hatta kız onu eklemiş fakat öğrendiğim kadarıyla kadın ile aralarında çok tatlı, arkadaşça bir sohbet geçmiş. Ama kadının da evli olduğunu öğrendik :)) Malesef arkadaşım dm den yürüse de bir sonuç elde edemedik:) Arkadaşım hala kız arkadaşsız bir şekilde hayatını devam ettiriyor:)

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere, biricitconsungunlugu@hotmail.com a veya ilişkilerle ilgili yazılarıma yeni sorularınızı bekliyorum, sorunlar paylaştıkça azalır..

6 yorum: