14 Aralık 2017 Perşembe

Zafoni.com İncili Kazağımı Gördünüz mü? :)



Herkese mutlu günler. Bugün sizlere Zafonicom'dan yaptığım alışverişimden bahsedeceğim. Zafoni'den daha öncede alışveriş yapmıştım. Beğendiğim moda sitelerinden birisi olan Zafoni'den yine lazım olan giyim ürünlerimi aldım, hepsi ihtiyaç alışverişi oldu yani:) 



Hem hesaplı hem de trend olan giyim ürünlerine ulaşabileceğiniz Zafoni.com'dan aldıklarıma gelecek olursam; benim için kış sezonunda dolabımda mutlaka olması gereken bir parça olan inci detaylı kazağım en önemlisiydi. Siyah pantolonumu ise yine iş görüşmelerim için aldım. Kapşonlu siyah sweatimi de ev de kullanırım diye düşündüm. Zigzag çizgili siyah ve kiremit kırmızısı eteğim ise düz renk siyah veya kırmızı tonlarından kazak ve bluzlarım ile uyumlu olabileceğini düşünerek aldığım bir üründü. İncili kazağıma bayıldım umduğumdan da güzel bir model çıktı. Biliyorsun bu yaza damgasını vuran incili jean pantolonlardan sonra, incili kazak ve bluzlarda sezonun trendleri arasında yer alıyor. Ben bu kazağa bayıldığımı söyleyebilirim. Üstelik 19,90TLydi, fiyatı da gayet uygun. Hem kendinize hem de sevdiklerinize bu senenin modası olan bu kazaklardan alabilirsiniz. Farklı renkleri de var ama ben siyahı her şey ile uyumlu bulduğum için tercih ettim. 











Her sezon en iyi fiyatlı ürünleri ile dikkati çeken zafoni.com da; kadın giyiminde bluz, triko tunik, body, ceket, gömlek, triko & sweat hırka, kaban & mont, kazak, sweat, takım, tişört, trençkot, tunik, yelek, abiye giyim, spor giyim, şort, eşofman, etek, pantolon, tayt gibi kadın ürünlerinin yanı sıra erkek giyimi ürünleri de bulabiliyorsunuz. 





Kadın ayakkabı, erkek ayakkabı ve çocuk ayakkabı bölümü de sitelerinde var. Özellikle en iyi fiyat kategorileri harika fiyatlarla dolu; 9,90 TL ye bile ürünler bulunuyor. Aksesuar kategorilerinde de birbirinden çeşitli takılar, bileklikler bulunuyor. Zafonicom ile tanışmadıysanız hemen bakmanızı tavsiye ederim. 



10 yorum: